при подписке на рассылку
03.02.19
3251 14 Печатать

Уряд оновив норми споживання газу для домогосподарств без лічильників

Кабмін в рамках поновлення справедливих норм споживання газу населенням України ухвалив рішення про встановлення норми в 3,29 кубометра газу на одну особу на місяць для домогосподарств, які не мають лічильників. Про це повідомив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час засідання Уряду.

Він нагадав, що норма в 3,3 кубометра була встановлена у 2016 році. Проте за рішенням суду вона була скасована і в дію вступили старі, збільшені і несправедливі, норми споживання.

«Ми бачимо обурення людей через завищені норми споживання. Це відбулося внаслідок того, що на рішення Уряду було подано до суду і суд скасував наше рішення. Ми будемо відстоювати свою правоту, але потрібне нове рішення, – сказав Володимир Гройсман. – Ми встановлюємо нову норму – 3,29 кубометра. Така норма буде затверджена. Люди будуть платити справедливу ціну за справедливий обсяг, а не за завищений».

По материалам КМУ
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • Укр
03.02.19 10:54

А де ж Постанова?

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 0
  • dcb
03.02.19 13:03

А про приведення до стандартних умов - тиша? Здали нас вчергове Фірташу?

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 1
  • Алла
04.02.19 11:05

dcb, НКРЕ стверджує, що коефіцієнти закладені в тарифах на газ.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 123
03.02.19 17:46

Тепер вигідніше безлічильників,

Ответить
    Оценить
  • 6
  • 1
  • Раїса
03.02.19 18:06

Сімя з 2 осіб - дуже економно використовуємо газ для приготування їжі і колонки - а виходить не менше 15 - 25 м. куб - а без лічильника я би оплачувала 6.58, та ще й лічильник за свої кошти, майже 1000.00 - то навіщо він мені?

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 7
  • Світлана
04.02.19 19:35

Раїса,зовсім не економно, нас проживає 2 їсти варю зранку на день, ввечері підігріваєм чайник, посуд мию ввечері і не полощимся у ванні від колонки. виходить до 6-ти куб.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Лилия
05.02.19 16:43

Світлана, Всё правильно у Раисы. Моим родителям пенсионерам то же поставили счётчик гор.газ. Вот многие то же не верят как могут 2 пенсионера 70 лет с минимальной пенсией ежемесячно уже несколько лет при жесточайшей экономии напаливать 10-15 кубов газа. Газ только для приготовления еды!!! Жесточайшая экономия это: кипятится 300гр. ковшик воды, вместо чайника; суп варят только вермишелевый, или крупяной, что бы не более 30 мин варился не более 2,5 литров. Из мяса варят только курицу (суповой набор или каркасы, т. к. на такую пенсию другое мясо не покупают ДА И ДОЛГО ОНО ВАРИТСЯ!!!). Борщ с фасолью-из области фантастики (фасоль долго варится). Дошло до того, что летом еду не разогревают, чтобы хоть в 9 кубов вложиться. Вот так задубевшую кашу или макароны и едят. И это уже второй счетчик, поставленный гор. газом. Счётчик Самгаз. И во всём доме так счётчики мотают.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Любовь
04.02.19 15:58

Раїса,как-то не очень экономно, у меня у мамы экономно - 10 кубов с консервацией, животными и подогревом воды летом, а зимой больше из-за отопления

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 0
  • Ирина
03.02.19 18:15

Раїса, с колонкой газовой ,думаю,будет другой тариф, никак не 3,29, этот тариф для квартир с централизованным горячим водоснабжением, где к газу подключена только плита.

Ответить
    Оценить
  • 12
  • 0
  • 1111
04.02.19 22:25

рішення про встановлення норми. Де номер? Яка назва рішення? З якої дати буде? Хто контролює та в які строки? Де офіційне рішення оприлюднено?  Це чергове Ля. Ля.  Ля.

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 0
  • Елена
05.02.19 10:56

Я офигиваю, СЛОВ БОЛЬШЕ ЧЕМ ДЕЛА!  УМЕНЬШИТЬ НА 1 СОТУЮ (даже не десятую!!!), и так ГРОМКО ОРАТЬ... 
СТРАНА Г*ВНО - НО МЫ С ЛОПАТОЙ!

Ответить