Отключить рекламу

Подпишитесь!


09.01.14
627 15 Печатать

С 1 января 2014 г. при государственной регистрации предприниматели смогут выбирать удобную для себя систему налогообложения

   З 1 січня 2014 року набирають чинності закони України "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" та "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо реєстрації осіб як платників податків".
   
   Відповідно до внесених до цих законів змін у наступному році під час реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців державному реєстратору разом із заповненою реєстраційною карткою підприємець може подати заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування або про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Ці заяви долучаються державним реєстратором до відповідної реєстраційної справи.
   
   І одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи/фізичної особи – підприємця до відповідного органу доходів і зборів передається електронна копія заяви щодо обрання спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційної заяви про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, виготовлена шляхом сканування, якщо такі заяви були подані як додаток до реєстраційної картки.
   
   Передача електронних копій зазначених заяв буде здійснюватись автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

По материалам Укрдержреєстр
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • Оксана
10.01.14 07:06

Кто знает, где скачать форму заявления на единый налог которая заполняется у регистратора??

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Nata Blim
10.01.14 07:18

Мне просто наравится!!! можно с 01.01.2014.... Пробовала.... интересно послали....

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Люля
10.01.14 07:22

Для Nata Blim. Я теж спробувала. Результат, як і у Вас.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • оба-на
10.01.14 07:40

зато отчитались

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Маша
10.01.14 08:09

Ребята помогите в таком вопросе! Выписала налоговую накладную покупателю включила её в декларацию, а в следующем отчётном месяце сняла эту налоговую расчётом корректировки (ОШИБОЧНО!!!!) . Теперь думаю что делать??? Можно ли к одной налоговой делать два расчёта корректировки или нет? Или подскажите что делать в такой ситуации пожалуйста!!!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ф
10.01.14 08:20

2 маша уточненку подавать Додатка 1 и Деки где была ошибочно снята налоговая. в Уточненке додатка 1 будет та же запись, что и при ошибочном снятии, только с + Соответственная строка Уточняющей деки будет тоже отличаться, как резальтат прийдется доплатить НДС и штраф 3 или 5% за неправомерное занижение обязательств (если конечно в том месяце с ошибочно корректировкой у вас был НДС к оплате)

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Маша
10.01.14 08:44

ф - Спасибо!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Дмитрий
10.01.14 13:17

Одна загвоздка - в закон о регистрации изменения внесли, а порядки постановки на учет упрощенцев и плательщиков ндс - старые, минфиновские. Пока не примут новый порядок (сейчас в виде проекта на сайте минсдоха), через регистратора не стать единщиком или плательщиком ндс. Судя по более ранним отзывам, доки так и не принимают регистраторы. Есди кто-то подавал доки регистратору в 2014 - пожалуйста, отпишитесь.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • .........
10.01.14 14:07

Для Оксаны на этом сайте слева зайдите на вкладку бланки и там найдете

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Лошадка
10.01.14 16:46

Шановні, так читайте....у наступному році...а не в 2014. Прокинуться, як завжди, після 25.12.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Мариша
11.01.14 15:30

Я хотела подать регистратору, - послали в налоговую)

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 5146
13.01.14 14:30

А если в нахал, через кацелярию??? Ктото пробовал?

Ответить