Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


16.12.19
6070 16 Друкувати

Про паралельну «ПДВ-реальність»

Андрій Тамошюнас, податковий адвокат, партнер консалтингової компанії ADA Group.

Денис Осмоловський, директор ТОВ «Єдина служба правової допомоги».

Оксана Згур'єва,  голова Громадської Спілки "Бізнес HELP".

За інформацією зі сторінки Ніни Южаніної у facebook, 13 грудня відбувся круглий стіл «Штрафні санкції vs Реєстрація податкових накладних в ЄРПН»: «Присутні представники бізнесу і судді Касаційного адміністративного суду, працівники ДПС. Постанову Шостого апеляційного адмін суду щодо Постанови Кабміну 117 - не коментують, але з обговорення зрозуміло, що рішення по скасуванню п.10 Постанови не означає, що скасовано саму зупинку реєстрації ПН».

Тобто припинення компетенції на прийняття критеріїв ризиковості не призводить до скасування "блокування ПН"

Які питання виникають у зв’язку із цим:

 «Постанову Шостого апеляційного адмін суду щодо Постанови Кабміну 117 - не коментують».

Питання № 1️ - «Чому?»

Відповідь: Я так розумію, що це можливо у 2 випадках: або коли все зрозуміло, або коли нічого не зрозуміло! Хоча ні, можливий і третій варіант – впевнено робити вигляд, що нічого не сталося!

 «… припинення компетенції на прийняття критеріїв ризиковості не призводить до скасування блокування ПН»

Питання № 2 - «А хто тоді може «блокувати» ПН?»

Розумію, податківці можуть впевнено "валити" на «комп’ютер», оскільки «блокування» відбуваються в автоматичному режимі! Але ж тоді виникає запитання №3️ «Комп’ютер» чий?»

 І у зв’язку із цим нагадаю:

— частину 2 статті 19 Конституції ніхто не відміняв («Органи державної влади … зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України»)!

— А закон України каже: «Реєстрація ПН/РК … може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених КМУ» (п.201.16. ст. 201 ПКУ)!

Перекладаю: виключно КМУ (а ні ДФС, ні ДПС, ні ДФПС…) уповноважений визначати підстави для зупинення реєстрації ПН/РК!

Але на сьогодні такі підстави відсутні!!!

 Отже, відсутні підстави = відсутнє «блокування»!

P.S. Хоча, якщо «впевнено робити вигляд, що нічого не сталося», то дійсно «припинення компетенції на прийняття критеріїв ризиковості не призводить до скасування блокування ПН» … але десь у своїй … паралельній «ПДВ-реальності».

Теги:
Коментарі
  • Andrey
16.12.19 09:56

Не погана схема, 1) податкові накладні блокує комп'ютер; 2) кошти від контрагентів-покупців надходять в бюджет, як наслідок неможливості формування ПК за заблокованими ПН; 3) чиновник розкрадає кошти з бюджету і киває в бік комп'ютера, кажучи "а я тут причому це все він".

Відповісти
    Оцінити
  • 51
  • 0
  • Фрося
17.12.19 23:47

Компьютеры ДФС и игорных заведений принадлежат одному хозяину?

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Перекатиполе
16.12.19 10:25

Когда в 2014 году папа римский выпустил голубей за мир в Украине, на них набросились ворона и чайка. Символически было показано, что у Украины два врага: один - Россия - агрессор, не скрывающий своих намерений, в образе черной вороны, другой, маскирующийся под белую птицу, а по сути хищник - чайка - это украинское правительство. 
Интересно было бы узнать о системах налогообложения в Канаде и Польше, странах где наибольшее количество переселившихся украинцев. Если редакция 911 имеет такие материалы, разместите почитать, пожалуйста.

Відповісти
    Оцінити
  • 29
  • 29
  • Перекатиполе
16.12.19 13:47

Дарвин полагал, что люди произошли от обезьян. Я знаю, что человек божье создание. 
Год назад, провела месяц в Кракове. Встречалась там с обычными людьми, все улыбаются, при встрече и прощании обязательно жмут руку, и женщины тоже. Кассиры на кассе супермаркета говорили со мной как со знакомой (перед поездкой я учила польский), а не стандартные фразы.
И потом, я вернулась в Украину.
В Киеве как раз отменяли жетоны в метро.  Кассир нахамила мне, не продав два жетона. Потом нахамила контролер на турникете - не пропустив с чемоданом, и отправив покупать жетон. Покупая повторно я дала 20 грн, мне дали 2 жетона, и обругали в третий раз - за то что я просила только один.
Украину делают ЛЮДИ! 

Відповісти
    Оцінити
  • 19
  • 17
  • Татьяна
16.12.19 11:55

Перекатиполе,один враг это вы потому что дурак, кому наше нищее, государство с туповатым народом кому надо?????Особенно Росии!!!!!!А по поводу блокировки, за ноябрь заблокировали первый раз все н/н, я в шоке работали тихо и мирно, попали под ризики, подала в региональную комиссию на разблокировку . не дали разрешения,подала на региональную комиссию . самое интересное что скаргу не приняли потому- что заблокированных накладных по нашим реквизитам нет в базе.И приплыли , куда дальше ........на телефоны не отвечают,отправила запрос на электронный адрес-тишина!!!!!!И кто у нас опять виноват, как всегда Россия , а я считаю местные дураки!!!!!!!!!!!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 38
  • 10
  • бурундук
16.12.19 12:27

Татьяна,Украине как всегда мешает ( как плохому танцору)......Россия, простите.... ЯЙЦА

Відповісти
    Оцінити
  • 28
  • 3
  • Марина
16.12.19 11:34

Перекатиполе, а толкователи символов кто?Истина в последней инстанции?

Відповісти
    Оцінити
  • 15
  • 2
  • 3хаха
16.12.19 10:43

Перекатиполе, Украины три врага, так сказать 3Д)

Відповісти
    Оцінити
  • 6
  • 1
  • Полюс
16.12.19 13:25

Южаніна - це людина Порошенко!Питання ще є?Гайки закручують все ще попередники!

Відповісти
    Оцінити
  • 18
  • 0
  • Andrey
16.12.19 16:00

Полюс, Є питання. А хто ж заважає зламати корупційну систему попередників? Є преЗедент новий, є більшість у Верховній раді? Вперед, чи ще десять років будемо попередниками прикриватись. Я розумію схема працює, наповнює бюджет з повітря і не тільки бюджет, але ж скільки підприємств страждає.

Відповісти
    Оцінити
  • 20
  • 0
  • Фрося
17.12.19 23:51

Вы шо не видели, шо мальчика выводят на прогулку под конвоем? Шаг влево, шаг вправо, огонь.

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • *
16.12.19 17:56

Andrey, хто страждає, а хто тікає. І відкриває фірми у Польщі, Румунії. і цим вже нікого не здивуєш.

Відповісти
    Оцінити
  • 9
  • 1
  • Злой
17.12.19 10:25

"Если винт коротковат, значит П...н виноват!"   Хватит искать виновных со стороны. Вон в Китае 20тыс. одномоментно расстреляли и сразу коррупция упала ниже плинтуса. А у нас же эуропа - низзя, нетолерантно ((((

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 0
  • Ирина
17.12.19 11:16

м-дааа..... "мы ищем врага вовне, в враг глубоко внутри"... цитата из песни Бурито...  вековая истина... 

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • 9991
17.12.19 14:59

кому-то блокировали сдачу электронной отчетности? как решили проблему?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Фрося
17.12.19 23:55

9991, Вначале показательная порка, потом слёзы и слюни директора, шо больше не будем. Тётенька, простите. Потом как всегда. мани-мани.

Відповісти