Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


01.02.20
7644 11 Друкувати

Кожній дитині пропонують депозит по 50 тис.грн із капіталізацією відсотків до 18 років

Маємо чергову ініціативу нардепів, яка може підвищити народжуваність та фінансово допоможе молодому покоління увійти в «доросле життя».

Йдеться про законопроект № 2801 від 24.01.2020 р., якими можуть запровадити державну допомогу дитині на майбутнє.

Право на цю допомоги закріплять за кожною дитиною – громадянином України за народженням.

Допомога дитині на майбутнє передбачає зараховувати з Держбюджету України на депозитний рахунок банківської установи одноразову державну допомогу в розмірі 50000 гривень, яка стає банківським вкладом до досягнення дитиною 18 років.

Підстава для призначення — свідоцтво про народження дитини та звернення батьків або інших законних представників дитини.

Дитина отримує в своє розпорядження банківський вклад (суму державної допомоги та всі нараховані на неї за весь час проценти) по досягненні нею 18 років або в разі настання обумовлених обставин.

Достроково отримати цю допомогу можна буде виключно в наступних випадках:

  • в разі потреби дитини в грошових коштах на лікування (при наявності медичного висновку), якщо її батьки або інші законні представники не мають інших джерел для покриття зазначених витрат;
  • в разі втрати внаслідок стихійного лиха або іншої подібної форс-мажорної обставини дитиною житла, для придбання дитині нового житла;
  • в разі потреби дитини в грошових коштах для отримання вищої освіти на підставі укладеного договору про навчання, якщо згідно з умовами договору сума банківського вкладу покриває не менше половини вартості всього відповідного навчання.

У разі схвалення цієї законодавчої ініціативи запрацювати вона зможе із 01.01.2021 р.

Також у парламенті зареєстровано проект Закону України "Про економічний паспорт українця" (№ 2754). Він передбачає створення "Фонду майбутнього", на рахунках якого будуть акумулюватися кошти у розмірі 1% від реалізації всіх корисних копалин, видобутих на території України. Ці кошти будуть нараховуватись українцям, народженим в Україні після 1 січня 2021 року, та які проживали на території України упродовж 18 років. Виплачуватимуть зазначені кошти їм після досягнення ними повноліття.

За матеріалами Інтерактивна бухгалтерія
Теги:
Коментарі
  • Галина
01.02.20 13:22

А чем дети нынешние отличаются от родившихся в 2021 году? И, вообще, разве собственником всех недр является не народ Украины? Почему только дети?

Відповісти
    Оцінити
  • 46
  • 0
  • Юра Г.
02.02.20 00:10

Галина,как подсчитал ДИБИЛет, согласно переписи не сбежавших с Украины., денег от продажи Украины может хватить только на новорожденных, и то если им пообещать платить с 2021+18 = 2039 года. За эти 18 лет можно гривны сделать есколько раз, и не факт, что булка хлеба в 2039 году не будет стоить 50 000 гривень. Ведь муку прийдется покупать за валюту у новых собственников.

Відповісти
    Оцінити
  • 14
  • 0
  • бывший
01.02.20 14:18

пусть нардепы купят себе за 50000грн немного жилья

Відповісти
    Оцінити
  • 33
  • 0
  • Clavdia
01.02.20 22:56

бывший, они не стыдятся плакать, что таких денег им на проезд не хватало... да им сейчас и сотен тысяч не хватает...слово неприличное вертится на языке...

Відповісти
    Оцінити
  • 16
  • 0
  • ///
01.02.20 22:02

моим детям бабушка и дедушка уже дарили депозиты до 18 лет.И где они? У того, кто ухитрился украсть советские вклады и не только детские. Так что дежа вю.

Відповісти
    Оцінити
  • 36
  • 0
  • Clavdia
01.02.20 22:52

Ха-ха-ха.. Зарплаты себе ежемесячные заоблачные понавыписывали...а деткам выборочно  50т. в банке, которую сами же и грохнут при случае...мало что ли гонтарева с Ко таких банок "очистила" ( там и до 18 и на смерть было) 

Відповісти
    Оцінити
  • 9
  • 1
  • Олег
02.02.20 01:03

Пусть все дети до 18лет получат свою долю в зависимости от разницы их возраста ,а то  прямо дискриминация

Відповісти
    Оцінити
  • 11
  • 0
  • Вася
02.02.20 07:26

Враньё это все однозначно!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 6
  • 0
  • Юрий
02.02.20 08:38

НАРОД, ПЕРЕСТАНЬТЕ, В КОНЦЕ КОНЦОВ ВЕСТИСЬ НА ЭТИ ВСЕ ЗАМОРОЧКИ. НИКТО НИЧЕГО ВАМ НИКОГДА НЕ ЗАПЛАТИТ !!! Это говорю Вам Я, который уже однажды ЧЕРЕЗ ЭТО ПРОШЕЛ. РЕЧЬ ТОГДА ШЛА О СВАДЕБНОМ СТРАХОВАНИИ. (КОНЕЦ 90-Х - НАЧАЛО 2000-Х). ЧЕРЕЗ 20 ЛЕТ (НА СЧЕТУ УЖЕ ГОВОРИЛИ О СУММЕ ОКОЛО 200000), НО ДО СИХ ПОР НИКТО НЕ ВЕРНУЛ ЕЩЁ НИ КОПЕЙКИ. ТО ЖЕ САМОЕ БУДЕТ И СЕЙЧАС. НЕ ВЕРИТЕ - ПРОВЕРЬТЕ САМИ !!! КСТАТИ, ТЕХ, НА КОТОРЫХ ОФОРМЛЯЛИ ЭТУ СТРАХОВКУ УЖЕ НЕТ В ЖИВЫХ 111

Відповісти
    Оцінити
  • 15
  • 2
  • Юлія
03.02.20 10:29

а чем мой ребенок хуже? В 2021 будет 18 лет. Мало того что помощь при рождении ребенка начали давать через 4 месяца после его рождения, так еще и тут обделяют. Если давать, то давать всем, что за несправедливость!!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 8
  • 4
  • Ксюша
03.02.20 16:10

Юлія, Пусть хоть что-то начнут делать. Это лучше чем ничего. А ваш принцип, если мне не достанется , то пусть и другим не будет. Вот так и  живем 30 лет  в дерьме. Моим детям такое вряд ли достанется хотя они еще школьники. Но внукам было не плохо.

Відповісти