Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


06.11.17
16420 25 Друкувати

Не дорахувались реєстраційного ліміту? — Ураховуйте всі складники

ДФСУ пояснила порядок збільшення за рахунок овердрафту суми реєстраційного ліміту, на яку платник ПДВ управі зареєструвати в ЄРПН податкову накладну та/або розрахунок коригування.

Овердрафтом у СЕА називають показник середньомісячного розміру сум ПДВ, які за останні 12 звітних (податкових) місяців було задекларовано платником ПДВ до сплати до бюджету та погашено, розстрочено чи відстрочено (або ж задекларовано як такі, що спрямовують на спецрахунок платника-сільгосппідприємства). Він є одним із складників, за рахунок яких формується реєстраційна сума в СЕА.

Контролери наголосили: овердрафт підлягає автоматичному перерахунку щокварталу (протягом перших шести робочих днів такого кварталу). Під час перерахунку віднімають суму попереднього збільшення реєстраційного ліміту та додають суму збільшення згідно з поточним перерахунком (п. 2001.3, п. 34 підрозділу 2 р. ХХ ПКУ).

Водночас вони звернули увагу, що величина кожного показника, який є складовою частиною формули, формується на дату витягу з СЕА та змінюється в міру надходження до неї інформації, зокрема, щодо зареєстрованих податкових накладних, розрахунків коригування до податкових накладних, митних декларацій та аркушів коригування до митних декларацій, зарахованих на електронний рахунок коштів, поданої податкової звітності та іншої інформації, визначеної п. 2001.3 ПКУ та п. 9 Порядку № 569, яка впливає на показники складової частини формули.

Зокрема, сума реєстраційного ліміту зменшується на суму ПДВ, яка, відповідно до поданої заяви, підлягає перерахуванню з електронного рахунку на поточний рахунок (див. ІПК ДФСУ від 13.09.17 р. № 1935/6/99-99-15-03-02-15/ІПК). Таку заяву платники ПДВ управі подати в разі, коли сума коштів, яку обліковують на електронному рахунку, перевищує суму задекларованих до сплати до бюджету податкових зобов'язань та суми податкового боргу з податку (2001.5 ПКУ). Інформацію про рух коштів на електронному рахунку можна отримати за запитом (п. 24 Порядку № 569).

Усі ці фактори, як пояснили фіскали, впливають на розмір суми реєстраційного ліміту.

Індивідуальна податкова консультація ДФСУ від 30.10.2017 р. № 2437/6/99-99-15-03-02-15/ІПК

За матеріалами ВоБУ
Рубрика:
Теги:
Коментарі
  • Квошка
06.11.17 09:07

а нічого ці "добрі люди" не хочуть розповісти про "override", яким вони уже другий місяць заблокували роботу багатьох компаній і морозяться у відповідь на всі скарги?

Відповісти
    Оцінити
  • 21
  • 0
  • Елена
06.11.17 14:59

Квошка, кто из возьмет на себя ответственность разъяснить на счет рейдерского отжима денег?..

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Виктория
06.11.17 12:21

Квошка, неужели никто из ДФС за два месяца не дал никаких разїяснений? Что же делать?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ОК
06.11.17 11:02

Моему поставщику блоканули НН за 05.10 почти на 1 млн. 31.10 пришло решение о разблокировке 30.10. Они пополнили лимит и стали ждать вселенского счастья. Но не тут то было - лимит у них списался за 2015-16гг. (так называемый override) - они еще раз пополнили лимит, но перестала работать программа. А к этой НН у меня еще минусовый РК на возврат излишне перечисленных денег- тоже 31.10 был последний день рег-и. Программа отклонила - 31.10 она не видила зарег-й НН. После 19 вечера увеличился рег.лимит, но самой НН так и не было видно. 01.11 она всплыла в вытяге за 17.10 (когда была заблокирована). РК по-прежнему зарегить не могла, но это уже было и не суть важно - все равно с 01.11 - штраф. Или нет? К обеду 01.11 РК блоканули. НН по-прежнему висит в ЕРНН 3 строчками - 1 заблокирована 17.10, 2 - реш-е о разблокировке 30.10, 3 - уже вроде как зарег-я ( сумма НДС видна), но без № рег-и, а кв.№2 по прежнему гласит, что лимита недостаточно. Кстати, про override, если кому интересно, деньги списались с лимита под НН за 2015-2016гг. без /2 в нумерации (бывший спецрежим). Издевательство продолжается...

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 0
  • Ирина
06.11.17 12:00

ОК, у нас по override списали деньги по распределенному НДС 199ст НКУ. Это те НН которые мы сами на себя регистрируем 1 раз в году при перерасчете. И при том уже 2 раза в течении 2х месяцев......

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • ОК
06.11.17 12:33

Кто знает - как бороться с этим безобразием?

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Марта
06.11.17 14:59

друзья, вопрос не в тему ,но очень важный .Сегодня обнаружила,что уменьшили реглимит на 200тыс.У кого то такое было? если да то куда обращались. Сумма то немаленькая ,не могу зарегистрировать ни единой НН

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • БУХ1
06.11.17 15:24

у нас на 52000, в расшифровках типа несоответствие по декам за какой период начиная с августа 2015.Проверили несколько месяцев по регистрации не нашли расхождений, все проверить нереально, филиальная система. Прикола не пойму но тоже 52 000 ушло,

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ольга
06.11.17 18:52

это называется как нае...ь ближнего. Извините за мой французский.

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Ирина
06.11.17 19:07

БУХ1, может у Вас такая ситуация как у меня, я вычислила из чего состоит моя сумма уменьшения лимита, это РК с минусом, которые выписаны в одном месяце, а зарегистрированы вовремя, но уже в следующем месяце.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ок
07.11.17 09:44

Марта - это как раз может быть в тему - очень похоже на override - вот только причины у всех разные, а следствие, как правило, одно - украденный реглимит. Коллеги! С этим надо что-то делать и срочно!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ок
07.11.17 10:49

Стесняюсь спросить - у кого в последнее время регистрировались РК на минус и какой был результат после этого на реглимите. Ожидаю рег-и 2 РК от покупателя на возврат денег в конце 10 м-ца - боюсь за свой реглимит, но не знаю, как подстраховаться...

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Agro
09.11.17 16:42

Добрий вечір, колеги! ДФС проводить "удосконалення програми" -так наразі пояснили мені, а в підсумку: зняття реєстраційного ліміту. Наше підприємство в ході даних дій має мінусовий ліміт 1000000грн. Який вихід? Я почала с того, що пишу в усі інстанції (ДФС, Мінфін, Рада бізнес-омбудсмена...) мовчати вже не можна.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Людмила
21.11.17 11:07

Agro, добрый день. Если можно пришлите пожалуйста образец письма на ДФС , я уже ничего не соображаю. Они достали окончательно. мой адрес:ludmilam0506@ukr.net.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Агро
10.11.17 09:38

У меня аналогичная ситуация. Agro отзовитесь, куда и что пишите, как обратиться в Раду бизнес - омбудсмена, какой у Вас результат. т. 0673382146.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Agro
10.11.17 14:51

Написала листа в ДФС України- подала в ел. вигляді та відвезла в Київ. Рада бізнес-омбудсмена https://boi.org.ua/en/ Я в очікуванні

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • грустьпечальтоска
10.11.17 14:55

25 октября, оверрайтнули 6 млн))))) А мы сельхозники, у нас еще продажа идет. Налоговые регистрировать не можем, продать ничего не можем. Скарги пишем, но результат нулевой...оборжаться просто

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Agro
11.11.17 13:51

Уважаемые коллеги! Предлагаю всем, у кого проблемы при регистрации НН, у кого сняли регистрационный лимит писать в комитет ВС по налоговой и таможенной политике: Киев, ул. Грушевского 5. Сколько можно бездействовать????

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Agro
13.11.17 09:42

Ніна Южаніна: Сьогодні представники 10 громадських організацій закликали Верховну Раду повернути до тестового режиму систему блокування податкових накладних та невідкладно проголосувати законопроект №7115.Підприємці, громадські діячі, експерти надіслали відкрите звернення до Президента України, Прем’єр-міністра, Голови Верховної Ради, керівників парламентських фракцій та комітетів, адже хочуть бути почутими.Система зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН запрацювала з 1 липня і вже з перших місяців виявила низку недоліків. Системна проблема полягає в тому, що Міністерство фінансів не забезпечило розробку та впровадження всіх передбачених Податковим кодексом нормативно-правових документів, які регламентують порядок реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі. В результаті в Україні немає ефективної, достатньо гнучкої, такої, що відповідає викликам часу та працює на упередження шахрайських схем розкрадання ПДВ, системи критеріїв оцінки ризику, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі.Це призвело до зупинення реєстрації податкових накладних підприємств реального бізнесу та реєстрації податкових накладних так званого схемного податкового кредиту.В епіцентрі проблеми опинився малий та середній бізнес, адже великі платники податку не підлягають моніторингу на відповідність ризикам. Звернення та скарги платників податків регулярно надходять на адресу Комітету ВР з податкової та митної політики постійно. Ігнорувати їх ніхто не має права.Разом зі мною ще 18 народних депутатів виступили ініціаторами законопроекту, який пропонує повернути до тестового режиму зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН – до прийняття законопроекту, який має усунути існуючі недоліки. Тобто зупинити проблему зараз, а не поглиблювати кризу надалі.На жаль, Міністерство фінансів не бачить, або не визнає проблеми.Тому завтра, 8 листопада, на засіданні Комітету буде запропоновано провести комітетські слухання з цього питання, на які запросити представників бізнес-асоціацій, експертів, платників податків, представників центральних органів виконавчої влади.Під час виключно професійної, а не політичної дискусії, я сподіваюсь, що кожна сторона почує іншу.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Агро
13.11.17 12:26

Подскажите, копии каких документов нужны к письму в ДФС и Раду бизнес - омбудсмена.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Agro
13.11.17 14:13

В ДФС я тільки написала листа, а от для ради б-о: копія листа в ДФС, копія витяга (суми на яку платник може зареєструвати пн).

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 1
  • Agro
13.11.17 14:15

Скажу так, потрібно впливати на комітет вр з податкової політики, мінфін, депутатів. Чому? Відповідь проста: ЗАКОН №7115!!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Агро
13.11.17 14:42

Agro, Вам что-нибудь уже ответили? Какую просьбу указывали в Раду бизнес - омбудсмена.

Відповісти