Отключить рекламу

Подпишитесь!


25.12.13
3135 11 Печатать

Может ли единщик 2 группы оказывать услуги по организации новогоднего банкета?

   Налоговый кодекс (далее – НК), а именно пп. 2 п. 291.4, не запрещает единщикам второй группы заниматься ресторанным бизнесом. При этом никаких ограничений относительно перечня лиц, которыми могут быть оказаны услуги по организации банкетов, НК не содержит. А значит, такую услугу можно оказать и юрлицу на общей системе налогообложения.
   
   Но при этом следует помнить об ограничении, установленном пп. 3 пп. 291.5.1 НК, а именно: не могут быть плательщиками ЕН субъекты хозяйствования, осуществляющие продажу подакцизных товаров. Исключение составляет розничная продажа пива и столовых вин. А значит, на праздничном столе не может быть других алкогольных напитков, кроме столовых вин и пива.

По материалам Баланс
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • Саша
26.12.13 08:10

Ничего не понимаю.. ФЛП 2 гр могут же только продавать товары юр лицам? получается, что нет???

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Олечка
26.12.13 08:40

И мне интересно...услуги юрлицам на общ сис нельзя же.... если ты ФЛП 2 гр??????

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • miki
26.12.13 08:51

А что , организация банкета не приравнивается к услугам?????

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Бух
26.12.13 09:00

Что то здесь не стыкуется. Разве на 2 группе можно оказывать услуги юрлицу на общей системе? "...якщо фізична особа – підприємець – платник єдиного податку другої групи надає послуги не платнику єдиного податку, тобто здійснює вид діяльності, який не дає право на застосування спрощеної системи оподаткування, то орган державної податкової служби має право анулювати свідоцтво платника єдиного податку та дохід, отриманий від такого виду діяльності, оподатковується за ставкою єдиного податку у розмірі 15 відсотків. "

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Игорка
26.12.13 09:05

291.4. Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку: ... 2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 1000000 гривень. .... !!!діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню!!! А пп. 291.5.1 НК содержит перечень субъектов хозяйствования, которые вообще не могут быть на едином налоге (ни на первой группе, ни на седьмой). Так что статья вводит в заблуждение. И ФЛП, который послушает такую аргументацию, только улетит со 2й группы.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • mad
26.12.13 09:08

Да, что то не стыковка. п. 291.4: вторая группа - "деятельность по предоставлению услуг, плательщикам единого налога и/или населению". Интересно

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ed
26.12.13 09:13

Здесь некорректно поставлен вопрос. Если именно услуги по организации банкета как посредник то нет, а проводить ресторанный бизнес в собственном кафе или ресторане тогда запрета на юр.лиц нет (пусть водку берут с собой).

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • задолбал не пробегал
26.12.13 10:03

Полностью солгасна с Ed

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • бух
26.12.13 10:21

5. Чи має право підприємець — платник єдиного податку другої групи, що здійснює діяльність у сфері ресторанного господарства, приймати замовлення від юридичних осіб, які застосовують загальну систему оподаткування, на обслуговування свят, банкетів та інші спеціальні замовлення? Пунктом 1.3 Правил роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства, затверджених наказом Мінекономіки та з питань європейської інтеграції від 24.07.2002 р. № 219, визначено, що заклад ресторанного господарства — це організаційно-структурна одиниця у сфері ресторанного господарства, яка здійснює виробничо-торговельну діяльність: виробляє і (або) доготовляє, продає й організовує споживання продукції власного виробництва і закупних товарів, може організовувати дозвілля споживачів. Розрахунки за продукцію й надані послуги в закладах (підприємствах) ресторанного господарства здійснюються за готівку та/або в безготівковій формі (платіжні картки, платіжні чеки тощо) із застосуванням РРО або зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок. Таким чином, підприємець — платник єдиного податку другої групи, що здійснює діяльність у сфері ресторанного господарства, має право приймати замовлення від юридичних осіб, які застосовують загальну або спрощену системи оподаткування, на обслуговування свят, банкетів та інші спеціальні замовлення, оскільки платник єдиного податку під час обслуговування таких замовлень здійснює продаж і організацію споживання продукції власного виробництва і закупних товарів.

Ответить
    Оценить
  • 1
  • 0
  • Лео
26.12.13 14:05

Для ФЛП, которые осуществляют деятельность в сфере ресторанного хозяйства, ограничения с кем работать нет. "Организация банкета" - это не товар и не услуга, а отдельный вид деятельности.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Романия
26.12.13 18:51

Вопрос стоит некорректно: либо это ивент-услуги, либо деятельность в сфере ресторанного хозяйства... Первый случай - низзя... Второй - мона.

Ответить