Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


20.12.19
1773 7 Друкувати

Передрейсові та післярейсові медогляди водіїв можуть бути скасовані

Мінінфраструктури повинно розробити та внести на розгляд Кабінету Міністрів України проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері автомобільного транспорту з метою приведення їх у відповідність з актами Європейського Союзу», а саме скасування передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв транспортних засобів, а також запровадження відповідальності за випуск на лінію транспортних засобів, які не пройшли щозмінного огляду.

Це передбачено проектом розпорядження КМУ “Про затвердження плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності, плану дій щодо підвищення позиції України в рейтингу Світового банку “Ведення бізнесу” (“Doing Business”) та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України”, оприлюдненим Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Проекти Плану заходів та Плану дій містять завдання міністерствам, центральним органам виконавчої влади, іншим державним органам щодо підготовки нормативно-правових актів та супроводження у Верховній Раді України законопроектів, метою яких є:

  • спрощення умов ведення господарської (підприємницької) діяльності, зниження адміністративного тиску на суб’єктів господарювання, стимулювання підприємницької активності;
  • підвищення інвестиційної привабливості та покращення бізнес-клімату;
  • пришвидшення інтеграційних процесів економіки України в цілому.

У разі прийняття зазначеного розпорядження, Мінінфраструктури повинно розробити законопроект щодо скасування медоглядів водіїв у І кварталі 2020 року. 

За матеріалами Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги:
Коментарі
  • Диагноз-бухгалтер
20.12.19 08:02

Что мешает водителю "бухануть" после утреннего медосмотра? Это Филькина грамота

Відповісти
    Оцінити
  • 8
  • 9
  • Елена
20.12.19 12:15

Диагноз-бухгалтер,
Бухануть?
А если он обкуренный, обколотый, или просто ночь не спал и в рейс вышел - медосмотр ничего моет не показать...

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Елена
20.12.19 09:46

Диагноз-бухгалтер, так теперь бухать будут и накануне. Вообще ППЦ, маршрутчики и так распоясались, а теперь и вовсе сдерживать никто не будет!

Відповісти
    Оцінити
  • 17
  • 0
  • ^^^
20.12.19 09:46

Диагноз-бухгалтер, бухануть ничего, но с повышенным давлением его на линию не выпустят, инсульт в дороге у него не случится, аварии не будет, никто не погибнет. Почему бы не отменить осмотр, депутаты на общественном транспорте не ездят. У нас на предприятии кстати отправляли водителя в больницу с пред инфарктным или пред инсультным состоянием, не помню точно.

Відповісти
    Оцінити
  • 13
  • 0
  • Лариса
20.12.19 12:33

Капец, а где логическая увязка между отменой медосмотра водителей и підвищення позиції України в рейтингу Світового банку “Ведення бізнесу” (“Doing Business”)????? Медосмотр связан с  определением, может ли водитель управлять транспортным средством повышенной опасности при выполнении своих обязанностей и никак не влияет на "геополитическую" позицию Украины в каких то рейтингах, даже если это рейтинг Всемирного банка.

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 0
  • *
20.12.19 13:09

Да чего уже мелочиться, давайте отменим предполетный осмотр пилотов с целью упрощения давления на авиакомпании. Чем они хуже? Сколько катастроф случается, когда уснувший водитель слетает с полосы?  Нормальный врач увидит состояние, а тонометр дополнит. Нежелание предпринимателя морочиться естественно. Но и предприниматели или члены их семей когда-нибудь, но ездят в автобусах. В отличие от "добрых" депутатов. Хотели бы они оказаться в таком? Посмотрите, какие водители сейчас за рулем маршруток. Не все, но многие. Другое дело, что медосмотр действительно "решают" за мзду. Но тут уж виноваты сами участники, те же недобросовестные перевозчики в том числе. И рискуют жизнями людей. А тут еще и вовсе отменить и поощрить безнаказанность, вместо того, чтобы ужесточить правила и ответственность, вплоть до видео и электронной фиксации. .Сейчас хоть для галочки, но все равно боятся в случае чего. 

Відповісти