Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


29.10.21
8012 22 Друкувати

Чи буде в Україні примусова вакцинація: Шмигаль зробив заяву

Автор: Володимир Костирін, РБК-Україна.

В Україні на тлі введення обов'язкової вакцинації від COVID-19 для деяких категорій під загрозою відсторонення від роботи такі щеплення все одно залишаються добровільними. Прем'єр-міністр Денис Шмигаль підкреслює, що в примусовому порядку проводити їх не будуть.

Про це 27 жовтня чиновник заявив на брифінг у Краматорську.

Глава Кабміну закликав громадян вакцинуватися і зазначив, що від цього залежить можливість повного зняття карантинних обмежень в країні - скасування епідзапретів і правил може бути, якщо 70% населення будуть щеплені.

За підрахунками Шмигаля, такі плани вдасться реалізувати, якщо щотижня будуть щеплюватися мінімум 1,5 мільйона українців.

"Як мінімум, першою дозою", - додав прем'єр.

В цілому ж темпи вакцинації в країні чиновник назвав хорошими.

"У нас немає примусової вакцинації і не буде: це протизаконно, цього немає ніде в світі", - акцентував увагу Шмигаль.

Також він повідомив, що до кінця 2021 року очікується поставка в Україну ще 13 мільйонів доз вакцини Pfizer.

Прем'єр додав, що уряд не хоче вводити в Україні тотальний карантин і локдаун, так як це негативно відбитися на економіці, яка "набирає обертів".

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Оксана
29.10.21 08:37

сам себе противоречит

Відповісти
  • Яна
29.10.21 09:42

70%? Хахаха. Нам вже казали про 80% шкільного персоналу, а тепер їх умова вже 100%

Відповісти
  • Надежда
29.10.21 09:51

Яна, 70% по всему населению в целом. Ознакомьтесь с положительным результатом проведенной вакцинации в Моршине.

Відповісти
  • бурундук
29.10.21 15:43

Надежда,у нас и у президента-не страна а сказка.....( правда страшная)

Відповісти
  • Ирис
29.10.21 10:38

Надежда, а бывает положительный результат после генного вмешательства в организм????

Відповісти
  • Лариса
29.10.21 14:27

Ирис, а Ви генний інженер? Як добре! Розкажіть нам, будь ласка, що буде?

Відповісти
  • Марта
29.10.21 10:16

Надежда,чим вони вас так зачепили, що ви їм вірите?

Відповісти
  • Ирис
29.10.21 10:40

Странный человек, вроде не врач, а занимается вакцинацией.... 13 млн доз вакцины это ЖАХ

Відповісти
  • Олена
29.10.21 10:42

В мене знайомі привиті двома дозами лежать з ковідом. Тільки й того, що не в лікарні. То навіщо козі баян?

Відповісти
  • Наталья
29.10.21 17:48

Олена, Так и непривитые многие лежат дома, а многие и совсем не лежат, а работают...

Відповісти
  • Марина
29.10.21 12:16

Олена, вот для того и баян, чтоб не в больнице лежать 

Відповісти
  • бурундук
29.10.21 15:45

Марина,а кто и так без больницы? случайно заметили. Зачем мне вакцинация?

Відповісти
  • Елена
29.10.21 13:49

Марина,у нас вся семья переболела и все по разному, все без вакцинации и без больницы обошлись. Да и вокруг масса знакомых переболевших до вакцинации и без попадания в больницы, кто легче, кто сложнее. 

Відповісти
  • Ирис
29.10.21 12:33

Марина, а был шанс не заболеть.... А теперь любая зараза будет прилипать

Відповісти
  • Марина
29.10.21 13:14

Ирис, а после детских прививок к Вам любая зараза не липнет? 

Відповісти
  • бурундук
29.10.21 15:47

Марина,прививки, которые сейчас колят детям--прошли большой и тернистый путь от создания и исследования.
Так что не сравнивайте .

Відповісти
  • Тамара
29.10.21 13:28

Марина,Я В ШОКЕ ОТ ВАС!!!!!!!!!! ві после детских прививок болеете каждый год и на протяжении все жизни?-так ответьте же мне что это за прививка если после нее болеет люди -и представьте себе в больницах(а это уже не легкая форма как трубят везде если дошло до больнице)-слава богу не в реанимации... а риск побочки после прививки?- ведь не нужно закрывать глаза на то что она до конца не испытана!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! не нужно быть таким категоричным человеком!-у всех организмы разные и по разному воспринимают эту до конца НЕИСПЫТАННУЮ вакцину!!!!

Відповісти
  • Марина
29.10.21 13:13

Ирис, чего это? 

Відповісти
  • Оксана
29.10.21 11:11

Олена,  меня таких знакомых уже 20 человек .

Відповісти
  • Ирис
29.10.21 12:33

Оксана, аналогично

Відповісти
  • Валерий
29.10.21 13:32

О, какой милый ОБС, не стесняйтесь, пишите про 2000 знакомых, все равно никто не проверит.

Відповісти
  • Елена
29.10.21 13:54

Валерий,про 20-ть не скажу, а вот одна знакомая летом две прививки, заболела, вначале как простуда, на прием к врачу, ей сказали: - ковида быть не может  вы вакцинированы. 
К вечеру 39-ть температура, утром сама, за свой счет сдает тест и проходит КТ. Результат положительный и 65% поражения легких. Больничка, капельницы, все по протоколу. слава богу все обошлось, выкарабкивается.

Відповісти