Отключить рекламу

Подпишитесь!


02.05.13
989 14 Печатать

Декларация по особому налогу на операции по отчуждению ценных бумаг

   Міндоходів на заміну додатків до раніше надісланого листа від 24.04.2013 р. № 2174/7/99-99-19-04-03-17 надіслало проект нової форми Декларації з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами (далі — Декларація). Саме цю форму фахівці Міндоходів рекомендують використовувати платникам податків для її подання до органів ДПС за своїм місцезнаходженням.
   
   Також вони повідомили, що платникам податків, які належать до великих і середніх підприємств, Декларацію краще подавати в паперовому вигляді, а додатки до неї — в електронному (формат xls).
   
   Декларацію за I квартал поточного року платники особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами повинні подати не пізніше ніж 13 травня 2013 року.
   
   ДЕКЛАРАЦІЯ з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами
   
   УТОЧНЮЮЧА ДЕКЛАРАЦІЯ з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами
   
   Додатки
   
   

По материалам Інтерактивна бухгалтерія
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • Елена
06.05.13 14:27

а в медке еще бланка отчетности нет?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 1)
07.05.13 00:35

Чем эта статья отличается от 29.04.2013 р. http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=41727

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Светлана
08.05.13 00:51

Кто-гибудь может подсказать, как найти на сайте нологовой этот убогий ПРОЭКТ

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 1)
08.05.13 01:58

Это в Віснике http://www.visnuk.com.ua/ua/pubs/id/5361

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Светлана
08.05.13 02:28

Спасибо, но мне хотелось бы почитать еще и порядок заполнения и подачи этой декларации, я в интернете нашла 2 варианта, поэтому хочу увидеть "Первоисточник", на сайте налоговой я ничего найти не могу.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Елена
08.05.13 02:34

Вчера звонила в налоговую, хотела спросить где находится декларация и методические рекомендации по ее заполнению, но они совершенно ничего не знают, ссылаются на консультацию, но там тоже ничего... В общем, заполнили, как поняли. Но есть много вопросов. По телефону в налоговой мне сказали найти у них на сайте необходимую форму отчетности, но там ПУСТО: ГоловнаЮридичним особамПодатки та збориАкцизний податокФорми звітності

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Елена
08.05.13 02:35

За все время я находила 3 варианта декларации... остановились на той, что шла в письме МинДоходов от 27/04

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Светлана
08.05.13 02:40

С каждым днем все радостнее жить))) Можно конечно заполнить кое-как эту проэктную форму, а в экселе додатки кто-нибудь видел?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 1)
08.05.13 03:39

Еще бы куда-то заплатить.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Фиалка
08.05.13 06:44

А нужно ли в додатках заполнять выполнение по договорам комисси, если акциза по ним не начилялось ?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Александра
08.05.13 11:13

Обратите внимание на то, что Налоговый кодекс НЕ ПРЕДУСМАТРИВАЕТ условия о том, что ГНСУ, Минфин или Миндоходов должны создать ПОРЯДКИ заполнения деклараций. Это было новшеством Налогового кодекса, типа, его нормы - "прямого действия".

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Юлия
09.05.13 04:38

В Киевской налоговой Харькова дали реквизиты для уплаты "особенного налога", а про декларацию сказали следующее - форма не утверждена, ни в одной программе (опз, медок) нет данной формы и поэтому принимать ее никто не будет и что делать они не знают..... Рекомедовали звонить на Пульс налоговой)

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • svpal
10.05.13 05:48

П ПОВОДУ СДАЧИ ОТЧЕТА по особливому податку - это только мне кажется, что сдадать нужно только агентам "Лицензиатам ТЦБ"??? Cт. 219 НК 219.2. Суми податку перераховуються до бюджету податковим агентом протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації за податковий період, що дорівнює кварталу. Податковим агентом за біржовими та позабіржовими операціями, визначеними в підпункті 213.1.7 пункту 213.7 статті 213 цього Кодексу, є відповідний торгівець цінними паперами (ліцензіат), включаючи банк, який здійснює такі операції на підставі договору та зобов'язаний нараховувати, утримувати та сплачувати акцизний податок до бюджету від імені та за рахунок особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність податковим органам та нести відповідальність за порушення його норм у порядку, передбаченому цим Кодексом.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • svpal
10.05.13 05:51

Или и тем и тем???? :-)

Ответить