Отключить рекламу

Подпишитесь!


11.12.13
730 7 Печатать

НБУ: о контроле за режимом использования текущих счетов физических лиц, открытых для собственных нужд

   Комітет Незалежної асоціації банків України (НАБУ) з питань регуляторної політики і нагляду отримав роз’яснення від Національного банку України щодо використання поточних рахунків фізичних осіб, відкритих для власних потреб, зокрема норм контролю за неприпустимістю використання таких рахунків їх власниками для здійснення підприємницької діяльності.
   
   Національний банк листом від 13.11.2013 за № 25-112/22344 підкреслив, що, згідно з діючим законодавством, Банк не має права визначати та контролювати напрями використання грошових коштів клієнта та встановлювати інші, не передбачені договором або законом, обмеження його права розпоряджатися грошовими коштами на власний розсуд. Національний банк звертає увагу, що під час здійснення розрахунків банки та їх клієнти повинні керуватися вимогами щодо заповнення реквізитів розрахункових документів та контролювати заповнення платником реквізиту «Призначення платежу» платіжного доручення таким чином, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких можливо перевірити умови, визначені у договорі щодо режиму використання рахунку.

По материалам Незалежна асоціація банків України
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • Незнайка в Солнечном городе
12.12.13 05:33

Контроль за туалетом тоже будет?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • A
12.12.13 06:37

Незнайке в Солнечном городе обов"язково!!!!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • мда...
12.12.13 07:00

ну все, организаторы СП, интернет магазины мелкие - и про них вспомнили

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • серёгина мысля
12.12.13 08:32

Если есть канализация то ненужно, а если Туалет на Улице с ямой, или биотуалет нужно будет сдавать отчёт в отдел по дерьму. А вдруг ты дерьмо Реализуешь как Удобрение. У нас же в Правительстве команда професионалов (они просто до этого ещё недодумались) Ваши Отходы превращаются в бюджетные доходы.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Николай Николаевич
12.12.13 08:35

У мя сосед по дому удобряет этим делом землю. Включить в состав доходов как безвозмездно полученое сырьё - со всеми вытекающими налоговыми последствиями. О блин как он достал.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Бухбух
12.12.13 12:57

Николай Николаевичу: А вы на него в налоговую настучите, что он укланяется от уплаты налога, используя не учтенное сырьё!!!

Ответить