Отключить рекламу

Подпишитесь!


03.07.13
1285 10 Печатать

Количество нераспечатанный фискальных отчетных чеков не влияет на размер и количество штрафных санкций

    Постанова Верховного Суду України від 04.06.2013 №21-155а13
   
   Відповідний податковий орган може застосувати лише одну фінансову санкцію у розмірі 20 нмдг незалежно від кількості випадків невиконання щоденного друку фіскального звітного чека та/або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій, виявлених під час перевірки суб’єкта підприємницької діяльності, який здійснює розрахункові операції за товари (послуги). На цій позиції уже неодноразово наполягає Верховний Суд України.
   
   Нагадаємо, що відповідно до пункту 9 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 №265/95-ВР (далі — Закон №265/95) суб’єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) під час продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані щоденно друкувати на РРО (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
   
   У разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій за рішенням відповідних податкових органів до суб’єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у розмірі 20 нмдг (п. 4 ст. 17 Закону №265/95).
   
   На думку суду, не виконуючи протягом певного періоду обов’язок щодня друкувати фіскальний звітний чек, суб’єкт підприємницької діяльності вчиняє продовжуване порушення, а не зберігаючи роздрукований чек у книзі обліку розрахункових операцій — триваюче.
   
   Враховуючи, що згідно зі статтею 61 Конституції України ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення, за дії (бездіяльність), які у своїй сукупності складають єдине продовжуване чи триваюче правопорушення, можливо притягнути до відповідальності лише один раз.

По материалам Головбух24
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • Лена
04.07.13 14:47

А на практике совсем все по-другому и попробуй докажи,что ты не ОЛЕНЬ....Не распечатал 3 фіскальних звіти- заплати 340х3.....можно,конечно,судиться, но стоит ли?!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Аноним
04.07.13 16:53

аналогичная ситуация. за 9 Z-отчетов взяли 340*9. у нас план, сами понимаете...

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Джаконда
04.07.13 17:35

Да и у нас тоже штраф за каждый день нарушения!1

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ольга
04.07.13 19:40

У меня вопрос: отправили Z- отчеты по електронке с 8 кассовых аппаратов, с 7 пришел отчет-"передано", а с 1 кассового аппарата так и нет подтверждения, что отчет передан на сервер налоговой. Какие последствия? И что, делать дальше? Кому жаловаться? Обслуживающая фирма - не в ответе, говорят, что может не работал интернет. Позвонила в консультацию, сказали штраф...+ админ ответств.... Весело..., а что будет дальше?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Inspector
04.07.13 22:02

Можно вообще завдинуть РРО в сторонку и полностью работать "по -черному." И тогда не надо ничего обнулять и подклеивать. И все дела. И штраф всего одна гривна. Или у кого то есть возражения? :)

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ольга
05.07.13 07:45

Юр лицо?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Inspector
05.07.13 12:38

Без разницы.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ДМ
05.07.13 12:47

Inspector Вы что с Луны спустились? Если бы все было так просто!!!!!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Возмущена....
05.07.13 14:53

Наличие РРО- простор для творчества. Было бы желание, а штраф нарисовать ЛЕГКО! Z-отчеты, контрольные ленты, не записали в книгу, не вовремя сняли Z-ку, ошибочно пробили не на тот код, не закодировали, не поменяли цену ( МРЦ увеличились, к примеру), короче говоря, человеческий фактор при работе с РРО никто не отменит и возможность мех.ошибок тоже. Посему, если есть РРО, то штраф будет!!! (Я не скептик, а реалист).

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Inspector
05.07.13 16:52

Inspector Вы что с Луны спустились? Если бы все было так просто!!!!! ДМ, я не "слуныспустился", по нику нетрудно догадаться, откуда я "спустился" :) Возмущённой - зарегистрировав РРО клиент apriori принимает правила игры, т.е. правила пользования этим чудом враждебной техники и всем, что к нему прилагается. Ксати да- чем некомпетентние пользователь РРо - тем больший простор для творчества. Нет РРО - и будет вам щастя :) Конечно, сказнное не казается супермаркетов и прочих монстров. пысы: Но какбэ хотел напомнить, что в налоговых уже полгода нет спецов, которые бы проверяли РРО . Так откуда эти параноидальные настроения у пользователей РРО???

Ответить