Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


18.11.20
17438 43 Друкувати

Влада готує терміновий законопроєкт щодо поліпшення умов для малого бізнесу

Президент України Володимир Зеленський по відеозв’язку обговорив з Прем’єр-міністром Денисом Шмигалем заходи щодо поліпшення умов ведення підприємництва для представників малого та середнього бізнесу.

Глава держави наголосив, що уряд має провадити тіснішу комунікацію з бізнесом щодо своїх дій, аби підприємці розуміли вектор руху держави.

«Вам треба частіше говорити з бізнесом. Я думаю, через те що їм бракує комунікації, вони багато речей не бачать, що ви робите, і не розуміють, куди дивиться держава і куди йде», – зазначив Президент.

Розповідаючи про програмні реєстратори розрахункових операцій (РРО), Денис Шмигаль зауважив, що податківці вже створили якісні програмні продукти. На сайті податкової служби їх можна знайти та без проблем завантажити. Це зменшує документообіг, обсяг паперів та бухгалтерії для підприємців.

Водночас Кабмін наразі напрацював низку законодавчих змін щодо полегшення ведення бізнесу. Йдеться, зокрема, про перегляд списку порушень, за які підприємців штрафуватимуть, а також про розмір таких санкцій.

«Напруження сьогодні стосується, серед іншого, необґрунтовано високих штрафів – там насправді мільйонні штрафи, які фактично призводять до банкрутства підприємців. А штрафи мають стимулювати «відбілювання» економіки, малого та середнього бізнесу», – сказав Прем’єр-міністр.

Також, як заявив Денис Шмигаль, уряд працює над розв'язанням проблеми з таким механізмом, як кешбек. Адже він, на думку підприємців, – соціально неприйнятний для нашої держави.

«Ми готові говорити про компроміс, про його можливе скасування або відтермінування», – наголосив очільник уряду.

Крім того, Денис Шмигаль зазначив, що бізнес просить переглянути ліміти, при яких використовується РРО і які впливають на розміри оподаткування, – перевести їх у мінімальні заробітні плати. Таким чином зі зростанням мінімальної зарплати збільшуватиметься й відповідний ліміт, у якому працює той чи інший ФОП.

Зокрема, підприємці наполягають на скасуванні вимоги про видачу чеків під час безготівкового розрахунку, а також на дефіскалізації продажу товарів, крім ліків, платниками єдиного податку за безготівковим розрахунком.

«Уся готівка, весь кеш, крім платників податків першої групи, має дефіскалізуватися. Тобто це така комплексна позиція. Більшість бізнесу з цим погоджується. Бізнес це сприймає. Тому що якщо йде розрахунок готівковими коштами, має бути відповідний фіскальний чек. Всі інші моменти, які могли б використовуватися, ми опрацювали. Зокрема, в інтернет-торгівлі – фіскалізація лише за готівку. Всі електронні РРО сьогодні доступні», – заявив Денис Шмигаль.

Прем’єр-міністр України розповів, що уряд планує внести зміни до закону про захист прав споживачів щодо скасування норми про наявність чека як обов’язкового елемента для обміну чи повернення товару покупцем.

Також Кабмін говоритиме з бізнесом про можливі законодавчі стимули на випадки запровадження карантину – як «вихідного дня», так і жорсткого.

Денис Шмигаль зауважив, що до кінця тижня уряд напрацює драфт законопроекту з відповідними змінами щодо полегшення ведення бізнесу. А наступного тижня після консультацій з підприємцями його можна буде подавати на розгляд парламенту.

Глава держави наголосив, що такий законопроект Офіс Президента може спрямувати до парламенту як невідкладний. Головна умова – він має бути узгоджений з бізнес-середовищем.

«До п’ятниці треба підготувати драфт цього законопроекту, це дуже важливо, щоб усе пришвидшити. І можемо його подавати як невідкладний від Президента. Формат, у якому подавати, передбачає, щоб законопроект був узгоджений і було однакове розуміння і в комітеті, і в Міністерстві фінансів, і, найголовніше, – у людей. Саме у людей, яким зараз дуже складно», – зазначив Володимир Зеленський.

Крім того, Глава держави погодився з позиціями, які необхідно передбачити в цьому законопроекті.

«Згоден з позицією бізнесу про високі штрафи. Я, в принципі, нічого в цьому поганого не бачу. Бачу тільки нормальні, комфортні умови», – сказав він.

Окремо Президент підтримав ідею вже зараз напрацювати стимули на випадок запровадження у державі жорстких карантинних заходів.

За матеріалами Офіс Президента України

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Alex
19.11.20 08:35

"Харе покращувать" или "просто отъе...сь от нас"

Відповісти
  • Аня
20.11.20 13:04

Alex, 100%

Відповісти
  • Юра Г.
19.11.20 08:42

Да обяжите всех наконец по утрам выкуривать косячок. И все будут улучшенные. А не удовлетворены санитарами в лепрозорий или на передовую в штрафбат.

Відповісти
  • Муравей
19.11.20 09:08

Это звучит как угроза

Відповісти
  • Таня
19.11.20 09:45

Така брехня! Ще ж нада было так ..донуть, что бизнесс це пидтримуе!! 

Відповісти
  • Игорь
19.11.20 11:17

Таня, у меня рядом с домом на рынке на всех киосках перед выборами были наклейки "Команда ЗЕ" Сейчас ни одной. Это о поддержки бизнесом. Як каже народна мудрість :" "Бачили очі, що купували - їжте, хоч повилазьте"

Відповісти
  • Таня
19.11.20 09:46

Я не хочу ничого полегшувати! Мне и так за..бись!

Відповісти
  • Інна
19.11.20 09:51

взяв під особистий контроль

Відповісти
  • нана
19.11.20 10:00

ця влада  уже потонула в брехне и пустословстве.=.позорище..

Відповісти
  • 555
19.11.20 10:13

нана,  ця влада -  ваша, слява  нації,

Відповісти
  • Бармалей
19.11.20 10:10

Прежде всего власть имущим необходимо понять, что ФЛП - не враги, стремящиеся развалить экономику, её есть кому разваливать без них. Это люди, которые не сидят на шее у государства, а сами стемятся что-то сделать и работников с их семьями содержат. Минимизаторов и уклонистов прижимаете, так честных плательщиков оставьте в покое. Для чего аналитические отделы существуют? Пусть проанализируют, где наибольшие потери от минимизаторов, и готовят предложения в законодательство, а не всех под одну гребёнку.  

Відповісти
  • Алек
19.11.20 11:01

Бармалей,
Меня не перестают удивлять такие индивиды, как вы. Сколько можно им пытаться что-то рассказать. Они тупые, да, но не настолько, как выглядят. И прекрасно понимают, что делают, для чего и для кого делают. Вы их абсолютно не волнуете, как и ваше пуканье в воде.

Відповісти
  • Бармалей
19.11.20 16:36

Алек, сэр, судя по слэнгу, Вы заканчивали Кэмбридж. Там приняты такие словесные обороты в сторону незнакомых людей? А по сути - я не им писал то, что писал. Имели они ввиду мои умозаключения. Но уж извините великодушно, что имел смелость прокомментировать статью (заметьте, не Вашу) и задеть Вашу ранимую душу своими словами. 

Відповісти
  • охохо
19.11.20 13:20

Для всего мира, платежи осуществленные через интернет-банкинг считаются безналичными. При такой оплате деньги со счета покупателя переводятся на счет продавца, а сам платеж инициирует покупатель (то есть продавец не принимает карту).

Но украинские налоговики считают, что оплата с помощью интернет-банкинга - это наличный платеж, поэтому нужно применять РРО и пробивать чек точно так же, как и при интернет-эквайринге.

Алек,

Відповісти
  • Таня
20.11.20 21:17

Проблема в тому, що при влад

Відповісти
  • Таня
20.11.20 21:27

Проблема в тому, що при владі, та і в податковій сидять невігласи, вони не розуміють навіть нащо ввели спрощену систему, а ввели для того, щоб спростити ведення бізнесу малим ФОПам, які не знають бухгалтерію, але ,які сплачують єдиний податок, та податки на зарплату і не ведуть РРО, тому що не знають ,як його вести. Вони мають свій маленький загальний дохід до 800-900 максимум тисяч на рік, і з цих грошей платять податки, зарплату 2 працівникам, оренду, закупляють товар. Вони МАЛІ підприємці. Їм не потрібен ліміт у 7 мільйонів, т.я. вони його ніколи не зароблять, і мають вони 3-5 КВЕДів, щоб якось зводити кінці з кінцями. Скажіть нахрена йому РРО, щоб мати ще більші витрати? Чому ніхто про це не думає? Якщо потрібно щось вводити, спочатку розберіться в ситуації, а то відчуваю, що все пишеться зі стелі, вони навіть не знають суть справи, ну хіба так можна керувати?

Відповісти
  • Виктор
19.11.20 10:13

Настоящих буйных мало, вот и нету вожаков.

Відповісти
  • економіст
19.11.20 10:14

Влада вдає ніби не знала до цих пір проблем з РРО .а тепер шукає шляхи щоб знову надурити ФОПів.Це і обіцянки зменшити штрафи ,та провести розяснювальну роботу з ФОПам .тобто переконати яке щастя для них наступить при впровадженні РРО.

Відповісти
  • ок
19.11.20 10:22

я так понимаю РРО никто отменять не будет 

Відповісти
  • бурундук
19.11.20 12:49

ок,пока не выкупите те что завезли--НЕТ, не отменят.

Відповісти
  • Анна
19.11.20 10:24

Все последние "покращення" от нашей влады вызывает одно отвращение 

Відповісти
  • Тамара
19.11.20 10:29

Был Леня космос, а теперь вся команда космос! как язык поворачивается говорить , что   малый бизнес дураки и не понимает куда страна   идет, мол объяснять им глупым надо! Понимаем  мы все - уничтожить малый бизнес надо, под ногами у них путаемся.мешаем дела их великие  вершить. Бедная страна и люди в ней, сколько же еще раз нам надо ошибиться, чтобы пришли руководители, которые будут думать о стране и людях в ней .А то что дураки выбрали их , это точно, просто выбора не было.Думали пусть будет этот,лишь бы не тот

Відповісти
  • Таня
20.11.20 21:31

Тамара, так воно так і є, Зе набрав максимум 25%, а решта 50%голосували проти Пороха, щоб він не зостався на другий строк, от і все. Місцеві вибори показали правду, що зе команда програла майже кругом по областях, ось і показник підтримки зе.

Відповісти
  • Надежда
19.11.20 21:51

Выбирали Голобородько, а руководит нами пародия на Голобородько. Брехло!

Відповісти
  • 123
19.11.20 12:43

Тамара,Я на выборах кричала всем знакомым : " Не надо верить в сказку !!! Это сказка !!! В реальности это актер!!! "
и задавала вопрос " Как это актер будит выглядеть на международной арене? Что он будет делать не зная дипломатию?" "Это ЛИЦО страны на международном уровне!!"
В ответ на меня смотрели и пожимали плечами. А некоторые
гордо говорили :"Научится  нет там ни чего сложного"
Так что Я с Вами полностью согласна "Виділи очи що вибирали ешьте хоть повылазьте"
Только очень жалко и мне это кушать приходится

Відповісти
  • Олександр
19.11.20 11:17

Уже давно все проанализированно: 5-10% компаний платят 80-90% налогов.
Ищите налоги у этих 5-10%: все в офшорах, серый-черный импорт, оптимизация НДС и т.д.

Відповісти
  • Игорь
19.11.20 11:20

А воно хоть саме "розуміє вектор руху держави"? 

Відповісти
  • Игорь
19.11.20 11:34

Держспецзв’язок планує модернізувати супутниковий зв'язок у літаку, яким користується президент Володимир Зеленський за 32,4 мільйона гривень. Відзначається, що вартість договору на 15% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 38,01 млн грн. А як же дітки з дитячих будинків?

Відповісти
  • Наталья
19.11.20 11:41

Алек, а мне, честно говоря, с такими индивидами, как вы очень неприятно встречаться на этом сайте. Почему вам доставляет удовольствие унижать своих коллег. Бармалей высказал свое мнение, и большинство из нас с ним согласны, все мы возмущены отношением власти и к бизнесу, и к обычным гражданам. Но по отношению друг к другу испытываем уважение, только с крепкими нервами и ответственностью можно работать бухгалтером в этом законотворческом хаосе. Вы , вероятно, получаете удовольствие от назидания всех и вся. Вот и назидайте свое узкое окружение, а не посторонних людей.

Відповісти
  • Бармалей
19.11.20 16:43

Наталья, я обычно не реагирую на такие пассажи, но если выпускнику Кэмбриджа стало легче, то и слава Богу)))

Відповісти
  • D
19.11.20 11:56

Драфт, ребята! Драфт!

Відповісти
  • Виктория
19.11.20 12:05

хоть бы до них дошло что оплата картой это не наличка, и не надо ее пхать в РРО,было бы немного  лучше.

Відповісти
  • Ігор
19.11.20 12:40

"Це (ПРРО) зменшує документообіг, обсяг паперів та бухгалтерії ..."
"Згоден з позицією бізнесу про високі штрафи. Я (Пахан), в принципі, нічого в цьому (штрафах) поганого не бачу. Бачу тільки нормальні, комфортні умови (у штрафах)"
Все, що треба знати про діяльність цих йолопів.

Відповісти
  • охохо
19.11.20 13:18

Для всего мира, платежи осуществленные через интернет-банкинг считаются безналичными. При такой оплате деньги со счета покупателя переводятся на счет продавца, а сам платеж инициирует покупатель (то есть продавец не принимает карту).но наша баба Яга(ДФС) против

Но украинские налоговики считают, что оплата с помощью интернет-банкинга - это наличный платеж, поэтому нужно применять РРО и пробивать чек точно так же, как и при интернет-эквайринге.

Відповісти
  • *
19.11.20 13:47

охохо, Да как тут не понять, почему. По закону копия всей электронной ленты РРО ежедневно отсылается на сайт ДФС. А там не только суммы, но и полный движ товара, с количеством и ценой. Весь малый бизнес на ладони у заинтересованных людей. А в безнале этого не видно. все только при проверке. Вот и есть настоящая причина фискализировать каждую бабушку с семечками. 

Відповісти
  • Виктория
19.11.20 13:55

*,Ну зачем же опускаться до бреда,для всех благоразумных людей платежи с карт на счет это безнал а для ДФС нал.Деньги же никуда не делись,все по счету видно.И главное ничего не слушают,гонят сое и все.

Відповісти
  • Таня
20.11.20 21:38

Виктория, а кому там что доказывать? Вы общались с налоговиками? Там сейчас 20-25 летние вчерашние студенты в основном, которые 2+2 незнают, зато понтов выше крыши, если появояется проблема нужео решать с более опытными, на это уходит много времени и нервов, а сейчас если введут повальное РРО ТАК ДЛЯ НИХ МАЛИНА начнётся, это сплошные штрафы, пока все научатся ими пользоваться, самое противное в этом деле, что работают они безнаказанно и не отвечают ни за что.

Відповісти
  • ЕленаНик
19.11.20 14:05

Виктория, вони завжди були такими. Пригадайте хоча б епопею про обкладання ПДФО хозвитрат без авансу від підприємства, по яким спочатку працівник придбав ТМЦ за власні кошти, а потім йому відшкодували.

Відповісти
  • Оксана
19.11.20 14:58

А почему не вспомнили по постанову НБУ и тот "непонятный" пунктик о расчетных операциях? Почему нельзя четко сформулировать что такое нал, а что безнал. Именно в законе, а не в письмах бесконечных. 

Відповісти
  • *
19.11.20 16:24

Оксана, так если все будет понятно штрафовать не за что будет.

Відповісти
  • Ксенія
20.11.20 12:12

Та пожалійте ви президента, у нього бідненького температурка 37, головка бо-бо. Сарказм)

Відповісти
  • Ілона
23.11.20 11:17

Самый большой грабеж и корупция в стране на НДС налоге- возмещение своим за "пустые вогоны", вымагательство налоговой за ручную остановку налоговых накладных и предложение абонентского обслуживания ( вы нам нал платим, а мы вам налоговые не блокируем) еще много разных моментов. Отмените НДС, введите налог фиксированый с продаж и этим выведете с кризиса весь бизнес.

Відповісти
  • Ольга
30.11.20 08:55

Добре, що зміни на краще попереду, всім нехай Бог допомога скоріше прийняти правильне рішення 
Але в мене ще є питання, яке чомусь ніхто з ФОП Ів не згадує - це принцип нарахування субсидії за комунальні послуги для ФОП. Я - ФОП  3 група, мой доход -пенсія-3235,45 + доход 2680,00=5922,45 и мені призначена субсидия=0, сонласно Пкму от 27.04.18 N329 , хоча за комунальні я плачу 1900 ,00.Причина- у3групи доход береться,,умовно, без урахування фактичних доходів, тобто  мені приписують 3 минтмальних зарплати і тому субсидія=0.А саме, умовно за законом до расчету мені субсидії береться у 2018 доход умовний=3723.00*3 2019-4173,00*3 и 2020- 4723*3=14169,00, тобто мої фактичні доходи 5922,45 і це без урахування податку та видатків, перетворюються у 15000  і відмова у субсидії-що це таке? Як цей закон сприяє ФОП бути легалізованими? Хто знайде справедливість, я не можу сплачувати 100% за комуналку, бо за законом пенсіонер та ще інвалід 3гр,має платити не більше 10% від доходів.Я  прозорий  ФОП, дайте змогу їм і залишатися.

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам