Сайт для бухгалтеров №1 в Украине

Получайте
новости почтой!


01.07.21
2961 9 Печатать

1 липня стартував ринок землі

Денис Шмигаль, прем’єр-міністр України, нагадує, що 1 липня стартує одна з найважливіших та найбільш очікуваних реформ за всю історію незалежної України.

На його думку, українці стануть справжніми господарями своєї землі, адже зможуть не просто нею володіти, але й вільно розпоряджатися. Це те, що закріплено у Конституції, але фактично було неможливим через дію мораторію. Немає жодної успішної країни, де діяв би мораторій на запровадження цивілізованого ринку землі.

Урядовець вважає, що запровадження ринку землі — важливий крок для захисту прав українського фермерства. Передбачається реалізація механізму переважного права на придбання ділянки, яку орендують аграрії.

Земельна реформа також передбачає створення Фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві. Кредит зможуть отримати навіть малі фермери, які оброблюють землю до 500 га, та які не мають кредитної історії.

Крім того, для купівлі землі треба офіційно показати свої кошти. Всі транзакції йтимуть через банк. Усі договори перевірятимуться нотаріусами. Міністерство аграрної політики вже почало інформаційну кампанію з роз’ясненням переваг та деталей роботи ринку землі. Тому громадяни зможуть отримати всі відповіді на свої запитання.

По материалам Денис Шмигаль
Комментарии
  • Просто
01.07.21 09:40

Торговать землей во время войны...
Полная капитуляция.

Ответить
  • Надежда
01.07.21 09:54

Вначале пусть  бесплатно дадут землю каждому по нормам действующего Закона Украины. Зачем мне покупать то, что уже по Закону мне должно принадлежать? 
1917г  "Земля крестьянам, фабрики  рабочим".
2021г "українці стануть справжніми господарями своєї землі"

Ответить
  • Алена
01.07.21 10:07

Как в фильме "Собачье сердце".- Все пропал дом! Скоро нас от сюда попросят выйти, когда появятся новые хозяйва этой страны и будем лишними в собственной стране.

Ответить
  • Александр
01.07.21 17:43

Алена,
Мы уже давно лишние. 40 лет постоянно гонят от сюда, никак выгнать не могут.

Ответить
  • Юлия
01.07.21 10:22

Землю гражданам якобы, НО размер необлагаемой части земли для производства продукции уменьшили в 4 раза, согласно новым поправкам в НКУ... Конечно своё не потеряют.... Полный Разводняк и замыливание глаз

Ответить
  • Анна
01.07.21 12:10

Это просто ужас!

Ответить
  • гость
01.07.21 13:00

сказали же,что хозяева  Украины  за океаном,

Ответить
  • Вячеслав
01.07.21 13:16

гость,кто сказал?

Ответить
  • кушайте не обляпайтесь
01.07.21 16:08

Вячеслав, сказал Зеленский, он же назвал Трампа нашим учителем "Вы наш учитель",и это верно ,хорошо иметь такого учителя,СЛАВА  НАЦИИ-А ВОРОГАМ СМЕРТЬ!!!

Ответить