Отключить рекламу

Подпишитесь!


27.01.13
1175 19 Печатать

Порядок начисления и уплаты ЕСВ изменен

   Постанова Правління ПФУ від 19.12.2012 №25-1
   
   Внесено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої постановою Правління ПФУ від 27.09.2010 №21-5. Зокрема:
   
   ● до 1 січня 2023 року для підприємств суднобудівної галузі встановлено розмір ЄСВ (33,2%) та звільнено їх від сплати ЄСВ на суму оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності;
   
   ● гірничі підприємства сплачують нарахований ЄСВ не пізніше 28 числа наступного місяця;
   
   ● фізособи – підприємці на загальній системі оподаткування сплачені у вигляді авансових платежів суми ЄСВ враховують при остаточному розрахунку, який здійснюється до 10 лютого наступного року на підставі даних річної податкової декларації (раніше — до 1 квітня);
   
   ● самозайняті особи сплачують нарахований за календарний рік ЄСВ до 1 травня наступного року на підставі даних річної податкової декларації (раніше — до 1 квітня);
   
   ● фізособи – підприємці — спрощенці сплачують ЄСВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ; вони можуть сплачувати ЄСВ у вигляді авансового платежу в розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу. Ці суми враховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ;
   
   ● якщо останній день строків сплати ЄСВ припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати ЄСВ вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем;
   
   ● у разі коли не можливо вручити платнику ЄСВ вимогу поштою в зв’язку з відсутністю його за місцезнаходженням (відсутністю службових осіб платника єдиного внеску за його місцезнаходженням), відмовою службових осіб платника прийняти вимогу, вимога вважається врученою у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
   
   Постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування.

По материалам Головбух24
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • бух
27.01.13 22:24

а чего не сделать всем одинаковые сроки?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • k.
27.01.13 22:32

а чтоб был повод для штрафов

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Елена
27.01.13 22:49

Нет слов, все новое, забытое старое, ходим по кругу, лет 10 назад все знали, что платить нужно было до 20 числа, нет всякий ободраный паршивый хвост по своему виляет, а теперь опять 20 число самое главное, пипец.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • yuri ochichenko
27.01.13 22:56

Спасибо житалям Донбасса за президента-пидораса. И за правительство бестолочей.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Argent
27.01.13 23:15

Для меня в данной информации есть радость - РАЗРЕШИЛИ оплачивать после выходного дня!!!! За Это изменение спасибо! А то когда 18 число - пятница, то по старой инструкции - если оплата произведена в понедельник - все пеня-штраф!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Oльга, Севастополь
28.01.13 00:19

Что-то я в этом Постановлении не увидела изменений относительно переноса сроков оплаты...

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ОК!
28.01.13 01:40

А приватні підприємства та к і сплачують до 20 числа???

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ****
28.01.13 03:00

yuri ochichenko-Вы идиот!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Радуга
28.01.13 03:18

приватні підприємства сплачують до 22 числа за першу половину та до 7 числа наступного місяця за другу половину з фонду оплати праці

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Коллега
28.01.13 03:46

Радуга Вы где такое вычитали, сбросьте ссылку, я наверное что-то пропустила?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ой-ой-ой
28.01.13 03:50

Коллеге - КЗоТ

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Наталия
28.01.13 04:33

to yuri ochichenko - 1000% процентов! Молодчина!!!=))

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Людмила
28.01.13 04:46

yuri ochichenko-Вы идиот! имея людей с такими мнениями нам ничего лучшего не светит. Если это бухгалтер, то пусть посмотрит как живут его окружающие ?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Игорь - ochichenko
28.01.13 06:36

Причем тут донбасс? Кого выбрали, того и получили. Вы что готовы ходить и отстаивать свой выбор на майдане или смелый только по клаве стучать? Отож, все мы сильны обсуждать власть, но толко у себя на кухне!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Lora
28.01.13 07:38

А мне интересно вот это " вони можуть сплачувати ЄСВ у вигляді авансового платежу в розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу" а если я в текущем квартале авансовые заплачу не 20 а 30, будет шьраф? :)

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • andrey
28.01.13 08:41

Авансовый платеж ЕСВ и общий за квартал, до 20-го числа предприниматель платит за себя ! А от фонда заработной платы наемных работников - в день выплаты з/платы.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Саша
28.01.13 11:45

ДА юрий как вас там---ВЫ ТОЧНО ИДИОТ,и даже НЕДУМАЮЩИЙ,не было бы таких идиотов, как вы ,в 2004 ---не было бы теперешних!!!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Коллега
28.01.13 11:54

Мои красавцы директора выплачивают зарплату раз в месяц, ну не получается у них 2 раза (бывает даже и задерживают выплату),это их проблемы, но НДФЛ и ЕСВ платят до 30 и 20 числа соответственно, пока никто не придирался. Единственное один раз со счетами ошиблись, все перечислили на сч 36,7%, начислили пеню по 2% и все. Я согласна с тем, что 2 раза нужно перечислять при своевременной выплате, но если з/п не выплачивается 2 раза, то до 20 числа нужно платить обязательно.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Бух-Бух
29.01.13 00:18

Я поддерживаю написанное Наталией to yuri ochichenko - 1000% процентов! Молодчина!!!=))

Ответить