Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


02.11.17
10481 13 Друкувати

ФОП знявся з реєстрації та зареєструвався повторно: як звітувати з ЄСВ

У разі припинення підприємницької діяльності й повторної реєстрації протягом року необхідно буде подати два Звіти про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого ЄСВ:

  • один — «ліквідаційний» — до дня державної реєстрації припинення. Строк сплати зобов’язань, визначених фізичною особою — підприємцем у Звіті з позначкою «ліквідаційний», настає в день подання такого Звіту, відповідно, єдиний внесок необхідно сплатити до дня подання Звіту включно;
  • другий — «початковий» — у законодавчо визначений строк.

Податківці в ІПК від 27.10.2017 р. № 2411/С/99-99-08-02-01-14/ІПК зауважили: зняття з обліку фізичної особи як платника ЄСВ здійснюється відповідно до п. 1 ст. 5 Закону № 2464 після проведення передбачених законодавством перевірок платника та проведення остаточного розрахунку.

Дані про зняття з обліку фізичної особи — підприємця як платника податків та як платника єдиного внеску передаються контролюючим органом до ЄДР й оприлюднюються на порталі електронних сервісів ЄДР.

Після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізична особа продовжує обліковуватися в контролюючих органах як фізична особа — платник податків, що отримувала доходи від провадження підприємницької діяльності, та зобов’язана забезпечити остаточні розрахунки з податків та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від провадження підприємницької діяльності.

Повторне взяття на облік фізичної особи — підприємця після припинення її підприємницької діяльності в контролюючих органах здійснюється на підставі відомостей із ЄДР. Водночас нова реєстрація фізичної особи — підприємця не припиняє її зобов’язань, що виникли під час провадження підприємницької діяльності, та не змінює строків, порядків виконання таких зобов’язань і застосування санкцій за їх невиконання.

За матеріалами Інтерактивна бухгалтерія
Теги:
Коментарі
  • Буржуй
02.11.17 07:46

Снятие с учета по ЕСВ, да правильно , после проверки и расчетов.А пока проверку не провели статус в ЄДР ,что Вы стоите на учете. И если ФОП закрылся в феврале и открывается в ноябре -налоговики успеют провести проверку? Да это 5-10%! А пока нет акта или довидки, никакой ликвидационный нести не надо! Не морочьте голову!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 1
  • бух
02.11.17 09:29

новый закон: с момента подачи документов на закрытие, В тесении 30 дней нужно подать ликвидационные в налоговую.

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 0
  • Буржуй
02.11.17 11:36

бух, это майновый стан. К есв отношения не имеет

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • бух
02.11.17 09:30

а перед подачей оплатить есв, что бы не насчитали штраф

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 0
  • Радуга
02.11.17 09:47

В сентябре ФОП закрывала. ЦНАП все быстро снял с учета. В налоговую заявление на снятие с единого налога, отчеты ЕСВ и дека ЕН по факту ликвидации. ЕСВ за 9 мес. оплатили, у них программа считает квартально, идиоты. ПФ тоже "типа проверил", написали бумажку. А проверка налоговой непонятно когда, и справка о снятии с учета у них тоже..непонятно.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Радуга
02.11.17 09:49

извиняюсь, начала закрывать в августе, за сентябрь доплачивали

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 1
  • Буржуй
02.11.17 11:41

Радуга, если закрывали в в августе какая оплата за сентябрь?! И какая заява о снятии с единого? Она года 4 уже при закрытии не подается!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Ника
02.11.17 15:07

Буржуй, у нас для 1 и 2 гр подается. В Днепре ни в одну налоговую подавать не надо, а в нашей дыре без заявы не могут снять с единого. Инспектора ПРОСЯТ сдать, все понимают, что бред, но ЕЕ ВЕЛИЧЕСТВО НЕДОДЕЛАННАЯ ПРОГРАММА не позволяет провести без заявления. Я приношу, мне не сложно, зачем портить отношения из-за пустяков.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ирина
02.11.17 11:25

В течении 30 дней- это касается НДФЛ, а ЕСВ не позже срока сдачи годового отчета.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Гоша
02.11.17 11:39

Снялся с учета в ЕГР в конце прошлого года. За нынешний год ДФС ничего не сделала. Судя по консультации стою на учете как физлицо. Видимо надо снова в конце года подавать "нулевые" деку и отчет по ЕСВ. Верно ли? Подскажите?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Буржуй
02.11.17 12:20

Гоша, Вот нулевую деку точно не надо. Вот с Есв сложнее. Вы еще как бы стоите на учете до проверки. Но ЕСВ Вы не платите поскольку не считаетесь Фоп. Пенсионеры не платят есв о отчеты не сдают. По логике и Вы не должны . Но в этом дебильном государстве могут требовать все что угодно.

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Тина
02.11.17 12:01

Гоша, да я подавала в 2016 за год

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Оксана
02.11.17 13:06

Боже, одни говорят –надо, другие- не надо сдавать, это же в законе должно быть прописано, я в за прошлый год уже не сдавала по ФОП отчеты (снялся два года назад),в этом году вновь зарегистрировался, теперь буду сдавать отчет, но уже как по новому ФОП, другой вид деятельности- не два же отчета, или другой случай : ФОП не сдавала отчеты 10 лет, деятельности не было, потом решила возобновить, пошла в налоговую, там ей сказали сдать отчеты за три года со штрафами, она пошла снялась у регистратора, снова зарегистрировалась и работает себе дальше.

Відповісти