Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


14.06.17
7571 71 Друкувати

МОЗ розвіює міфи про медичну реформу

Останнім часом поширюється багато міфів та “страшилок” про медичну реформу в Україні. Ми зібрали 10 найпопулярніших та написали правду про зміни, які відбудуться з українською системою охорони здоров’я, після того, як Парламент ухвалить урядові законопроекти.

Міф 1. Медицина стане платною і дуже дорогою

Безкоштовної медицини в нашій країні не існує. 90% ліків купуються за особисті кошти громадян. За даними досліджень, кожен другий пацієнт відмовляється від лікування або відкладає його через брак грошей. Тому казати, що медицина СТАНЕ платною і дуже дорогою неправильно. Вона ВЖЕ зараз платна і дуже дорога.

Реформа вводить нові чіткі правила в медичній системи, однакові для будь-якого громадянина. Для кожної медичної послуги буде чітко відомо — оплачена вона державою чи ні, оплачена вона повністю або частково?

З'явиться чіткий список послуг, які будуть повністю, на 100% профінансовані державою.

Так, завжди безоплатною для пацієнта буде первинна допомога – послуги сімейних лікарів, терапевтів, педіатрів.

Безоплатною буде також екстрена допомога — якщо ви потрапите до лікарні внаслідок різкого погіршення стану здоров’я (серцевий напад, інсульт, гострий апендицит тощо), після ДТП чи побутової травми.

Безоплатною з боку пацієнта буде і паліативна допомога, яку надають смертельно хворим (перш за все адекватне знеболювання).

Завжди буде на 100% оплачене ведення вагітності, пологи та лікування дітей. Цього вимагають міжнародні Конвенції про права дитини та про захист материнства, ратифіковані Україною.

Лікування у частині послуг вторинного (спеціалізованого) та третинного (високоспеціалізованого) рівня також будуть оплачуватися державою, але за окремі з них можлива невелика співоплата пацієнта. Вона буде набагато меншою, ніж те, що ми платимо зараз.

Будуть зрозумілі чіткі механізми яким чином її можна покрити для тих людей, для яких навіть невеликі кошти є проблемою. Такими механізмами є окремі програми, наприклад, медичні субсидії, програми по лікуванню окремих захворювань. Для дороговартісного лікування, як і сьогодні, будуть існувати цільові програми, нікуди не дінуться програми по лікуванню онкології, гепатитів, СНІДу та ін.

Міф 2. Медреформа призведе до закриття лікарень і звільнення медиків

У законопроектах про медреформу немає жодного слова про закриття лікувальних закладів чи скорочення медперсоналу. На першому етапі реформи договори Національної служби здоров’я будуть укладені з УСІМА лікарнями, щоб ніхто не залишився без медичної допомоги. Але з часом конкуренція і принцип «гроші йдуть за пацієнтом» призведуть до впорядкування мережі медзакладів — малопотужні, погано оснащені і головне — мало завантажені лікарні, в яких просто небезпечно лікуватись, будуть перепрофільовані під реальні потреби населення, наприклад, на реабілітаційні, діагностичні центри, хоспіси, які отримуватимуть кошти за конкретні послуги.

Найкращі лікарні будуть додатково технічно та кадрово підсилені, щоб кожен, хто до них звертається, мав можливість отримати якісну медичну допомогу.

Що стосується можливого звільнення лікарів, то без роботи можуть залишитись лише ті, до кого не захочуть йти люди. Хороший лікар завжди матиме потік пацієнтів і достойні гроші за свою роботу! Реформа сприятиме тому, що лікарі конкуруватимуть за пацієнта.

Варто підкреслити, що впорядкуванням мережі лікувальних закладів опікуватиметься місцева влада.

Саме громади мають вирішити, які з них потрібно підсилити, а які перепрофілювати, держава виставляє тільки технічні вимоги, щодо доїзду до лікарні та її мінімально навантаження (кількість пологів, оперативних втручань).

Завдяки децентралізації місцеві бюджети мають достатньо коштів для того, щоб покращити мережу медзакладів, створити належні умови для роботи лікарів, відремонтувати дороги до лікарень, оплачувати додаткові медичні послуги для мешканців громади. Держава зі свого боку виділяє цільову інвестиційну субвенцію на підсилення опорних закладів та перепрофілювання слабких та малозавантажених.

Міф 3. Села залишаться без лікарів

У селах людей найбільше турбує доля фельдшерів та ФАПів. ФАПи нікуди не зникнуть. Фельдшери не замінятимуть роботу лікаря, але стануть його сателітами, помічниками для того, щоб доступ до медичної допомоги був у найвіддаленіших селах.

У 2018-му році середня виплата на первинній ланці складе близько 370 грн на одного пацієнта, в 2019-му — 450 грн. На 2000 пацієнтів це створить річний дохід в 740 000 грн у 2018 р. та 900 000 грн у 2019 р. В цей бюджет входить оренда, робота лікаря, фельдшера та медсестри, прості витратні матеріали та часткове покриття по аналізах. Ліки в цей бюджет не входять.

Досі на селі ніколи не було таких коштів в медицині — і ми раді, що реформа дозволяє нарешті розгорнути пряме фінансування.

У місцевого самоврядування будуть свої можливості для підвищення якості життя лікаря. Наприклад, якщо громада побудує якісну амбулаторію та житло для лікаря, яке здасть в оренду за 1 грн, буде значно легше знайти і запросити лікаря на роботу.

Розмір фінансування, яке буде виділятись з держбюджету на медичне обслуговування одного пацієнта, однаковий на всій території країни. Проте життя в сільській місцевості дешевше, ніж в місті, а отже за умови обслуговування однакової кількості пацієнтів, сільський лікар матиме краще матеріальне становище, ніж міський. Окрім того, на відміну від лікаря в місті, сільський фактично не матиме конкурентів.

Обирати його будуть всією громадою і декларацію з лікарем укладуть всі мешканці села — а лікар отримуватиме гроші за їх медичне обслуговування. Втім це не означає, що в селах зможуть працювати непрофесійні лікарі і у мешканців не буде альтернативи – громада може відмовитись від поганого лікаря і запросити іншого.

Міф 4. Доведеться платити двічі: офіційно у касу і хабар лікарю

Оскільки буде визначено тариф на послугу, який буде відомий, то підстави давати хабарі зникнуть. Держава напряму оплатить всі необхідні видатки для надання конкретної послуги.

Щороку держава офіційно інформуватиме громадян про кількість і вартість послуг, які вона покриватиме на 100%, а які частково. Всі співоплати будуть офіційними, прозорими і відкритими. Відмова лікаря надати допомогу чи ліки, що входять до гарантованого пакету медичних послуг, або будь-які вимоги з боку медперсоналу сплатити додаткові неофіційні кошти – злочин, за який передбачена відповідальність, в тому числі кримінальна.

У разі неправомірних дій лікаря, пацієнт завжди зможе поскаржитись в Національну службу здоров’я, яка здійснюватиме контроль за дотриманням лікарями і медичними закладами умов контрактів на обслуговування населення. НСЗУ має право розірвати контракт з лікарем чи медзакладом на обслуговування пацієнтів у разі порушення умов контракту.

Міф 5. До лікаря-спеціаліста можна буде потрапити тільки через сімейного лікаря

Не відповідає дійсності. Кожна людина в разі необхідності зможе звернутись до будь-якого лікаря-спеціаліста без направлення сімейного лікаря і отримати допомогу. Але в цьому випадку пацієнту доведеться сплатити повну вартість послуг лікаря і лікування.

Якщо ж ви звертаєтесь до нього за направленням сімейного лікаря, вартість вашого лікування та необхідних медичних засобів повністю або з невеликою співоплатою відшкодує держава.

Міф 6. Реформа суперечить Конституції

Завдяки медреформі держава нарешті почне виконувати статтю 49 Конституції України. Це питання було врегульоване завдяки розмежуванню понять медична допомога та медична послуга. Адже компонент медичної допомоги в тарифі послуги буде завжди оплачений державою, як того і вимагає Конституція.

Це підтвердило Міністерство юстиції України, яке зазначає:

Проект Закону «Про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів» розроблений у відповідності до ст. 49 Конституції України у системному зв’язку зі ст. 95 Конституції України.

У ст. 49 Конституція України встановлює, що держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування.

У державних і комунальних закладах охорони здоров’я медична допомога надається безоплатно. Безоплатність, згідно з рішенням Конституційного Суду України від 29 травня 2002 р. No 10- рп/2002 означає, що особа не повинна відшкодовувати вартість медичної допомоги ні у вигляді будь-яких платежів, ні у будь-якій іншій формі, незалежно від часу надання медичної допомоги. Не забороняє вказане положення можливості надання громадянам медичних послуг, які виходять за межі медичної допомоги, за окрему плату.

Згідно з Законопроектом про державні фінансові гарантії, медична допомога завжди і в повному обсязі надається громадянам за рахунок коштів державного бюджету. На первинному рівні та в разі настання екстреної ситуації держава оплачуватиме 100% всього необхідного лікування та, що важливо, медикаментів згідно з деталізованим описом. Це покриватиме близько 80% усіх звернень за медичною допомогою.

На вторинному і третинному рівнях держава гарантує 100% оплату медичної допомоги та часткову оплату інших медичних послуг та лікарських засобів, входять до складу лікування.

Законопроект не передбачає стягнення з громадян жодної плати за необхідну їм медичну допомогу. Медичні послуги, що виходять за рамки медичної допомоги, на вторинному та третинному рівні можуть співоплачуватись державою та самим громадянином (наприклад, за рахунок добровільного медичного страхування).

Наприклад, медична допомога під час пологів завжди покривається державою. Разом з тим, співоплата може стягуватись за покращену одномісну палату або за виклик персонального лікаря. Таким чином, співоплата не буде бар’єром для отримання допомоги.

Згідно із Законопроектом пацієнти зможуть отримувати необхідне їм лікування за рахунок бюджетних коштів у постачальників медичних послуг по всій Україні, незалежно від місця реєстрації за принципом “гроші йдуть за пацієнтом” (на відміну від існуючої системи, де особа може отримати безкоштовну медичну допомогу тільки у тих закладах, до яких вона “прикріплена”). Це сприятиме підвищенню доступності медичного обслуговування для населення.

Міф 7. На реформу не вистачить грошей

Звичайно реформи не бувають безкоштовними. Потрібні будуть інвестиції на перебудову, переобладнання та перепрофілювання лікарень. Потрібні будуть окремі інвестиції в перенавчання лікарів.

Власники лікарень та інших медзакладів – міста, райони, ОТГ – вже зараз зацікавлені в розвитку своєї медичної інфраструктури. Тому Уряд вирішив виділити на цілі переобладнання та перепрофілювання закладів окрему інвестиційну субвенцію.

Крім того, МОЗ України розрахував прогнозні обсяги витрат на охорону здоров’я відповідно до Календарного плану реформи, який передбачає покрокові зміни протягом 2018-2020 рр..

Згідно з прогнозованими даними, протягом цього періоду очікується стале зростання валового внутрішнього продукту України в середньому на 3,19% на рік. Запровадження офіційної співоплати за медичні послуги пропонується розпочати поступово, з поетапним збільшенням частки відповідних надходжень по мірі розширення послуг вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, що надаватимуться за новим принципом. Згідно з проведеними розрахунками, частка витрат за рахунок офіційної співоплати не буде перевищувати 13,3% від загального обсягу витрат галузі у 2020 році.

Щодо оплати самого лікування, найважливіше те, що зараз у нашої системи такий високий рівень неефективності, що запуск грошей за послугу для реального пацієнта, дозволить створити за ті ж самі гроші значно більше здоров’я, лікування, профілактики, ніж є зараз.

Але також важливо і збільшення коштів на лікування, що виділяються з бюджету.

Міф 8. Реформа поглибить кадровий голод, лікарів ще більше не вистачатиме

Реформа навпаки створюємо фінансову мотивацію для молоді йти в професію лікаря. За статистикою, в Україні налічується 31 лікар на 10 тис населення, що співставне з показниками європейських країни. Разом з тим, дійсно є певний дисбаланс в спеціалізації. Так, маємо надлишок стоматологів, акушер-гінекологів та дефіцит сімейних лікарів тощо. Медична реформа врегулює цю проблему, адже оплата за послугу та суттєве підвищення зарплати на первинній ланці дозволить прибрати цей дисбаланс на ринку праці.

Міф 9. НСЗУ – це фінансовий «монстр», який розпоряджатиметься 80 млрд грн

НСЗУ не володіє цими коштами. Гроші акумулюються в державному бюджеті та зберігаються на казначейських рахунках. Національна служба здоров’я є оператором, який контрактує закупівлю медичних послуг та підписує договори з медичними закладами і лікарями-ФОП.

З усіх можливих варіантів модель Національної служби здоров’я має найменші корупційні ризики, оскільки вона, як центральний орган виконавчої влади, буде підконтрольна контролюючим органам таким, як Рахункова палата, КРУ, а також антикорупційним органам НАБУ та НАЗК. В законі виписана прозора процедура вибору керівника через конкурс, яка є аналогічною до вибору керівника НАБУ. Це є запобіжником того, аби НСЗУ очолила людина з сумнівною репутацією

Міф 10. НСЗУ не може надавати послуги і одночасно контролювати їхню якість

Це не так. Контроль якості послуг може бути різним – на рівні якості медичної допомоги та на рівні дотримання умов договору. Якщо йдеться про лікарську помилку, то в цьому разі контроль залишається за органом, який надає ліцензію – за МОЗом.

Якщо йдеться про якість обслуговування, то це компетенція НСЗУ. Наприклад, замість 4-місної палати, як це прописано в договорі, пацієнта поклали в 6-місну, або сказали, що немає ліків, хоча вони повинні бути, оскільки за них сплачені бюджетні кошти і вони входять до стандарту лікування. Тобто НСЗУ укладає договір і перевіряє його виконання, так само як страхова компанія перевіряє виконання умов страхового договору.

Читайте також: Медреформа на пальцях (https://goo.gl/hNZPdE).

За матеріалами КМУ

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Крадіям
14.06.17 08:22

БрЭхня! Вони навіть не намагаються недопустити мінусів медицини західної. Все так само, як було з пірамидами, та кредитними союзами.

Відповісти
  • 111
14.06.17 09:30

Взагалі то реформа потрібна (і не тільки в медицині). Але, треба збалансувати цей процес. І потрібно контролювати кошти, які будуть виділяти на медицину. Зараз в районній поліклініці жах (цей жах ще з СССР залишився). О 9-й годині (робочий час з 8) лише приходять на роботу (і медсестри також), тоді поки вип'ють каву, перевдягнуться - ще півгодини. А о 12-й їх вже не має! І вони бідні-нещасні в 45 йдуть на пенсію!!! А ображає тебе навіть санітарка. Приходиш на масаж по направленню лікаря, так масажист, яка отримує зарплату за мої ж внески веде себе як міністр : призначає коли їй хочеться і бере за кожен сеанс кошти. Скарги головному лікарю нічого не дають. То хочеться якогось адекватного фінансування і перевірки, власне, куди витрачаються кошти

Відповісти
  • для111
14.06.17 15:32

111, жах у тебя в твоей кастрюле

Відповісти
  • для111
14.06.17 15:31

111, разве при СССР такое было , не бзди. нам теперь до СССР как до луны

Відповісти
  • Фу
14.06.17 10:04

111, у нас не все так страшно. Принимают с 8,00 до 20,00

Відповісти
  • ///
14.06.17 09:48

111, слава Богу так не везде. в наших поликлинниках и больницах часто врачи начинают принимать даже до 8-00. зато на днях была в загсе по делам, вот там все точно как Вы говорите. очередь под кабинетами и никто не принимает, а начальство только и говорит "через 10-15 минут работник подойдет" а когда работник наконец-то появляется, так он еще не компетентен.

Відповісти
  • Wonder woman
14.06.17 09:35

Вот просто безграмотно написанная агитка. Статья наоборот еще больше подтверждает эти мифы. Приблизительно так - брехня, что Галька проститутка, она просто спит с мужчинами за деньги.

Відповісти
  • Wonder woman
14.06.17 15:46

Дополню себя же. Много комментариев, как кого-то не долечили, без денег не осматривали и тд. Случаи бывают разные и много, но, все-таки, все зависит от каждого конкретного человека. Мне повезло и в критический момент мне помогли. Лет 12 назад, еще учась в институте, меня прихватил аппендицит. Вызвали скорую в общежитие. Забрали в больницу. Деньги какие-то были, но никто даже не спросил их у меня. Осмотрели, взяли анализы и через пару часов я уже была без аппендицита. Вот просто так иногороднюю студентку прооперировали, ни за анестезию, ни за расходные материалы не платила ни копейки. Капельницы покупала сама уже потом. После операции пару дней врачи с санпропускника ходили проведывали, хотя оперировал другой врач. После выписки и снятия швов уже сама приезжала и благодарила врача. Может, это раньше чудеса бывали, что иногороднюю студентку оперировали без денег. Надеюсь, что и сейчас есть хорошие врачи, которые по совместительству хорошие люди и так же помогут еще многим.

Відповісти
  • НатальяНАТ
16.06.17 10:00

Wonder woman, Вам просто повезло, поверьте!

Відповісти
  • Ольга
16.06.17 09:06

Wonder woman, Проведывали - может хотели благодарности, а Вы не поняли. А хорошие люди еще остались это точно, только все меньше

Відповісти
  • Кузя
14.06.17 20:02

Wonder woman, чудеса бывают. Более свежий случай -2012 год. Моей маме, приехавшей погостить, помогли без прописки и бесплатно. Резкая боль в животе, приехала скорая, далее октябрьская больница в Киеве. Ничего существенного не нашли, но не выкинули тут же, а оставили понаблюдать на два дня со сдачей всех анализов. Повторюсь, бесплатно. И без негатива в отношении персонала.

Відповісти
  • Алла
14.06.17 09:58

У мене від коментів складається враження, що всіх влаштовує наша медицина і ніякі реформи нікому не потрібні... Дивно. Мені здавалося, що це добре, коли хоча б щось робиться в цьому напрямку.

Відповісти
  • вован
14.06.17 15:35

Алла, мені зовсім не влаштовуває наша медицина.и таке реформи теж. а если ти троль тоди другое діло

Відповісти
  • ооо
14.06.17 15:06

Алла, Меня не совсем устраивает наша медицина.Но Эта реформа геноцид украинского народа.Что впрочем и делается 3 года-планомерно уничтожается украинский народ.

Відповісти
  • ///
14.06.17 10:08

Алла, а у Вас есть знакомые медики? спросите их как на них отразилась медреформа, которая уже началась с новой властью. да, медицина у нас обнять и плакать, и ее надо реформировать, но с тем что они уже наделали - это кошмар. страшно представить что дальше будет. меня, допустим, больше беспокоит что у нас покупают медицинский диплом и в итоге качество лечения желает лучшего. еще бесит что наша медицина тесно переплелась с фармакологией, и врачи вместо того чтобы лечить - зарабатывают.

Відповісти
  • ппп
14.06.17 10:23

Миф 11, Вот победим стару злочинну владу и наступят у нас одни покрашення

Відповісти
  • 666
14.06.17 10:34

То, что происходит называется не реформа, а уничтожение работавшей ранее прогрессивной системы здравоохранения, и навязыванием никому, по большей части, не нужных платных услуг в виде УЗИ и томографии всего-чего-возможно ну и всяких побочных ништяков. Педиатрия практически уничтожена, профильные доктора-пенсионеры скоро вымрут, а молодым, к сожалению, дела до состояния пациентов нет. А всего-то был нужен "учёт и контроль".

Відповісти
  • Злюка
14.06.17 10:42

Так склалося,що періодично доводиться проходити обстеження.Останні роки роблю це в платній клініці.Так останній раз написали такі результати- хоч одразу вмирай. Терміново робимо повторні. Доплачую за "сросность". Все зовсім по іншому-жоден показник не сходиться. .Гроші сплачено. Фірмі допомога є. Згодом взнаю ,що таке буває часто.Просто гроші заробляють на зарплату.. Так воно буде й надалі в платній мелецині

Відповісти
  • Татьяна
14.06.17 11:09

Вот почему должно что-то новое изобретаться? Чтобы окончательно осознать, что сколько бы не выделялось денег - их все равно сопрут? Чем им мешала советская система? Деньги не воруйте - и старая советская система заработает на УРА!!!!

Відповісти
  • ТАНЯ
14.06.17 11:24

Вообщето система здравохранения Семашко которая была в ССС Р признана ВОЗ как самая лучшая Система здравохранения состоит не только из семейного врача но из многих других составляющих : из профилактики прививок сан-эпидем мероприятий из разработки новых медодик лечения и много-го другого Почему мы не слушаем врачей специалистов а обсуждаем реформы Супрун которая только клизьму может поставить

Відповісти
  • бурундук
14.06.17 11:24

То что каждый примеряет только на себя-это понятно. если деньги есть, можно и платную клинику посетить...А как могут на 210 грн государственных лечиться пенсионеры?..онко? мамы одинокие с детками?

Відповісти
  • Алиса
14.06.17 12:00

Медицину с фармакологией "переплела" новая власть? И дипломы в продажу поступили только вот-вот недавно? ;-))Насчет купленных дипломов - вот как раз предлагаемая конкуренция в отрасли и должна бы отсеять таких "спецов". Или у Вас все знакомые медики - врачи от Бога, которых нововведения загнали за плинтус?

Відповісти
  • Тата
14.06.17 12:15

Алиса, то есть вы считаете предложенную реформу правильной? Да одно нужно реформировать - перестать красть. Всё. Никому не нравилось платить бесплатной медицине, так умники реформируют и делают платной. А как насчёт уменьшения ПДФО раз так? Очередной раз: куда идут налоги? и не надо мне парить про освещение улиц. Мы можем сбросится своим ПДФО с директором и содержать личного врача.

Відповісти
  • Алиса
14.06.17 12:01

Не туда написала, это коммент к ///

Відповісти
  • Мила
14.06.17 12:16

Реформы делают для себя,чтобы было что красть, а врачи как брали так и будут брать.Поверьте.иначе он тебяне то что полечит, а смотреть не будет.Эта система уже такой гнылью поросла, что нет ни человеческих чувств ни страха.А пенсионерам..... сиди и жди смерти.

Відповісти
  • абвг
14.06.17 13:17

Мила, полностью согласна. В советское время делала операцию, тоже платила хирургу 100,0руб. при з\пл 180,0руб.При этом никто не назначал цену. Сейчас приходишь к хирургу и он тебе сразу говорит сколько будет стоит операция. Никто не захочет отказываться от живых денег. У меня у знакомой (работает в Инто -Сане, не врач) свекровь живет в Канаде. Она ездила в Канаду когда свекрови делали операцию на желудке. Методы лечения очень отличались от наших. Она звонила своим врачам и так лечила свекровь.

Відповісти
  • ТАНЯ
14.06.17 13:05

В мире существует международная фармо мафия И Супрун ее агент Эта фарма мафия и ВОЗ прикормила Вспомните птичий грипп А как нам в платных клиниках навязывают различные обследования которые из серии 7 лет мак не родил и голоду не было Их задача скачать с тебя как можно больше бабок Это у тебя горе а у них бизнес

Відповісти
  • Віктор
14.06.17 13:10

Дуже м'яко стелять піарщики від кабміну.Ми бухгалтери знаємо без прикрас "ефективність" "прозорість" та "послідовність" податкової реформи. Як прості громадяни ми бачимо "чесне", "прозоре" та "обгруноване" формування тарифів на комуналку, газ, електроенергію, тепло та воду. Нажаль нинішні реформатори роблять майже все в угоду олігархів або ж крупного бізнесу. Небайдужі можуть подивитись ось це інтерв'ю: http://zik.ua/tv/video/88159

Відповісти
  • ***
14.06.17 13:17

Воровством и безденежье загнали медицину в гроб, а теперь придумывают некромантские погремушки для поднятия трупа?3200 грязными и 800 за МРТ - что тут можно реформировать?

Відповісти
  • Віктор
14.06.17 13:25

На мою думку медицину сплановано руйнують, щоб потім зробити комеціалізованою на 100%. Медичні послуги після реформи будуть дорогі або дуже дорогі от і все. Безкоштовними будуть, виходячи з вище викладеного, тільки краплі від насморку і то з певними обмовками та після бюрократичних процедур. Пригадайте з чого починалась славетна обовязкова автостраховка . Вартісь страхування легкового авто в Києві сановила близько 100грн. На сьогодні біля 1000грн. Скажіть хто від цього у виграші і куди йдуть гроші? Хто стикався зі страховими випадками знає про що мова. От і вся арифметика....

Відповісти
  • ок
14.06.17 13:30

а мне вот интересно насчет того, что врачи покупают дипломы. Родители выпускников, просветите, как нынче происходит поступление? из того, что слышу: школьник сдает ЗНО и всё, и по этим результатам идет зачисление/не зачисление в ВУЗ. без всяких экзаменов в ВУЗе. т.е. каждый отличник может поступить в мед и юр. А где же коррупционная составляющая? Или ее уже нет????? Супер, но не верю. Или все же есть, тогда как?

Відповісти
  • Юля
14.06.17 13:46

ок, коррупция начинается когда учатся, но сейчас уже нет такого беспредала, как раньше, а наоборот тот кто хорошо учится сразу замечают и потом предлагаю продолжить учебу уже в другом месте и стране, лучшие умы уже на стадии обучения выискивают. Так у моей знакомой сын уехал учится в Германию после окончания вуза, ему уже на 3 курсе предложили, заметили и обхаживали, всех кто с головой и хорошими руками забрали иностранцы, так в Германии он нашел себе жену которая, как и он из Украины только училась в Луганске, сейчас там работают и живут, уже детей нарожали и возвращаться даже не хотят. Вот и пример, хороших врачей с каждым годом все меньше.

Відповісти
  • Окса Запорожье
14.06.17 15:58

Юля, согласна с Вами. Мой сын поступил и закончил Запорожский мед., но интернатуру закончить ему предложили уже в другом государстве, возвращаться не планирует, так как уже и работу предложили, и корпоративное жилье. Очень жаль, что наше государство не заинтересовано в молодых, талантливых специалистах. Я тут столкнулась, оказывается что на все Запорожье и Запорожскую область один детский нейрохирург.

Відповісти
  • Кузя
14.06.17 20:20

Окса Запорожье, Юля, молодцы ваши детки, спору нет. Но вы спросите их, лечат ли они в тех странах людей без мед. Полисов? Берут ли взятки, невзирая на размер оплаты своего труда? Получают ЗП в конвертах? Платят ли налоги и в каком размере? Имеют ли сами медстраховку и их семьи? Учат ли там на врачей бесплатно? Вот когда узнаете, нам расскажите. Как оно там, в цивилизованном мире?. И как это с нашей реальность соотносится и бесплатной медициной.

Відповісти
  • Окса Запорожье
15.06.17 08:33

Кузя, отвечу Вам. В государстве, где живет мой сын мед. страховка обязательна, но если страховки нет(такое бывает довольно часто, особенно у нелегалов) на улицу не выбрасывают, а оказывают помощь. Если попал в больницу, то лечение начинается не с того, что тебе выдают список с лекарствами, лампочками и мылом. ЗП в конверте нет(оплата достойная), работает на мед.оборудование, которое до этого(будучи в Запорожье) видел только по телевизору, давеча вместе с коллегами съел под кофеек взятку в виде шоколадки(бабуля дала). Обучение как платное так и за счет гос. средств. Если обучался за счет гос. средств, то должен отработать, потраченные на тебя государством средства, при этом, если едешь работать в приоритетный регион, то государство обеспечивает молодого специалиста жильем или компенсирует аренду. Конечно же не все так радужно есть и много проблем.

Відповісти
  • Кузя
15.06.17 11:04

Окса Запорожье, ну вот видите. Теперь сравните то что есть сейчас у нас в медицине и то что хотят сделать в рамках реформы Что больше похоже на то с чем работает ваш ребенок в цивилизованном мире? Выводы каждый сделает сам, в меру своего развития. Соглашусь только в одном с негативно настроенными комментаторами - наш народный менталитет таков, что народ наш воровит, что беря в свой карман, луди не готовы делиться с той отраслью, которое, собственно и дает народу получать левые доходы. Ни в виде налогов, ни в виде человеческой благотворительности. Как например, купить на часть взятки расходники и вылечить бедного больного бесплатно. Это врачу. Или на часть взятки купить благотворительно оборудование в детские больницы. Это чиновнику. Проще же попу отвалить за прощение грехов/ церковь построить, верно? :)

Відповісти
  • Окса Запорожье
15.06.17 13:40

Кузя, если я напишу в какой стране живет и работает мой сын мне здесь мало кто поверит, да же больше того обвинят во вранье и во всех смертных грехах. А по поводу негативных комментариев, я думаю, что все здесь отписавшиеся не сомневаются, что реформа нужна, но то что нам предлагают это не реформа.

Відповісти
  • ТАНЯ
14.06.17 16:50

Окса Запорожье, Оксана не по теме : Что вы делаете с запорожоблэнерго т е они прислали письмо что я так поняла в ближайшее время не собираются регистрироваться и предлагают проводить по счетам?

Відповісти
  • Окса Запорожье
15.06.17 08:38

ТАНЯ, мы арендаторы (собственник ФОП на 3гр. 5%), поэтому у меня нет входящего НДС от Запорожоблэнерго. У коллеги такая же проблема не знает что делать, проводить пока по счетам не рискует.

Відповісти
  • ТАНЯ
15.06.17 10:13

Окса Запорожье, Да я вот тоже сомневаюсь Спасибо

Відповісти
  • Віктор
14.06.17 13:41

Повністю згоден . На сьогодні мова про купівлю диплома не може йти абсолютно. Можливо малось на увазі задобрення викладача з того чи іншого предмета під час навчання у вузі. Але це було є і буде в кожному вузі. Не фатально але є. А чому влада замовчує про непрофесійнісь судей усіх рівнів та їхні астрономічні зарплати після судової реформи? Думаю всі періодично спостерігають чудеса нашого Українського судочинства.

Відповісти
  • бурундук
14.06.17 15:45

Віктор, вы реально верите в то что говорите???? та вы с каким угодно ЗНО ( если там не 200) не попадете просто так в медвуз или другой престижный. Попадают единицы

Відповісти
  • Україночка
14.06.17 21:53

бурундук, бурундук, ну почему у Вас все так сложно?! Мой ребенок учится в престижном ВУЗе в родном Киеве, на бюджете, поступил по результатам ЗНО (проходил по баллам и в другой ВУЗ, который тоже входит в первую десятку лучших ВУЗов страны). БЕЗ КОНВЕРТОВ!!! В группе только 2 киевлянина, остальные - со всей Украины, из села, в том числе. ВУЗ - тяжелый (технический).Учиться тяжело. Преподы (низкий им поклон) конверты не берут! И ТАКОЕ БЫВАЕТ!!!

Відповісти
  • бурундук
16.06.17 17:40

Україночка, ключевое слово ТЕХНИЧЕСКИЙ и тяжелый......Это же не юристы-международники и политологи

Відповісти
  • 1111
14.06.17 16:35

бурундук, поддерживаю! Вы еще пройдитесь по парковке, где студенты паркуют свои мерседесы и бентли и спросите, кто из этих студентов из села, просто так поступил?

Відповісти
  • бурундук
16.06.17 17:41

1111, они из села на бентли приехали, последнего года выпуска.....

Відповісти
  • Віктор
14.06.17 16:32

бурундук, Якщо в такому сенсі то важко щось заперечити. Але я б це не називав купівля диплома. Ц е корупція при вступі. А навчатися доведеться.

Відповісти
  • ок
14.06.17 16:36

Віктор, так вот вопрос в том где коррупция, если поступление только по результатам ЗНО?

Відповісти
  • Віктор
14.06.17 16:59

ок, Все дуже просто Ви що забули скандал з результатами ЗНО десь 15-16років. СБУ, обшуки, затримання але до логічного завершення звичайно не дійшло.

Відповісти
  • ок
14.06.17 17:10

Віктор, нет, не забыла, просто не знала. т.е. фальсифицируют результаты ЗНО.

Відповісти
  • Машуня
14.06.17 13:47

"МОЗ розвіює міфи про медичну реформу", замість того, щоб сісти і швидко намалювати ліцензію на сироватку від ботулізму. Пива їм із в'яленою рибою за це!!!

Відповісти
  • Елена
14.06.17 14:59

До отвращения напрягает необходимость идти сначала к семейному врачу, а потом к профильному. Если человек после инфаркта, сердечник-хроник, или диабетик, и его беспокоит одна конкретная проблема, требующая одной консультации узкого специалиста, или иди к семейному врачу, сиди там в общей очереди с гриппозными и туберкулезниками и у тебя найдут кучу болезней, которых и в помине нет (не зря же ты пришел) и лекарств понавыписывают непонятно каких непонятно от чего; или плати узкому специалисту кругленькую сумму. Это всё равно как инвалид-ампутант должен ежегодно являться на МСЕК чтобы подтвердить инвалидность.

Відповісти
  • Алиса
14.06.17 16:03

Елена, Интересно, как именно будут оформлять направления к специалистам семейные врачи. У нас месяц назад у соседки (хронический артрит) случился приступ, человек был практически обездвижен, дошло до скорой, спасибо приехали обезболили и посоветовали что купить из лекарств. Начала она вызывать на дом семейного врача, потому что ходить сама толком не могла, а семейный врач на нашем участке принимает на втором этаже, лифта нет, человеку до кабинета не дойти никак. Врач пыталась проконсультировать её по телефону, но человек-то реально-болен, ей рецепты нужны. Дня через три дождалась она-таки доктора. Потом полегчало немного, пошла на приём. Направление ей нужно было к невропатологу. Однако. Направление ей выдали комплексное - сначала окулист, потом кардиолог, потом ЛОР и только потом невропатолог. К каждому врачу указана конкретная дата посещения, и получилось, что от приступа до посещения невропатолога прошел месяц. Т.е. месяц человек не получал необходимой квалифицированной помощи. Это что, теперь для всех так будет?

Відповісти
  • Ната
15.06.17 15:38

Алиса, у мой мамы еще лучше.Так называемый семейный врач пришел на вызов ,даже давление промерял (а оно 200-130 и сердцебиение 20 раз в минуту) и спрашивает ее к вам вечером придут дети ? ну мам и говорит должны прийти подле работы. ее вот и хорошо развернулась и ушла..... хорошо мама позвонила мне на работу( уж очень плохо было) ну я скорую самую обычную вызвала . и получила проста чудо : люди 2 часа маму откачивали и ругали доктора ...как мол можно уйти от такого больного...В результате я взяла себя в руки и пошла в поликлинику написала заявление , мне обещали разобраться ,но врач и дальше работает....рррр... как видим все решает человеческий фактор а ни какая реформа.

Відповісти
  • ***
14.06.17 17:32

Алиса, более состоятельных будут направлять к своим знакомым типа квалифицированным "коллегам" за мзду, а стариков и бедненьких к "мясникам"....

Відповісти
  • ПЛАТНОЙ
14.06.17 15:29

И ДОРОГОЙ,, ОНА СТАЛА ЕЩЕ ВЧЕРА

Відповісти
  • бурундук
14.06.17 15:49

сегодня тролли с минусом отдыхают???? прям тишь и гладь

Відповісти
  • ***
14.06.17 17:40

бурундук, им сегодня не платят....

Відповісти
  • Україночка
14.06.17 22:05

***, создается ощущение, что есть только две точки зрения *** и бурундука - остальные не правильные... :) :) :)

Відповісти
  • бурундук
16.06.17 17:44

Україночка, у меня ХОТЬ мнение СВОЕ есть, отличное от правящей партии и телевизора

Відповісти
  • ***
15.06.17 09:22

Україночка, во первых с таким обозначением " *** " два пользователя как минимум, а во вторых от ярых "украиночек" и Марі уже тошнит. Это, чтобы вы учились уважать мнение других оппонентов и не оскорбляли их в своих комментариях.

Відповісти
  • sk
14.06.17 15:56

1. "Завдяки децентралізації місцеві бюджети мають достатньо коштів для того, щоб покращити мережу медзакладів" - ржу, не могу. Если регион дотационный, откуда у него "достатньо коштів"?2.. "Але з часом конкуренція і принцип «гроші йдуть за пацієнтом» призведуть до впорядкування мережі медзакладів — малопотужні, погано оснащені і головне — мало завантажені лікарні, в яких просто небезпечно лікуватись, будуть перепрофільовані під реальні потреби населення, наприклад, на реабілітаційні, діагностичні центри, хоспіси, які отримуватимуть кошти за конкретні послуги.покращити мережу медзакладів" -я так понимаю также регион будет выделять на переоборудывание деньги)И в заключение, нужно реформировать систему медобразования, исключить по максимуму корупцию в мед.образовании, сделать конкурентную зароботную плату. Но это намного сложнее сделать, естественно.

Відповісти
  • Павлович
14.06.17 16:31

Уважаемые, на сегодняшний день я нигде не видел четко и понятно изложенной информации по вышеуказанной "реформе". Может я, имея два высших образования и т. д., недостаточно понятлив... А что тогда у пенсионеров и т. д. (никаким образом не хочу никого оскорбить). Как я вижу сейчас везде активно "крутят" пропаганду этой "супер реформы", пиар.

Відповісти
  • Почти Киев
14.06.17 18:19

Павлович, согласна с Вами на все 200%. Прочитала статью от и до. Ни одной цифры, ни единого расчёта, никакой конкретики. Только сплошное ля-ля-ля. А в дополнение приведу пример из своей лично жизни. Я длительное время нахожусь на больничном после операции. Сегодня, будучи на очередном осмотре у лечащего врача, задала ему вопрос: когда же наконец появятся бланки больничных листов, так как два месяца бухгалтерия не можеть подать заявку на возмещение (соцстрах не принимает заявку если нет оригинала больничного листа). Так вот ответ просто сразил наповал. Оказывается в больнице нет бланков больничных листов по то простой причине, что сотрудник МОЗ, ответственный за проведение процедуры госзакупок строгих бланков больничных листов ТРИ ГОДА ПОДРЯД ЗАБЫВАЕТ ЕЁ ПРОВЕСТИ!!!!!!!!!!!! В моей бухгалтерской голове такое объяснение не укладывается вовсе! А ну как кто-нибудь из нас, уважаемые коллеги, забудет отчёт какой-нибудь сдать или налоги заплатить, где мы завтра окажемся? А в МОЗ всё впорядке! Так может МОЗ развенчает этот миф?!

Відповісти
  • Кузя
14.06.17 19:44

Почти Киев, враньё. Тендеры на БЛ проводят и они печатаются ежегодно на всю страну. И размещает заказы на печать листов не МОЗ с чиновниками, а его структурное предприятие. Эта информация у меня от предприятия, которое эти БЛ и печатает. Во-вторых, заявку заполнить без БЛ нельзя, а подаётся она без предъявлени каких-либо оригиналов. При проверке их уже предъявлять нужно. В-третьих, может у вас какой то частный случай, но мои сотрудники листы эти носят каждый месяц, без проблем. И заявки подаём спокойно, по процедуре, деньги на 6-й день выплачивают всегда. Это Киев.

Відповісти
  • Почти Киев
15.06.17 06:43

Кузя, вот как раз под проверку мы и попали в прошлом году. Я подала заявку, а оригиналов БЛ не было (сотрудники предоставили ксерокопии, по которым и делали начисление). После проверки я в такие игры не играю. Тем более врачи сами об этом предупреждают. И случай мой не частный. И это в двух шагах от Киева.

Відповісти
  • Кузя
15.06.17 10:53

Почти Киев, ну так и говорили бы тогда. А то - "соцстрах не принимает заявку если нет оригинала БЛ" Принимает СС заявку. Но при проверке без оригиналов накажет. И это правильно. Вам урок, конечно.

Відповісти
  • ТАНЯ
15.06.17 16:40

Кузя, БЛ нет Сотрудница принесла 2 справки Больничный начислила но соцсрах заявку (у нас надо прикладывать копиюБЛ) не принимает Я с ваших слов поняла что пока не утвердят "реформу" нам бланков не видать Удивительная страна.

Відповісти
  • ЛаЛа
14.06.17 19:39

Где гарантия, что после реформы меня не будут заставлять за мои день проходить кучу ненужных анализов и кучу ненужных врачей, пытаясь заработать?

Відповісти
  • грустьпечальтоска
15.06.17 10:27

Статья явно заказная, даже обсуждать неохота. Все будет по старому, без денег можно сразу ложиться и умирать. Но прикол еще в другом, даже с деньгами пользы практически ноль. Уровень квалификации наших врачей просто ужасающий, диагнозы с потолка, слова "что же вы хотите возраст, лечить бесполезно..." и т.д. норма, и при этом не стыдятся брать денег. Платная медицина еще худо-бедно пока спасает и кстати в пересчете именно она получается дешевой (расширенная страховка (без кардио, мама, папа, дети плюс родители с обеих сторон )18000 год. Так и помощь получаем в любое время и больше вообще ни за что не платишь

Відповісти
  • бурундук
16.06.17 17:46

грустьпечальтоска, а если 18000 в год на страховку ну никак не нашкрябать, так как комуналка + еда = осталось "0"

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам