Отключить рекламу

Подпишитесь!


17.03.14
459 6 Печатать

«Прямая» телефонная линия на тему: «Особенности исчисления и уплаты налога на добавленную стоимость»

   Міністерство доходів і зборів України 20 березня 2014 року з 14.00 до 16.00 у редакції журналу «Вісник Міністерства доходів і зборів України» проведе сеанс «прямої» телефонної лінії на тему: «Особливості обчислення та сплати податку на додану вартість».
   
   На запитання платників відповідатиме начальник відділу розгляду звернень з ПДВ Управління методології непрямих податків Департаменту координації нормотворчої та методологічної роботи з питань оподаткування – Кононова Алла Миколаївна.
   
   Усі бажаючі можуть поставити свої запитання під час проведення телефонної лінії за номером: (044) 501-06-42.

Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • кофе
18.03.14 08:24

как раз по сроку все как всегда

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ОТОЖ
18.03.14 08:48

Кто знает как поступать с платежами предприятиям, которые работают в Крыму? Думаю, что надо делать так как говорят на сайте ВР Крыма!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • бух
18.03.14 09:01

Як бути з податковими накладними з Криму ?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ната
18.03.14 11:48

Я с Крыма накладные все за февраль и март зарегистрирова, НДС сдала налог заплатила. ПОчему наши накладные нельзя учитывать как налоговый кредит. Статус Крыма фактически не Узаконен. Говорят, что в Крыму хотят вообще сделать свободную экономическую зону для СНГ.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • бух
18.03.14 13:10

За березень можуть бути питання. Вони ж вважають що живуть вже по законам Росії , а тому платити ПДВ і подавати декларацію за березень вже не будуть , а податкові контрагентам виписують ....

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ната
19.03.14 10:17

В правительство такой дурдом, там не знают за что вперёд браться. Так что если реестр примет эти накладные, то и кредит зачтут, а потом видно будет!!!

Ответить