Отключить рекламу

Подпишитесь!


18.11.13
7536 26 Печатать

Доходы, которые не облагается НДФЛ, отражаются в форме № 1ДФ

   Лист МДЗ від 18.09.2013 № 11298/6/99-99-17-02-01-15
   
   Міндоходів у листі розглянуло питання щодо оподаткування ПДФО та відображення у формі № 1ДФ отриманих аліментів та спецодягу.
   
   Щодо аліментів.
   
   Відповідно до підпункту 165.1.14 Податкового кодексу України (ПК) до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються аліменти, що виплачуються платнику податку згідно з рішенням суду або за добровільним рішенням сторін у сумах, визначених відповідно до Сімейного кодексу України, за винятком виплати аліментів нерезидентом незалежно від їх розміру, якщо інше не встановлено міжнародними договорами.
   
   Аліменти, що виплачуються платнику податків згідно з рішенням суду або за згодою сторін, відображаються в податковому розрахунку ф. № 1ДФ за ознакою доходу «140».
   
   Щодо спецодягу.
   
   Відповідно до підпункту 165.1.9 ПК до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту, якими роботодавець забезпечує платника податку відповідно до Закону України «Про охорону праці», спеціальним одягом та взуттям, які надаються роботодавцем у тимчасове користування платнику податку, що знаходиться з ним у трудових відносинах.
   
   У податковому розрахунку ф. № 1ДФ видача спеціального одягу відображається за ознакою доходу «136».
   
   Якщо працівник, якому був виданий спецодяг, звільняється і не повертає спеціальний одяг, граничний строк використання якого ще не минув, вартість такого одягу вважається додатковим благом платника податків і після застосування підвищувального коефіцієнта включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку. У податковому розрахунку ф. № 1ДФ вартість такого неповерненого спецодягу відображається за ознакою доходу «126».

По материалам Головбух24
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • аааа
19.11.13 07:42

не пойму о каких алиментах идет речь? я получаю алименты от мужа, он работает на другом предприятии... я как бух должна показывать что мне платит бывший муж ? какое это имеет отношение к предприятию на котором я работаю????

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 1
19.11.13 07:44

Другое предприятие, на котором работает Ваш муж, показывает в 1ДФ выплаченные Вам алименты. Не Вы это показываете...

Ответить
    Оценить
  • 1
  • 0
  • Я
19.11.13 08:21

Спецодяг виданий ніколи не показували в 1ДФ, якщо не повернутий - згодна. Що скажете, колеги?

Ответить
    Оценить
  • 1
  • 0
  • Радуга
19.11.13 08:28

Никогда спецодежду в 1ДФ не отражала, это не выгода и не дополнительное благо. Кстати, алименты тоже.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Я
19.11.13 08:33

аліменти потрібно показувати, вони вважають, що це інший дохід жінки.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Кузя
19.11.13 08:34

Я спецодежду не отражаю тоже. Алименты -да.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Кузя
19.11.13 08:39

Если уж спецодежду в 1-ДФ, то почему тогда не компьютер, на котором работает сотрудник, мебель, канцтовары? Чем спецодежда отличается от перечисленного? Та же производственная необходимость.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Окси
19.11.13 08:47

А вдруг,в спецодежде сотрудник будет ходить на работу,таким образом экономить на покупке одежды :)))мало ли ,подумали законотворители

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • главбушка
19.11.13 08:50

Еще кто то ..алименты и спецодежду отражают в 1ДФ-е.. какие молодцы... согласна с Кузей..алименты..-возможно..но спецодежда..- .. можно развить эту тему косвенного дохода до абсурда.... ..если не является объектом..-какой смысл... мусорить отчет...

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Догадливая
19.11.13 09:15

Коллеги ! Написано: "У податковому розрахунку ф. № 1ДФ вартість такого НЕПОВЕРНЕНОГО спецодягу відображається за ознакою доходу «126»" Только если выдали, а работник рассчитался и одежду забрал (или компьютер, ха-ха)

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • л
19.11.13 09:22

Догадливой. У податковому розрахунку ф. № 1ДФ видача спеціального одягу відображається за ознакою доходу «136». Они тепрь хотят видеть в каких портках люди работают и как часто меняют их, а то по охране труда мало штрафуют!!!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Леночка
19.11.13 09:59

Вот, а где я должна взять код, чтобы отразить алименты в 1-ДФ. Есть у меня такая дамочка, которая считает, что код нельзя давать. И как быть? У исполнителей только рученьками разводят. Пригрозила ей, что не буду отсылать алименты и всё. Думает. Посмотрим, как дальше будет.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • лелик
19.11.13 10:19

Для Леночки, скажите своей даме, что вынуждены будете обратиться с запросом в налоговую.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Марта для Леночки
19.11.13 10:37

Я такой "дамочке" заказным с уведомлением и описью вложения выслала письмо с объяснением обстоятельств. Копию в исп. службу, чтобы себя прикрыть. Помогло. Да, я сразу завела табличку, куда записывала когда, за какой период и сколько перечислила, очень пригодилось, когда сотрудник сначала ушел на больничный на полгода, потом уволился.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Шрек
19.11.13 11:30

Щодо аліментів. а де взяти код ІПН особи, якій переводяться кошти по пошті? якщо є тільки адреса і П.І.Б.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Анна
19.11.13 11:31

Я бы отражала алименты, спецодежду только невозвращенную, что есть доп.благом... Почему спецодежда?-т.к. выдается по нормам-соответственно про затраты не забудьте...

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Злой бух
19.11.13 11:56

Не собираюсь я никакую спецодежду отражать.При выдаче.Только при "невозврате".

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Марі
19.11.13 12:44

Шрек 19.11.2013 13:30:52 Щодо аліментів. а де взяти код ІПН особи, якій переводяться кошти по пошті? якщо є тільки адреса і П.І.Б. Всі засоби гарні, слізне прохання до тата зв'язатися з дружиною і дізнатися код, брати телефон і телефонувати самому, виходити на виконавчу службу, більш радикальні заходи вже описані.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • *****
19.11.13 14:51

а ще треба відобразити в 1-ДФ скільки працівник води очищеної за квартал видудлив

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Марі
19.11.13 15:08

***** Смішно, якби не було так сумно. Аліменти, новорічні подарунки... А ЄСВ та видатки на відрядження, спецодяг, вода, туалений папір - взагалі окрема тема.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Кирпулька
19.11.13 15:22

А с каких это пор алименты являются доходом опекуна, если это средства на содержание нетрудоспособного (ребенка или старика)

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Марі
19.11.13 16:34

Не завжди, якщо один з подружжя безробітний, то можуть виплачуватися аліменти і на нього, і отримувач - один з подружжя, а що це на утримання неповнолітньої дитини, питання третє. І це вже давно діє, ще до введення ПКУ.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • gafi
19.11.13 16:50

А использованная туалетная бумага - разве не благо для работника(невозвращенная)??? Её каким кодом показать?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Для Леночки
20.11.13 21:13

У меня такая же ситуация была, я попросила продиктовать код в исполнительной службе, откуда прислали исполнительный лист.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Татьяна
22.11.13 09:44

Если выдал спецодежду, то отразил с кодом 136, а если рабочий не вернул спецодежду при увольнении, то с кодом 126 и удержанием подоходного налога

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • НАТАЛИ
10.12.13 08:22

А меня штрафанули в декабре 2013 г за то,что выданная спецодежда не отображена в 1 ДФ

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
Комментирование новости отключено
Контекстная реклама
Отключить рекламу
Календарь бухгалтера
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
Приложение
Курсы валют
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться