Отключить рекламу

Подпишитесь!


23.07.12
455 27 Печатать

Изменения в Налоговый кодекс Украины относительно сбора за специальное использование воды

   З 1 липня 2012 року набрав чинності Закону України від 24.05.12 №4834-VI «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм», яким внесено зокрема ряд змін до розділу ХVІ «Збір за спеціальне використання води», а саме, що не є платниками збору водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення, у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку.
   
    Відповідно до п.323.1 ст.323 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-IV із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) платниками збору за спеціальне використання води є водокористувачі - суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.
   
    Пунктом 323.2 статті 323 ПКУ визначено, що не є платниками збору водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку.
   
    Для цілей розділу ХVІ ПКУ під терміном ”санітарно-гігієнічні потреби” слід розуміти використання води в туалетних, душових, ванних кімнатах і умивальниках та використання для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані.

По материалам ДПС у Донецькій області
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • Татьяна
23.07.12 22:31

И что теперь делать тем кто платил и сдавал декларацию? Ну почему у нас все через ж...?!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • бух Вик
23.07.12 22:31

не верю своим глазам..."Напились" водицы. "навыносились" мусора , что будет следующим...

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Татьяна
23.07.12 22:35

Не волнуйтесь до 9 августа еще время есть у нашей фимиды,придумает))))

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • инина
23.07.12 23:12

Им же надо было обосновывать потраченные деньги из бюджета на совершенств налогообложения. А этот источник бесконечен. Главное суммы.......

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 123
23.07.12 23:25

так что, за 2 квартал платить?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Натали
23.07.12 23:33

ой, а я уже заплатила )

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Елена
23.07.12 23:34

да, вступает же в силу 1 июля, а это 3 кв.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Лили
23.07.12 23:36

А как же будут платить владельці кафе, где и кофе варят и посуду моют?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • счастлива по умолчанию...!
23.07.12 23:51

А владельцы кафе полным ходом платят сбор!!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Тата
24.07.12 00:00

за 2 кв.платим і здаєм декларацію, а в 3 т т.д. не здаєм (якщо чогось другого не придумають)

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Зінаїда
24.07.12 00:06

Декларацию будем сдавать до конца года и в налоговую надо написать уведомление об отсутсвии объекта налогообложения

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Елена
24.07.12 00:27

Зінаїда права, и отчет подавать до конца года и письмо нужно написать.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • agony
24.07.12 00:39

так 3ий и 4ый квартал подавать надо только пустышки. это 1ый и 2ой платить и полностью заполнять деку а зачем писать уведомление об отсутствии объекта налогообложения, если с 01.07.2012 единщики не плательщики водосбора?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 2755
24.07.12 00:41

"за 2 кв платим и сдаем декларацию по воде", а уведомлять об отсутствии объекта налогообложения нужно по эконалогу...

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Зінаїда
24.07.12 01:29

и по воде

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 7777
24.07.12 01:42

Сдаем до конца года с данными по 2 кв. 2012г.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • agony
24.07.12 02:34

2Зінаїда где это написано? если от эконалога нас никто не освобождал, то пишем про отсутствие объекта. а по воде единщиков освободили с 01.07.12. зачем плодить макулатуру?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 7777
24.07.12 02:40

Так мне объяснили в налоговой.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • agony
24.07.12 02:42

в моей сказали что никаких заявлений не надо. и кому верить?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • коля
24.07.12 02:52

верить своей налоговой, потому что каждая налоговая-єто отдельное государство со своими порядками и законами.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Алиса в Стране чудес
24.07.12 02:58

Что вы, извините, как маленькие дети: надо ли верить или не надо. Надо открыть кодекс и посмотреть. Долго искать? Позвоните на горячую линию, там вам скажут ответ со ссылками на кодекс. Перепроверите информацию лично в кодексе - и - вперед! А то как на ромашке!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • agony
24.07.12 03:03

в кодексе я не встречала, что нужно писать письмо об отсутствии объекта налогообложения. вот и хочу чтобы меня направили туда, где это написано, т.к. плодить макулатуру и идиотизм (на примере наших законотворцев) мне лень

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ольга
24.07.12 03:44

Декларация по воде заполняется наростающим итогом. Если есть сумма хотя бы в одном квартале, она будет переноситься до конца года.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Таня
24.07.12 04:09

Единщики не будут платиь, а как же быть тем. кто на общей системе, но тоже использует для санитарно-гигиенических нужд?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Сане4ек
25.07.12 04:07

Насколько я поняла из текста, платить не будут не только единщики, но и юридичні особи та фізичні особи - підприємці."...для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку"!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Владислав
25.07.12 14:29

250.9. Якщо платник податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник податку повинен повідомити про це відповідний орган державної податкової служби за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву про відсутність у нього у звітному році об'єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов'язаний подавати податкові декларації відповідно до цієї статті Кодексу. Но это касается только тех у кого есть источники загрязнения... По воде такой нормы нет.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ирина
26.07.12 00:17

А как быть прачечным?

Ответить