Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


17.01.20
6517 29 Друкувати

Гончарук подав у відставку

Гончарук передав заяву президенту, повідомляє РБК-Україна.

Прем'єр України Олексій Гончарук подав у відставку. Про це він написав у Facebook.

Гончарук зазначив, що передав свою заяву президенту Володимиру Зеленському з правом внесення в парламент.

"Я прийшов на посаду - виконувати програму президента. Він для мене взірець відкритості та порядності. Однак, щоб забрати будь-які сумніви нашої поваги і довіри до президента, я написав заяву про відставку і передав її президенту з правом внесення до парламенту", - написав Гончарук.

Прем'єр написав заяву про відставку через скандал з прослуховуванням.

Голова парламентської фракції "Слуга народу" Давид Арахамія у коментарі під постром Гончарука назвав його рішення правильним і сильним.

"Позиція прем'єр-Міністра щодо заяви про відставку - правильна і сильна. Цей крок підкреслює командність. Останнє слово за президентом, ми чекаємо його рішення. До рішення президента без коментарів", - написав Арахамія.

Зазначимо, згідно зі Статтею 85 Конституції України, до повноважень Верховної ради України належить: "вирішення питання про відставку прем’єр-міністра України, членів Кабінету міністрів України".

Відповідно до закону України "Про Кабінет міністрів України", Верховна Рада розглядає питання про відставку Прем’єра не пізніше ніж на десятий день після надходження заяви про відставку, якщо вона надійшла під час чергової сесії Верховної Ради України, і не пізніше першого пленарного тижня наступної чергової сесії, якщо така заява надійшла у міжсесійний період.

Теги:
Коментарі
  • я в шоке
17.01.20 13:27

...и парламент проголосует? Вакарчуку приготовиться ?

Відповісти
    Оцінити
  • 41
  • 1
  • Ніка
17.01.20 13:48

я в шоке, Ви б еще Юл. Вл. приготовили  

Відповісти
    Оцінити
  • 11
  • 9
  • я в шоке
17.01.20 14:13

Ніка, я могу разве что селедку под шубой  приготовить ))

Відповісти
    Оцінити
  • 33
  • 0
  • ***
17.01.20 13:35

я в шоке,Вы серьезно!, да не дай Господи!

Відповісти
    Оцінити
  • 8
  • 0
  • я в шоке
17.01.20 14:14

***,  Ужас, длящийся без конца, перестаёт быть ужасом.(с) 

Відповісти
    Оцінити
  • 25
  • 0
  • PostPred
17.01.20 13:28

Прекрасная новость!!! Еще министров всех с собой забрал бы.  

Відповісти
    Оцінити
  • 36
  • 1
  • Ігор
17.01.20 13:33

Бариги в банці, як в рошені.

Відповісти
    Оцінити
  • 14
  • 8
  • Ігор
17.01.20 15:08

Зерошени вчора виплатили 6 млрд. відшкодування ПДВ і всі пішли на купівлю долара. Як офшорозерошенкам, які живуть за рахунок відшкодування ПДВ, вдається купувати і тримати у валюті без обов'язкового продажу протягом 5 днів не використаної валюти? Скільки ж рошенопаразитів тримається за  рахунок ПДП, і скільки ж цих рошенопаразитів одразу зникне, якщо їх позбавити відшкодування.

Відповісти
    Оцінити
  • 8
  • 6
  • Анна
20.01.20 12:05

Ігор, А разве обязательную продажу валюты не отменили?)

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Елена
17.01.20 14:06

Ігор, та достали вы этим рошеном! Куда без рошена?

Відповісти
    Оцінити
  • 13
  • 20
  • @@@
17.01.20 13:36

слабак

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 0
  • Ксенія
17.01.20 16:28

@@@, перша криса побігла з тонучого корабля, а нам все розгрібати......

Відповісти
    Оцінити
  • 9
  • 2
  • Сомневающийся Sкептиk
17.01.20 13:52

Ай-да молодцы, вот это – честные люди! Ещё вчера Арахамия говорил, что "прослушка" – это фейк; некоторые его однопартийцы подвякивали "да". А сейчас выясняется, что всё же слова Гочарука и скандал связанный с этим – это не фейк, и тот же Арахамия в одну секунду сменил своё мнение и втирает, что позиция Гончарука "правильная и сильная". Ну не лапочки ли (не путать с лампочками!)? Но Арахамия для меня – так, начинающий врунишка по сравнению с Гетьманцевым. Этот – гений, гуру вранья (вспомните его заявления по ФОПам, по РРО, по объединённой отчётности); только открывает свой рот, чтобы что-то заявить – жди, что сейчас тебя будут обманывать. Гетьманцев за столь короткий срок уже переплюнул Реву из предыдущего Кабмина, который любил "правдиво" рассказывать о пенсиях, субсидиях и благосостоянии народа. 

Відповісти
    Оцінити
  • 53
  • 0
  • Mariya A.
17.01.20 13:55

От мне бы так!
Выплатить самой себе пару лямов. И заявление по собственному!
А что? Желание и, главное, возможность у меня есть )))
А, ну да! Еще косяков наделать в работе перед увольнением...

Відповісти
    Оцінити
  • 88
  • 0
  • Оксаначка
17.01.20 14:26

Mariya A., а он вообще работал????)))))) Что он сделал?

Відповісти
    Оцінити
  • 51
  • 1
  • Оля
17.01.20 14:45

Оксаначка, в тому і проблема, що нічого(( а зарплату за це гарну отримав

Відповісти
    Оцінити
  • 18
  • 1
  • Игорь
17.01.20 14:06

А вы думаете придут лучше? Это весь кадровый резерв 95 квартала. А, забыл, есть еще лысый. Даешь Кошевого в премьеры! 

Відповісти
    Оцінити
  • 56
  • 2
  • Оксаначка
17.01.20 14:26

Игорь, а вдруг...)))

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Mariya A.
17.01.20 14:33

Оксаначка, про дефицит кадров в общем:
https://www.youtube.com/watch?v=ipgPGU2afkc

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Я в шоке
17.01.20 14:22

Вообще, я в шоке от всех этих записей и сливов,  есть ли в этом государстве  что то, что не слилось заинтересованым лицам? За определенную цену,  конечно... Вопрос риторический.. 

Відповісти
    Оцінити
  • 16
  • 0
  • Ирина
17.01.20 14:48

Петиного Вову вертайте :)

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 2
  • Ніна
17.01.20 15:09

Ирина, це мабуть все-таки  кращий варіант, ніж Гончарук. А, може, Яценюк?

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 8
  • Ніна-Н
17.01.20 18:04

Перейменувалась, то тут виявилось дві Ніни. А чому дизлайки ? Хочете повернути Гончарука? 

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Ирина
17.01.20 15:20

Ніна, згодна, кращий,ніж... Яценюк? Мабуть ні. :)

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • бася
17.01.20 15:25

Все это мерзко выглядит...прослушка...делом бы каждый занялся, было бы лучше

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 1
  • Злой клоун
17.01.20 15:49

МФВ за ГоНчарука уже заступился, это кого нужно профан

Відповісти
    Оцінити
  • 24
  • 1
  • 111
17.01.20 17:10

Хоч би один бухгалтер попав в уряд,можливо тоді би нам життя покращив.

Відповісти