Отключить рекламу

Подпишитесь!


26.05.13
504 22 Печатать

Планируется разнообразить уголовную ответственность за начисление, исчисление или уплату ЕСВ

   Підготовлено експертами Компанії «Дінай», www.dinai.com
   
   Автор: Тарас Шарий
   
   Відкривши будь-який огляд до нормативного документа, читач одразу хоче почути, що принесуть для нього законодавчі зміни. Наприклад, це добре чи не дуже. Відразу хочемо зазначити, цей документ своєрідний, і у разі добросовісного виконання працівниками своїх обов’язків не має їх стосуватися. Але для підвищення вашого професійного рівня радимо прочитати, чим загрожуватиме умисне порушення порядку нарахування, обчислення або сплати ЄСВ чи збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування. Унесення змін ініціює регіонал Олійник В.М., який пропонує викласти в новій редакції ст. 2121 ККУ. Виділимо головні моменти пропонованих змін:
   
   1) якщо вищезазначене порушення вчинене особою, котра уповноважена здійснювати нарахування, обчислення або сплату ЄСВ (чи збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування), призвело до ненадходження коштів у значних розмірах, то це загрожує:
   - штрафом до 1000 НМДГ (зараз - від 500 до 1000 НМДГ);
   - або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 5 років (зараз – до 3-х років);
   - або громадськими роботами на строк від 60 до 240 годин. Новинка!
   
   2) якщо зазначене порушення вчинене за попередньою змовою групою осіб, або якщо воно призвело до ненадходження коштів у великих розмірах, то це загрожує:
   - штрафом від 1 до 2 тис. НМДГ (зараз – від 1500 до 3000 НМДГ з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3-х років.);
   - або виправними роботами на строк до 2 років. Новинка!
   - або обмеженням волі на строк до 3-х років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3-х років Новинка!
   
   3) якщо зазначене порушення вчинене раніше судимою або організованою групою, або із застосуванням обману, або якщо діяння призвели до ненадходження коштів в особливо великих розмірах, то це загрожує:
   - штрафом від 2 до 5 тис. НМДГ (зараз – від 10 до 25 тис. НМДГ з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3-х років з конфіскацією майна);
   - або позбавленням волі на строк до 5 років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3- років. Новинка!
   ________________
   
   Проект Закону України "Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо відповідальності за умисне порушення порядку нарахування, обчислення або сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування чи збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (N 2074а від 21.05.2013 р.)
   
   Відтворення матеріалу у будь-якій формі повністю або частково можливо лише з письмового дозволу Компанії "Дінай"
   

Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • **
26.05.13 22:00

Интересно, как они собираются доказывать "умисне порушення " и "попередню змову". Или никто ничего доказывать не будет? - Ты виноват лишь в том, что хочеться мне кушать.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Кати
26.05.13 22:47

жаль, что нет уголовной ответственности у у наших власть имущих за бездеятельность или нанесение вреда народу Украины.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • agony
26.05.13 22:51

хм... штрафов им мало... еще понимаю зачем им нужны исправительные работы. но вот сажать? что они с этого хотят поиметь?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Укрнет
26.05.13 23:16

Хорошо разнообразили, а то как-то , нам, бухгалтерам скучно без разнобразия.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 111
27.05.13 00:10

так это же бесплатная рабочая сила.......кошмар, похоже, что страна превратиться в бараки, и будут лагеря-лагеря-лагеря......к чему мы катимся, аж страшно!!!!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • элита
27.05.13 00:15

Совсем с ума сошли.В итоге хочется пожелать чтоб эти законодатели сами себя в итоге пересажали согласно своих же законов

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Маша
27.05.13 00:31

Законодатели всегда откупятся, причем нашими же деньгами, которые наворовали.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ЕЛГА
27.05.13 00:51

Интересно,а кто будет сидеть за каштаны и Хюндаи

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Светлана
27.05.13 01:02

С такими мыслителями далеко пойдем, ничего не скажешь....все законы приняты с немалым зазором для погрешностей....."плюс-минус лопата"....сволочи

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Светлана Одесса
27.05.13 01:19

ЕЛГЕ Каштаны мы купим второй раз, потому что из первой партии розовых только 2.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Аноним
27.05.13 02:29

ЭТО ЧТО ГЕНОЦИД БУХ РАБОТНИКОВ?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Сакон
27.05.13 05:08

Ребята, а " ненадходження коштів у великих розмірах" - это сколько в гривнах?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ларс
27.05.13 05:46

десять необлаемых наверное

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • gafi
27.05.13 05:52

Интересно, а пока я 240 часов бесплатно работать буду, кто бухгалтерию будет бухгалтерить???

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Сакон
27.05.13 06:44

Гафи, 240 часов прийдется отрабатывать до начала рабочего дня, тоесть мести улицы с 4-х часов утра.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Бухгалтер
27.05.13 06:57

А следующее разнообразие-расстрел...(

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ева
27.05.13 16:21

Прямо гестапо какое-то((((

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Тани
27.05.13 22:20

Ув.бухгалтера, всегда так интересно читать комментарии. И все в точку. Вот кто-нибуть все эти коменты прямо на электронку авторов очередных шедевров кидал, и читать заставлял, как мы это все читаем. Думаю им полезно было бы.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ната
28.05.13 00:03

Владимирский централ, ветер северный...))) Да уж, куда мы катимся))) Скоро бухгалтер будет восприниматься как преступник

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • VolMaria
28.05.13 02:44

Почему законодателям не начать с себя, а также чиновников всех уровней. За нескончаемые поправки к НКУ? Т.е. за халтуру при принятии этого закона и других . Например, 10 поправок и 240 часов общественных работ. Или подсчитывать упущенную выгоду государства при принятии таких законов.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Антон
28.05.13 02:58

Ну теперь полный пипец для ЧП. Не заплатил взнос - могут посадить. Интересно если бы у них удерживали Пенсионного взноса 34,7 % + 15-30 % налога, как бы они себя чуствували?. А минимальный взнос в ПФ приблизительно 400,00 грн., а с 01 декабря 420 грн.

Ответить