Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


29.04.14
1784 44 Друкувати

Миндоходов: Возвращение администрирования ЕСВ в Пенсионный фонд нецелесообразно

   Міністерство доходів і зборів України вважає ініціативи щодо повернення функції з адміністрування єдиного внеску до Пенсійного фонду, які останнім часом лунають у ЗМІ, недоцільними. Як свідчить аналіз, з жовтня минулого року, коли Міндоходів почало адміністрування ЄСВ, надходження внеску стабільно перевищують минулорічні показники та оперативно розподіляються між фондами соціального страхування.
   
   „Про результативність проведеної адмінреформи якнайкраще свідчать показники надходжень ЄСВ. Ми у стислі терміни привели у відповідність до чинного законодавства нормативні документи, завершили усі технічні роботи, удосконалили існуючі процедури адміністрування, розширивши можливості електронного звітування. І все це відбувалося без жодних незручностей для платників та скорочення відрахувань єдиного внеску. Навпаки його сплата лише зросла”, – наголосив в.о. директора Департаменту доходів і зборів фізичних осіб Міндоходів Олександр Ревчук.
   
   За словами Олександра Ревчука, така результативність є свідченням ефективності проведених змін в адмініструванні єдиного внеску. До того ж разом зі зміною адміністратора бізнес отримав і спрощення процесу взяття на облік, адже відтоді облікування платників податків та єдиного внеску здійснюється в одному органі за принципом єдності реєстраційних процедур.
   
   Крім того, за рахунок наявності в Міністерстві великої бази платників податків є можливість проведення співставлень даних податкових декларацій та звітностей з ЄСВ, кількості поданих звітних документів тощо.
   
   Для зручності платників Міністерством розроблено автоматичне щоквартальне нарахування сум єдиного внеску фізичним особам – підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування.
   
   „Покладення функції адміністрування єдиного соціального внеску на органи Міністерства доходів і зборів України стало позитивною новелою у напрямі спрощення податкового адміністрування та сприяло скороченню часу платників податків на підготовку та подання відповідної звітності з одного боку, та кількості перевірок та контролюючих органів з іншого боку”, – впевнений віце-президент зі стратегічного розвитку Американської торгівельної палати в Україні Тарас Качка.
   
   Розробка електронних сервісів є одним із пріоритетів у роботі Міндоходів. Так, все більшої популярності серед платників ЄСВ набуває сервіс електронного звітування. Для такого дистанційного звітування платникам достатньо лише отримати в Міндоходів безкоштовний цифровий підпис та завантажити відповідне програмне забезпечення.
   
   Так, якщо на момент передачі ЄСВ до Міндоходів кількість звітуючих в електронному вигляді складала лише 38 відс., то вже у грудні їх кількість зросла до 77 відс., а за лютий поточного року електронкою прозвітували 93 відс. платників ЄСВ.
   
   „Для підприємців – платників податків зручним є подання звітів до єдиного органу Міндоходів, при цьому зміна бюджетних рахунків у разі передання функцій адміністрування призведе до суттєвих незручностей для платників податків, пов’язаних як із передачею облікових карток, так і зі зміною бюджетних рахунків. А це завжди супроводжується помилками при перерахуванні податкових платежів та, як наслідок, штрафними санкціями, які в умовах економічної кризи можуть стати фінансовим тягарем, не сумісним з подальшою ефективною діяльністю платників податків”, – зазначає Генеральний директор Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України Вячеслав Биковець.
Рубрика:

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Учетное Дело
30.04.14 06:46

С тезисом - согласен, с аргументацией - не со всей.

Відповісти
  • Влада (имя)
30.04.14 06:48

Да ладно, сегодня туда, завтра обратно, такі покращення цікаві, что это они задумали рубить сук, на котором сидят-то?

Відповісти
  • Светлана Одесса
30.04.14 07:45

С октября 2013г. отчет подаем в ГНИ, а работников ПФ не сократили. Когда же эту орду бездельников попросят на выход?

Відповісти
  • к.
30.04.14 07:53

отчет подаем в ГНИ. а консультации толковые получить можно только в ПФ

Відповісти
  • *****
30.04.14 08:29

Ты посмотри незручности могут возникнуть!Я в шоке от такой заботы.

Відповісти
  • Ю
30.04.14 08:29

Увы, все нововведения не сокращают путь "к истине", а заводят в лабиринт с названием "тупик".

Відповісти
  • Dens
30.04.14 08:29

К. 100%

Відповісти
  • Мила
30.04.14 08:32

А сверку сделать проще было в ПФУ, а в ГНИ ответ надо ждать 2 недели.

Відповісти
  • И****
30.04.14 08:43

",,,якщо на момент передачі ЄСВ до Міндоходів кількість звітуючих в електронному вигляді складала лише 38 відс., то вже у грудні їх кількість зросла до 77 відс., а за лютий поточного року електронкою прозвітували 93 відс. платників ЄСВ" Относительно этого тезиса - умеют же люди подать информацию с выгодной для себя стороны! Просто диву даешься - как показатели растут, ну молодцы - нечего сказать. У нас просто не принимали отчет по ЕСВ даже с одним наемным работником никаким другим способом, кроме как через электронную отправку. Не хочешь так - не сдашь никак, попадаешь на штраф на ровном месте. Очереди перед окошком в ЦОП, нервы, страсти - всё как в старые добрые времена.

Відповісти
  • Ирина
30.04.14 09:06

В электронный кабинет в течении рабочего дня зайти невозможно! Только глубокой ночью и по праздникам! Если не хватает мощностей - увеличьте! Все сделано для того что б мы обращались к платным ресурсам! Но платить по 400 грн ради сдачи 5 отчетов в год это же глупость!

Відповісти
  • Таша
30.04.14 09:11

Ну конечно абсольтно все будут отчитываться в электронном виде, добровольно-принудительно! Кому же захочется второй раз выстоять 2 часа в очереди с ПУСТЫШКОЙ заполненной от руки, а в окошке недалекая мадам тебе скажет, что она такой отчет принимать не будет, так как он на флешку не записан. А вводить пустышку в ручную она не будет, ума столько Бог не дал, к сожалению.

Відповісти
  • Ева
30.04.14 09:19

Пускай уже будет, как есть, НО В Пенсионном фонде можно было получить квалифицированную консультацию, а в налоговой никто ничего не знает! Пускай людей там обучают или с Пенсионного Фонда туда переводят, понабирали девочек, которые два слова связать не могут и посылаю табя по кругу с одного телефона на другой. Заказала акт сверки по налогам, месяц уже забрать не могу, то не готово, то у них совещание несколько часов - хочешь сиди жди, не хочешь, приезжай в другой раз, или сидит чудо какое то, которое говорит "знаете, я тут на замене сижу, не знаю ничего, приходите через пару дней" одни покращення

Відповісти
  • АБВГД
30.04.14 09:29

Нісенітниця в дописі В ПФУ практично не було перевірок, а тепер вони вже є і дуже обтяжливі.

Відповісти
  • Люда
30.04.14 09:30

Вполне согласна с Евой. Я в последнее время уже даже не звоню в налоговую, а сразу в ПФ. Все равно в эл. виде подаем отчет и налоговая перебрасывает в ПФ данные. Так что я ЗА возврат отчетности в ПФ.

Відповісти
  • ДУНЯ
30.04.14 09:37

К отчет подаем в ГНИ. а консультации толковые получить можно только в ПФ Согласна на 100% и с Евой тоже, не знают и, главное, ничего знать не желают.

Відповісти
  • АБВГД
30.04.14 09:40

Ще приклад шкідливості пропозицій Дзвоник з податкової: чому у Вас за 4 кв-лі в звітності з ЄСВ (за 3 місяці разом) суми менше ніж в 1-ДФ? Відповідь: дівчина, а Ви бачили в 1ДФ рядки з ознакою доходу 157? Так, бачила, ну і що? Дівчина, в нас немає предмету спілкування, якщо Ви не знаєте про об'єкти нарахування ЄСВ. Пишіть письмовий запит, а я з Вашим керівництвом буду з'ясовувати питання Вашого фахового рівня

Відповісти
  • Таша
30.04.14 09:52

АБВГД - Клас:)))

Відповісти
  • Н
30.04.14 10:06

к. и Ева , 100%!

Відповісти
  • Н
30.04.14 10:07

АБВГД умница!

Відповісти
  • Доверие
30.04.14 10:32

АБВГД - супер КЛАС:)))

Відповісти
  • Лана
30.04.14 10:45

АБВГД-Класс!!!

Відповісти
  • Бухгалтер в шоке
30.04.14 10:48

АБВГД- 100000000000000000% Не просто в точку, а в самую суть их "подготовленности". СПАСИБО!!!!!!!!, думаю не только от меня.

Відповісти
  • аса
30.04.14 11:34

Где начисляют пенсию и где перечисления? Зачем разводить бардак, должно быть все в ( одном месте) Пенсионном фонде.

Відповісти
  • бухмекер
30.04.14 11:43

Да..., помнится кто-то бился в истерике : как плох Минсдох, какое коррупционное детище породил Азаров, как все было ужасно при прежней власти. И что имеем в итоге.... Те же яйца.

Відповісти
  • !
30.04.14 11:47

к. 30.04.2014 08:53:24 отчет подаем в ГНИ. а консультации толковые получить можно только в ПФ Есть такое вот письмо: Про надання роз'яснень щодо єдиного внеску http://minrd.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/listi/62976.html

Відповісти
  • Марс
30.04.14 12:57

налоговая толком и консультации дать не может. А вот ПФ спецы !!!

Відповісти
  • Рада
30.04.14 13:17

АБВГД 5+, и у меня такой звонок с налоговой был, я тоже была очень удивленна глупым вопросом!

Відповісти
  • И.В.
30.04.14 13:56

сразу видно: бухмекер - не бухгалтер :)

Відповісти
  • Маруся
30.04.14 14:01

Считаю оставить ЕСВ как есть и ничего не менять, от перестановки бюджет не наполниться. Лучше пусть думают как вытянуть нелегальную зарплату, которая угнетает работников и в государстве нет поступлений. Делать рейды по предприятиям где начисляется минимальная зарплата, или сделать отчисления в ЕСВ не НИЖЕ уровня средней зарплаты по Украине по регионам ( в не зависимости от того сколько работнику начисляется). А тем кто начисляет зарплату хорошую - немного снизить ставки по ЕСВ а НДФЛ оставить на прежнем уровне.

Відповісти
  • Полтава
30.04.14 14:32

Як свідчить аналіз,з жовтня минулого року,коли Міндоходів почало адміністрування ЄСВ,надходження внеску стабільно перевищують минулорічні показники ... Даже не смешно... Расскажу историю - сдала персонификацию за ФЛП-единщика еще 4 января.В конце марта звонок из ПФ-пересдайте и напишите имя.отчество полностью В медке-демо -нет возможности.Пытаюсь сдать "вручную".Все такие отчеты у нас нужно подписывать у дежурного инспектора по ЕСВ. Подписала,а потом порылась в списке и сказала,что у меня штраф.Приносите-мол платежи,будем сверять.Пришла,принесла.Оказалось,что чудо-программа начислила в марте 10% штрафа на ЕСВ 36,6% с ФЛП(т.к.добровольное страхование в соц.страхе)за МАРТ.Похлопали глазами,сказали-штрафа нет а с программой будут разбираться сами.Разобрались. Позвонили-идите в свой ПФ с платежками,делайте акт сверки .берите его и платежки и идите к нам .А то будет штраф,т.к. персонификацию сдала за год в Миндох ,а платили им только с октября.Оказалось,что по добровольному страхованию ПФ не передал Миндоху данных.А вина налогоплательщика в чем?Заплатил.Сдал.А теперь должен бить ноги,чтобы доказать,что он "не верблюд". Ми у стислі терміни привели у відповідність до чинного законодавства нормативні документи, завершили усі технічні роботи, удосконалили існуючі процедури адміністрування, розширивши можливості електронного звітування. І все це відбувалося без жодних незручностей для платників та скорочення відрахувань єдиного внеску. Навпаки його сплата лише зросла” ОЧКОВТИРАТЕЛИ

Відповісти
  • Mila
30.04.14 14:41

Расскажу еще смешнее историю. Звонят с ПФ у вас за 2006 июль штраф 27 грн.. Спрашиваю-откуда? Проверки не было. За все года годовой акт сверки-норм. Оказывается. в 2006 году вносили единый налог-платежки в программу ( инспектора). И кто-то внес на месяц позже. В тот период отчеты сдавали вручную с платежками лично инспектору-иначе не принимали. Значит инспектор внесла позже ( или в отпуске была или прошляпила)... Я же отследить ИХ внесение или не внесение никак не могу. Пришлось платить штраф чтобы не морочить себе голову . Зато и бюджет наполнили...

Відповісти
  • Светлана Одесса
30.04.14 15:41

Для Mila У Вас штраф 27 грн., а мне прислали 6 коп. Вот где куча непуганых идиотов.

Відповісти
  • Н
30.04.14 16:37

н-да, каждая новая власть рассчитывает на Марусь....

Відповісти
  • АБВГД
01.05.14 06:32

І ще для читачів блогу: в системі ПФУ ніколи не було ні централізованих планів донарахувань, ні покарань ревізорів за безрезультативні перевірки. За даними його листа від 08.02.2013 р. № 1665/А-11 ПФУ в 2012 р. здійснено 113486 документальних перевірок, з яких 60% були в зв'язку з ліквідацією суб'єктів господарювання, а порушення були виявлені лише в 26.92% перевірених. А тепер порівняйте з загальновідомими цифрами податківців

Відповісти
  • Вера
01.05.14 13:24

Отчеты только в ПФУ!!!

Відповісти
  • Люба
01.05.14 14:32

Коллеги! С праздником первого мая! Весны, здоровья, счастья! Отдохните от всех дел хотя бы 4 дня.

Відповісти
  • Вера
01.05.14 19:10

))

Відповісти
  • Мари
02.05.14 03:10

А у нас в налоговой в отделе учета ЕСВ работают переведенные из пфу инспектора... как раньше в пфу не отвечали на мудрёные вопросы, так и сейчас в гни. А поскольку всё сдаем электронкой, то и разницы не замечаем.

Відповісти
  • Елена
02.05.14 22:47

я уже 4 месяца немогу снять недоимку по есв. в налоговой. уже все письма принесла с ПФ и с ГНА им же и рассписала по полочкам разложила. они в ответ. .а мы незнаем как снять.. и сейчас вторая проблема. по фопам. недоимка в 2000, за 13год. ПФ удержал полугодие. и передал документы и деньги за 3 квартал. а отчет. сдан за год. и у меня недоимка. со штрафом. сейчас борюсь сними.

Відповісти
  • Ирина
03.05.14 08:39

Уважаемые!!!! Всех с праздником! Мирного неба над головой. Терпения и сил. Власти меняются - издевательства над бухгалтерами остаются(((

Відповісти
  • Плюшка
05.05.14 08:31

АБВГД - поддерживаю, просто супер!!! Так оно и есть - некомпетентні в ЕВС налоговики и учится не хотят Поддерживаю также и И****

Відповісти
  • Н-да
05.05.14 15:02

Госпидя - вот где работа кипит - передаем - не передаем - в стране бардак - а они плюшками балуются- анализируют - лучше бы провели курсы своим инспекторам по ЕСВ - а то как бараны

Відповісти
  • Бандерівець
05.05.14 16:01

АБВГД. Цілком вас підтримую. Дивлюся народ так тіштиться, що ви податкіця відшили. А я вважаю, що час вже інший настав. На такий дзвінок повинні бути адекватн дії, а не погрози про з"ясовуватитріень такого спеціаліста. Тут потрібно скаргу писати на непрофесійність, на порушення права і т. і. Тоді кожен з них задумається перед тим, як дзвонити: по перше з якої причини 9чи є порушення), по - друге чи має право по закону?. От тоді у нас не буде свавілля податківців. Я радий. що ви дали відсіч податківцю. Але боюся, що ті, що пишуть "супер" і "100%" ві т.п. стикалися із такими ситуаціями також і побоялися так сказати. Це і говорить, що ніхто крім нас їх не навчить. Не чекаймо, що це зробить влада. Вона глуха. її треба довбати, а іноді вона і не знає, що тут сидить "телепень", який качає свої права.

Відповісти
  • Таша
05.05.14 16:52

Заманали уже с этим ЕСВ, таскать его туда сюда. Сиди и думай каждый месяц, оставят в Минздохе или потащут в Пенс. Чеканутые.

Відповісти
Коментування новини вимкнено
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам