Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


13.12.19
2271 11 Друкувати

"РРО запроваджується не з метою посилення контролю, а з метою відкриття нових можливостей для бізнесу", - робоча група продовжує обговорювати формати чеків та інші питання, що стосуються РРО

11 грудня відбулась чергова, третя зустріч робочої групи щодо підготовки нормативно-правових актів у сфері застосування РРО. На ній представники Департаменту податкової політики Мінфіну, Офісу підтримки реформ при Мінфіні, Державної податкової служби, інших центральних органів виконавчої влади, експерти та представники громадськості обговорювали проекти нормативно-правових актів, необхідних для запровадження програмних РРО.

Зокрема обговорювалися проекти змін до Положення про форму та зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Мінфіну від  21.01.2016 р. № 13, а також нові порядки, якими буде доповнено наказ Мінфіну від 14.06.2016 р. № 547:

  • Порядок реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій;
  • Порядок визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи програмного реєстратора розрахункових операцій в режимі офлайн,

Представники Мінфіну узгодили із учасниками робочої групи окремі пропозиції та коментарі щодо реквізитів розрахункових документів, які після доопрацювання будуть враховані у проектах.

Наступну зустріч, присвячену нормативному регулюванню особливостей роботи програмних РРО заплановано на 26 грудня, на яку Мінфін також планує запросити представників Міністерства цифровізації.

Підводячи підсумки зустрічі, старший менеджер Офісу підтримки реформ Роман Гопцій наголосив, що РРО запроваджується не з метою посилення контролю, а з метою відкриття нових можливостей для платників податків і вдосконалення відносин між податковою та бізнесом: «Ми розглядаємо РРО не через призму контролю, а  через призму нових можливостей. Нині ми будуємо сервісну податкову службу і реалізуємо інструменти, які дозволять мінімізувати людський вплив на процеси».

За матеріалами Мінфін
Теги:
Коментарі
  • Сомневающийся Sкептиk
13.12.19 01:03

Блин, задолбали они своим не смешным юмором. Хотя!?.. Некоторым нравится именно несмешной юмор, некоторые даже верят в то, что им говорят... Отвлёкся!
Очередная порбрехенька: ты бы ещё сказал, что "не через призму", а через "клизму". Сколько ж чудных "открытий" готовит нам их дивный труд
 

Відповісти
    Оцінити
  • 39
  • 0
  • Rafaelo
14.12.19 20:53

Вот и я думаю, а почему сначала не минимизировать, а потом вводить?Хотя "введут" в любом случае.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Буржуй
13.12.19 10:13

Сомневающийся Sкептиk, не по теме но Вам будет интересно.Как работают программы и базы. ФОП регистрируется 24.10. 2019 и подает заяву на ЕН с 1 ноября. 31. 10.2019 ФОП решает не работать и ликвидируется. 31.10 он снят с учета в налоговой. Но ЕН снят только 01.11. и за неуплату ему насчитывают 834грн. плюс 50% штрафа. Устное обьяснение налоговиков- база ЕН снять его 31.10 не может. ФОП В шоке. Посмотрим что они ответят официально. 

Відповісти
    Оцінити
  • 17
  • 0
  • Юра Г.
13.12.19 08:14

Сомневающийся Sкептиk, Просто у них задача, создать общественное мнение в том, как хорошо, что ФОПов заставят ставить РРО + БАНКОВСКИЙ ТЕРМИНАЛ. Но пока у них не очень выходить. И может оказаться, что не выйдет. Как тогда возвращать взятые за лоббизм бабки, да и из Китая наверняка едут контейнера с терминалами, которые обяжут скоро всех терпил пославить.

Відповісти
    Оцінити
  • 24
  • 1
  • Надежда
13.12.19 07:24

А почему нам не сообщают о согласованных реквизитах для "открытия новых возможностей"? 

Відповісти
    Оцінити
  • 4
  • 0
  • Юра Г.
13.12.19 08:23

Надежда, Вы хотите услышать очередное бла-бла-бла. Просто неучи, по мере вникания в вопрос открывают для себя всё новые его грани, и вместо того, что бы признать утопичность своих суждений, всё более отделяют РРО от функции фискализации чека, приближая его к инструменту уведомительного характера. Теперь вам будут выдавать не фискальный чек, а намерения сделать вашу покупку фискальной.  Меня более волнует вопрос, идентификации покупателя, без которого их модель мертворождённая. В их модели нет разницы между фискальным чеком и его копией.

Відповісти
    Оцінити
  • 20
  • 1
  • Юра Г.
13.12.19 08:10

Новые возможности для бизнеса = это впарить всем платные банковские терминалы, как обязательное платное приложение к бесплатным программным РРО.

Відповісти
    Оцінити
  • 20
  • 1
  • Ігор
13.12.19 08:36

На прохання трудящих - "Верной дорогой идете, товарищи!".

Відповісти
    Оцінити
  • 10
  • 0
  • Зина
13.12.19 10:40

Золотой ты целовек, Роман Гопций!!!
Ночами не спишь, о народе думаешь!!!

Відповісти