Отключить рекламу

Подпишитесь!


22.01.14
1789 20 Печатать

Вступила в силу форма отчета о контролируемых операциях

   Вступила в силу форма отчета о контролируемых операциях, который подается в Миндоходов до 1 мая в электронной форме (приказ № 669 действует с 21.01.2014 г.).
   
   Согласно разъяснениям налоговиков, в отчете за 2013 год указываются контролируемые сделки, совершенные в период с 01.09.2013 г. по 31.12.2013 г., по дате перехода прав собственности на товары или дате составления акта или иного документа, подтверждающего выполнение работ или предоставление услуг.
   
   Представление отчета с опозданием приравнивается к его непредставлению и влечет применение штрафных санкций. За неуказание в своевременно поданном отчете отдельной контролируемой операции применяется штраф в размере 5 % от суммы такой операции.
   
   
   Информация по теме:
   Как отчитываться о контролируемых операциях: Миндоходов утвердило форму отчета

По материалам ЛИГА:ЗАКОН
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • ната
23.01.14 06:39

Что ещё за хрень? Это ,по трансферному ценообразованию?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Лана
23.01.14 07:17

да, именно оно

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 777
23.01.14 07:25

А где почитать кому сдавать эту хрень???

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Натали
23.01.14 07:29

ЧТО ЭТО?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • К
23.01.14 08:00

Хто повинен здавати цей звіт?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Лариса
23.01.14 08:13

п.п.39.2.1.4. НКУ Операції, передбачені у підпунктах 39.2.1.1 і 39.2.1.2 цієї статті, визнаються контрольованими за умови, що загальна сума здійснених операцій платника податків з кожним контрагентом дорівнює або перевищує 50 мільйонів гривень (без урахування податку на додану вартість) за відповідний календарний рік.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • УРВАВСЬ ТЕРПЕЦЬ
23.01.14 08:15

это наверное касается только обнальных центров

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Лариса
23.01.14 08:16

39.2.1.1. господарські операції з придбання (продажу) товарів (робіт, послуг), що здійснюються платниками податків з пов’язаними особами - нерезидентами; господарські операції з придбання (продажу) товарів (робіт, послуг), що здійснюються платниками податків з пов’язаними особами - резидентами, які: задекларували від’ємне значення об’єкта оподаткування з податку на прибуток за попередній податковий (звітний) рік; застосовують спеціальні режими оподаткування станом на початок податкового (звітного) року; сплачують податок на прибуток підприємств та/або податок на додану вартість за іншою ставкою, ніж базова (основна), що встановлена відповідно до цього Кодексу, станом на початок податкового (звітного) року; не були платниками податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість станом на початок податкового (звітного) року;

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 1
23.01.14 08:20

а если у меня были операции со связаными лицами в течении года, но их сумма не достигает 50 млн. грн. нужно ли подавать данный отчет?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 777
23.01.14 08:26

Лариса спасибо за объяснение

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Михаил
23.01.14 08:39

более точно эта норма 39.4.2. Платники податків (крім Національного банку України), які протягом звітного періоду здійснювали контрольовані операції, зобов'язані подавати звіт про контрольовані операції центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, до 1 травня року, наступного за звітним, засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Форма звіту (уточнюючого звіту) про контрольовані операції встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Михаил
23.01.14 08:40

1, это не контролируемая операция

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 123
23.01.14 13:13

це всіх стосується ????????

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Лю
23.01.14 13:14

пипец. а елси у нас один основной поставщик, мы дистрибьютор по области большой. и за год с ним почти 100 мильенов оборот... попали...

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Лю
23.01.14 13:17

ну судя по критериям отбора, таки не попали фух

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • 123
23.01.14 20:40

це всіх стосується ????????

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • BVI
23.01.14 21:12

Лариса, вы еще забыли указать - операції з непов язанними особами нерезидетами, що знаходяться в юрисдикціях зі ставкою податку на прибуток (корпоративного податку), що на 5 % пунктів нижча ніж в Україні. Перелік таких краї встановлено КМУ.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • яяя
29.01.14 11:05

а штраф-то не детский!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ирина
07.04.14 11:25

Подскажите, пжл, а "пустой" отчет необходимо сдавать?

Ответить