Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


01.04.12
2000 11 Друкувати

Установлен механизм определения класса профессионального риска производства по видам экономической деятельности

   Кабмін постановою від 08.02.2012 N 237 затвердив Порядок визначення класу професійного ризику виробництва за видами економічної діяльності, відповідно до якого класом професійного ризику виробництва являється рівень виробничого травматизму і професійних захворювань за видами економічної діяльності, що визначає ступінь вірогідності втрати професійної працездатності або смерті працівника під час виконання трудових обов'язків, з урахуванням результатів аналізу показників виробничого травматизму і професійних захворювань, а також обсягів видатків Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, пов'язаних із забезпеченням загальнообов'язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.
   
   Зазначеним Порядком встановлюється механізм визначення класу професійного ризику виробництва за видами економічної діяльності.

За матеріалами Всеукраїнська мережа ЛIГА:ЗАКОН
Рубрика:
Теги:
Коментарі
  • Надя
01.04.12 23:45

Ценная ссылка, по такому документу сама себе изменила класс риска, и плачу по нему уже с 01.01.12г. А то в ПФ мне до сих пор не могут сказать, какой класс "спустили" им из ФСС НВП по моему предприятию.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • shinna
01.04.12 23:49

Интересно, а то раньше такого Порядка не было? Определяли как - тыкали пальцем в небо?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Аноним
01.04.12 23:51

А у депиков и чинуш большой рызык в их экономической дияльности?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Бу-Бух
01.04.12 23:54

shinna, был и раньше. Просто этот Порядок уже по новые КВЭДы.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Бух
02.04.12 00:30

Он уже действует или будет только действовать???????????

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • NataBUH
02.04.12 01:07

А что, можно САМОМУ изменить и платить? Мы изменили КВЕД, справку из статистики поменяли. Звоню в "несчастный случай" - им всё равно, говорят, в конце года подайте ведомость и всё. Звоню в ПФ - вообще как будто я первая (с января 2011г.) поменяла КВЕД! - "приходите подумаем что с вами делать"!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Сергей
02.04.12 01:43

Бух - написано НЕ НАБРАВ ЧИННОСТІ. Читайте внимательно.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • лека
02.04.12 02:15

А нам не меняют класс риска пока не закончится год ( убрали не нужный КВЕД в начале года), вот ФССНС сделает проверочку и если установит, что у нас уже не присутствует этот вид деятельности, то только тогда они передадут данные об изменении в Пенсионный... Платим по старому.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Оля
02.04.12 02:47

А у кого КВЕД 74.20.1, кто менял? какой выбрали 71.11 или 71.12?

Відповісти