Отключить рекламу

Подпишитесь!


23.07.13
1451 10 Печатать

Обнародован обновленный Порядок заполнения документов на перечисление платежей в бюджет или возврат платежей из бюджета

   На сайті Міндоходів оприлюднено проект наказу « Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного соціального внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів».
   
   Проектом наказу затверджуються Порядок та приклади заповнення розрахункових документів у разі:
   
   - сплати сум податків і зборів, єдиного соціального внеску, сплати пені, процентів за користування податковим кредитом, адміністративного штрафу, оплати податкового векселя;
   
   - повернення сум податків і зборів, митних платежів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, перерахування коштів з одного бюджетного рахунку на інший, відшкодування ПДВ на рахунок платника;
   
   - передоплати (доплати) за митне оформлення;
   
   - перерахування до бюджету суми митних платежів;
   
   - погашення податкового боргу в позасудовому порядку, за рішенням суду шляхом стягнення готівкових (безготівкових) коштів, дебіторської заборгованості, реалізації майна боржника, а також за рахунок продажу майна підприємства-банкрута тощо.
   
   У додатку до Порядку наведено перелік кодів видів сплати, які використовуються платниками податків при заповненні поля „Призначення платежу” платіжних документів. Розрахунок за кожним видом платежу та за кожним видом сплати має оформлятися окремим розрахунковим документом.
   
   Наказ наберє чинності з дня офіційного опублікування.

Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • Александр
24.07.13 07:16

Чиновничий зуд от безделья на работе! Другой причины менять годами принятый порядок заполнения платежек в бюджет нет!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • agony
24.07.13 07:51

мне вот теперь интересно, если ЕСВ попало под опеку минСдоха, то эти "оригиналы" будут менять счета, назначения и т.п. касательно уплаты ЕСВ?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • керосинка
24.07.13 08:03

Интересно,а как заполнить платежный документ на не выплаченные уже в течении месяца средства по б/листам .в т.ч. по беременности и родам?А заодно может быть раскажете как на эти средсва процентики начислить. Может выложить это все в соц мережах или в сми?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Аноним
24.07.13 08:59

так він вважається вже оприлюдненним?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Радуга
24.07.13 09:15

оприлюднено проект наказу, не прийнятий навіть ще

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Аноним
24.07.13 11:18

керосинка ну и что! нет денег от гос-ва на эти больничные, а налоги все равно заплатите со своих денег вначале, а потом может-быть и перечислит гос-во вам деньгу.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ксю
24.07.13 14:06

Опять по точки и запятые задом на перед и передом на зад

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Лена
25.07.13 09:06

задолбали! такие "постановы" только лишний раз доказывают, что им бедняжкам - реальные проблемы решать влом, но что б з/п им платили, хоть такую хрень, но пишут..... уроды, одним словом!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Лена
25.07.13 15:19

А номер документа, дата, где ..................

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • буся
25.07.13 15:56

А коли набирає чинності цей наказ? Поможіть мені затра платить податки з відпускних, а я не знаю чи мінять призначення платежу чи платить по старому? ХЕЛП МІ ПЛІЗ!!!!!!!!!!!!

Ответить