Вимкнути рекламу

Підпишіться!


18.11.12
2029 66 Друкувати

Минфин готовит к утверждению новую форму 1ДФ

    Мінфін розробив проект наказу про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку.
   
   Необхідність розробки нормативно-правового акта Міністерством фінансів України виникла у зв'язку із прийняттям Закону України від 5 липня 2012 року № 5083-VI «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної податкової служби та у зв'язку з проведенням адміністративної реформи в Україні», згідно з яким передбачено внесення змін до Податкового кодексу України (далі – Кодекс) щодо перерозподілу повноважень між Міністерством фінансів України та Державною податковою службою України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи.
   
   Відповідно до прийнятих законодавчих змін виникає необхідність розробки нормативно-правового акта Міністерства фінансів України, що забезпечуватиме виконання вимог до підпункту «б» пункту 176.2 статті 176 розділу IV Кодексу.
   
   Положеннями підпункту «б» пункту 176.2 статті 176 розділу IV Кодексу передбачено подання податковими агентами до органів державної податкової служби податкового розрахунку суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до органу державної податкової служби за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду.
   
   
   Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку
   
   Додаток до Порядку (довідник ознак)
   
   ПОРЯДОК заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку

Рубрика:
Теги:
Вимкнути рекламу
Коментарі
  • Аноним
18.11.12 13:24

опять двадцать пять.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Aik
18.11.12 13:35

Я в полном очпуении... В чем суть изменений? Убрали строку "Сума податкового боргу станом на 01.01.2011" и чуть-чуть шапку подрихтовали? Екарный бабай, если посчитать затраты времени и денег на изменения, которые нужно будет внести в бух. программы, то волосы дыбом встают. Понять бы еще зачем все это?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Аноним
18.11.12 15:31

Постоянная видимость активно проводимых реформ. Убрали строчку -сделали "покращення",отчитались,получили орден и т.д. Пахлокосмос-таблетки для тех кто в упор не видит покращення.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Анна
18.11.12 17:37

Вот и выборы прошли... А покращення продолжается ((( Лучше с умным потерять, чем с дураком найти.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Аноним
18.11.12 20:53

О, а плут тут как тут! А как убивается, сердечный! Как ему денег наших "жалко". Переусердствовал явно в "своем горе" - есть где проявить свою нужность. А то дело запахло керосином - могут и выкинуть за ненадобностью. Теперь ведь всякий может и сам по любому вопросу "нагуглить" что нужно. И технология: "там скопировал - сюда вбросил - выглядишь умным" уже изрядно приелась. А вот по-настоящему людей компетентных, с опытом работы - сюда из-за таких "умников", наведываться стало меньше. Этот гаденыш достал своим враньем многих. Очень жаль нет здесь с некоторых пор "Королевы в пальто", "Ирэн", "Галки", других, с кем общение действительно было полезным. А этот - очки зарабатывает. Врун!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Aik - Анониму
18.11.12 21:24

В твоих словах сочиться яд. В улыбке добродушной - видиться оскал. А чуть присмотришься, и точно!!! Тут шакал!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Крайній
18.11.12 21:57

Неизвестной- И в чем суть Вашего поста? Обгадить человека с утреца в понедельник? Тогда Вы посчитайте деньги не Аика а выкинутые страной на реализацию этого покращення вже сьогодны. Да и деньги моего дира которому придется отвалить программисту пусть даже и такому как Аик за изменения в программе убрать эту строчку.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Аноним
18.11.12 21:57

2.2. Податковий розрахунок подається незалежно від того, виплачує чи не виплачує доходи платникам податку податковий агент протягом звітного періоду.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • hpd56
18.11.12 22:00

Якби дійсно хотіли покращити адміністрування ,то відмінили би штраф за механічні помилки.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Оооооо
18.11.12 22:04

В України закінчуються гроші. У післявиборний період вона входить із мільярдом та семистами мільйонами гривень на казначейському рахунку. За останні кілька років це найменша сума, що лишилася в державній кишені. Навіть у кризовому 2008у в уряду мінімальних вільних коштів було майже 11 з половиною мільярдів гривень. У 2009-у — 3 мільярди 300 мільйонів. Порожнечу в державній казні першими відчули великі міста — коштів лишилося тільки на зарплати бюджетникам. Далі буде лише гірше і правду ви наврядчи почуєте, допоки криза не опиниться прямо поряд з вами.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Оля
18.11.12 22:07

чтоб вы все сдохли

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Надоело
18.11.12 22:07

Неизвестн

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Я
18.11.12 22:08

Aik скажите из какой басни? или ошибаюсь? (извините не по теме)

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Надоело
18.11.12 22:09

Неизвестный, если Вы так соскучились за Королевой в пальто добро пожаловать в Беседку на Форуму. Прекрасно пообщаетесь. Или для Вас важно не общение, а обгадить человека?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Пушистик
18.11.12 22:09

А "Крайній" прав. Откройте, пожалуйста, глаза дорогие бухгалтера. если читать дословно п.2.2 то получается опять вернули норму закона что и те предприятия, у кого нет деятельности 1ДФ должны будут сдавать....Капец.. мы уже привыкли не сдавать что легко не обратить на это внимание. и опять штрафы и не малые

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • офигевшая
18.11.12 22:29

Понедельник, утро...ну что вы, право слово...... Кому хочеться "рот проветрить" - в трамвай! Для остальных - за выходные "они" не поумнели....

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Аноним
18.11.12 22:51

те що подають ті, хто виплачує чи ні - так було завжди: декларуємо виплати, виплачені чи ні. Щоб було видно заборгованість, напр. по зарплаті

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • лиса
18.11.12 23:10

АНОНІМУ повертається здача пустишок 2.2. Податковий розрахунок подається незалежно від того, виплачує чи не виплачує доходи платникам податку податковий агент протягом звітного періоду.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Мася
18.11.12 23:11

Как вы заебали

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Aik - Я
18.11.12 23:11

Нуууу.... Про яд не момню, может откуда то и взял. Все остальное - сам.Я еще и вышивать могу, и на машинке тоже ... :-))

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Алиса в Стране чудес
18.11.12 23:12

Не могу не согласиться с Масей.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • П
18.11.12 23:15

Получается, что, если вы начислили доход, то, независимо от того, выплатили вы этот доход или нет, отчет вы подаете, а вот, если не начисляли доход, то и отчет не подаете, т.к. выплачивать вам нечего. Ведь в п. 2.2. речь идет о подаче отчета в случае выплаты или невыплаты, а не о начислении или неначислении. То есть подача отчета привязана к начислению дохода, а не к его выплате. Так что я думаю, что не надо подавать отчет тем, у кого нет деятельности. Правильно я мыслю или нет?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Таша
18.11.12 23:19

П- согласна с Вами. Эта паника каждый раз при пересмотре 1-ДФ. Спокойствие, только спокойствие))))

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Миледи
18.11.12 23:21

Пункт 2.2. идентичен 2.2 порядка 1020, и подача 1 ДФ привязана к начислению дохода. Получается что "пустышки" не подаются

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Таня
18.11.12 23:23

Это что за 4кв. здавать будут ВСЕ!?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Скептик
18.11.12 23:30

Так а как вам этот пунктик? 1.2. Дія цього Порядку поширюється на податкових агентів, а саме: юридичних осіб,які нараховують (виплачують, надають) доходи фізичній особі та/або зобов'язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок. мне кажется,именно из-за этого весь сыр-бор.если ты юрлицо,то,независимо от того,есть начисления или нет-подавай!легко представить,сколько пустышек не подадут и сколько штрафов они за это снимут.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • бух-Я
18.11.12 23:57

Лучше бы убрали штрафы за уточнеки. Больше бы пользы от таких нововведений было.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Maria
19.11.12 00:00

Занимаются глупостями. Если они собираются с 01.01.13 вводить всеобщее декларирование доходов, то какой вообще смысл в 1ДФ? А если им так нравится 1ДФ, то зачем всем подряд декларировать свои доходы? Налоговая на всех углах трубит что уменьшилось количество форм отчетности, работать с ДПИ стало значительно легче. Интересно кому стало легче? На месте одной формы отчетности возникает несколько, которые тут же начнут менять (то не так запятые ставятся, то по-другому шапочка заполняется)

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Мы строили, строили и наконец построили
19.11.12 00:14

2.2. Податковий розрахунок подається незалежно від того, виплачує чи не виплачує доходи платникам податку ПОДАТКОВИЙ АГЕНТпротягом звітного періоду. Тобто, нічого не змінилося у частині подання "пустишок"(у разі відсутності найманих працівників)

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ирина
19.11.12 00:23

читайте внимательно------Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ирина
19.11.12 00:26

мдяс....они сами себепротиворечат, в инструкции- написано обратное

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ирина
19.11.12 00:26

2.2. Податковий розрахунок подається незалежно від того, виплачує чи не виплачує доходи платникам податку податковий агент протягом звітного періоду.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ББух
19.11.12 01:07

Правду говорят , что з/п должна быть не менее 2000 грн ? А то директору #

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • tomassa
19.11.12 01:08

Точно конец света скоро наступит...:))))))

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • люся
19.11.12 01:16

Каждый день читаем бред по улучшению нашей жизни.Только и ищут пути штрафования и методы обдирания последней шкуры.Разве это правительство? Это же рэкетиры!!!!!!!!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Натали
19.11.12 01:41

Подскажите пожайлуста, кто знаток экспортных операций.. я новичок в этом деле.. если предприятие хочет заниматься экспортом древесного угля... как вести бухгалтерию и налоговый учет? Обязательно ли получать свидетельство НДС?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Натали
19.11.12 01:42

Ну например.. Предприятия А ( он же посредник) покупает у предприятия Б древесный уголь.. он должен покупать за гривны или доллары?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Натали
19.11.12 01:43

это первый вопрос? для того чтобы отправить на экспорт предприятию Х нерезиденту во Францию.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • я в ужасе
19.11.12 01:47

Решила просмотреть ссылки на документы в этой статье и сравнить формы 1 ДФ. Я в ужасе - сколько документов надо было переписать, дописать и изменить, а что по сути изменилось? Убрали один показатель из отчета, бухгалтеров напрягли очередным сравнением ПОРЯДКА заполнения формы. Да, как нужны деньги в бюджет. Содержать такую армию "ПИСАТЕЛЕЙ" ведь надо. А бухгалтерам испортить очередной новый год тоже ведь надо.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Галка
19.11.12 01:49

По поводу регистрации плательщиком НДС предприятие, желающее быть плательщиком НДС: регистрируется по своему добровольному решению как плательщик налога на добавленную стоимость на основании ст. 182 Налогового кодекса; регистрируется плательщиком НДС в связи с требованием, предусмотренным ст. 181 Налогового кодекса. Таким образом, самыми популярными основаниями регистрации плательщиком НДС являются: А по поводу: Как вести бухгалтерию и налоговый учет?????? Вопрос, мягко говоря, странный. Как вести бухгалтерию - читайте стандарты, здесь Вам никто их рассказывать не будет, а налоговый учет - читайте налоговый кодекс, то же самое. Лично от себя: поройтесь в интернете, набрав в посиковике: бух.учет экспортных операций или что- в этом роде. превышение 300 000 гривен (без учета НДС), общей суммы от осуществления операций по поставке товаров / услуг, подлежащих налогообложению налогом на добавленную стоимость в течение последних 12 календарных месяцев, совокупно - обязательная регистрация плательщиком НДС.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Галка
19.11.12 01:51

Че-то намудрила со вставками: последний абзац относится к решению вопроса о плательщике НДС :)))))

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Надежда Крым
19.11.12 02:00

Натали, вам нужно изучить массу информации, так, одним предложением не опишешь. Согласна с Галкой, почитайте Стандарты, у вас и посреднические договора есть, и ВЕД, это достаточно объёмные вопросы. Если время ограничено, лучше обратиться к специалистам.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Галка
19.11.12 02:02

Для Натали (добавлю): вопрос обязательной регистрации плательщиком НДС не касается плательщиков единого налога

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Svetlana
19.11.12 02:10

ЗАЕБАЛИ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Аноним
19.11.12 03:00

Заступник Арбузової відремонтує податкову за 35 мільйонів Державна податкова служба України замовила капітальний ремонт свого приміщення на 35,4 мільйони гривень. Про це повідомляє Вісник державних закупівель. Йдеться про капітальний ремонт адміністративного будинку на Львівській площі, 8 у Шевченківському районі м.Києва. Як повідомляють "Наші гроші", власниками цієї фірми в свою чергу є Василь Запорожець та віце-президент Асоціації платників податків України (АППУ) Григорій Сидоренко. Нагадаємо, головою АППУ є мати голови Нацбанку України Валентина Арбузова.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Аноним
19.11.12 03:03

Януковичу якийсь "Ягуар" прибере невипалий сніг Управління адміністративними будинками Державного управління справами замовило прибирання снігу на 86,9 тисяч гривень. Про це повідомляє Вісник державних завкупівель. Прибирання та вивезення снігу, прибирання території на Банковій,11, де знаходиться адміністрація президента здійснюватиме ТОВ "Ягуар". Послуги закупаються на листопад-грудень 2012. На початку 2012 КП "ШЕУ Печерського району м.Києва" 22 лютого уклало угоду з ТОВ "Ягуар" на послуги спецтехніки по вивезенню снігу на 2,21 мільйони гривень. Тоді закупівля проводилася в одного учасника. _______________________ МВС купило собі мийку для машин за третину мільйона Автогосподарство МВС 8 листопада за результатами тендеру уклало угоду на придбання портальної мийки для легкових автомобілів і мікроавтобусів вартістю 344 тисяч гривень. Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель", пишуть "Наші гроші". Мийку придбали за кошти держбюджету, отримати її міністерство має до 15 грудня. Угоду укладено з ТОВ "Чистий світ-трейд. Доставити автомийку повинні в автогосподарство МВС на вул. Довнар-Запольського, 8. Як відомо, нещодавно Управління держохорони замовило автомийку вартістю 592 тисячі гривень для власного житлового комплексу. УДО забезпечує безпеку президента України, вищих посадових осіб держави, а також охорону адміністративних будівель та об`єктів органів державної влади України.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Галка
19.11.12 03:11

Ну как тут удержишься без ненормативной лексики?????

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • колишній
19.11.12 03:32

ЛИСІ: не повертаються пустишки - подає тільки той, хто нараховував "підпункт «б» пункту 176.2 статті 176 розділу IV Кодексу: Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду.", але незалежно чи він вже в цьому кварталі виплатив нараховане, чи ні!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Аноним
19.11.12 03:52

А що з №№ митних декларацій ? є що небудь новеньке ? таке враження, що про нову форму ПН забули ...((((

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Галка
19.11.12 04:00

16.11.12 Новый реквизит налоговой накладной отменяется [Последний комментарий 19.11 12:23] - Читайте на этом ресурсе несколькими строчками ниже. Люди уже отметили это событие в пятницу

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Аноним
19.11.12 04:06

проект не є законом - так відмінили чи ні?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Алиса в Стране чудес
19.11.12 04:10

Безымянный, блин! Почитайте сами! У всех куча вопросов, ноль ответов. И все это уже обсасывалось со всех сторон несколькими сирочками новостей ниже!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Аноним
19.11.12 04:28

По суті, це та ж сама форма № 1ДФ. Змінюється лише "автор" наказу, яким затверджено форму - буде не ДПСУ, а Мінфін. І все. Суто бюрократичний захід. А всі проблеми залишилися: про нормальне відображення кількості сумісників у звіті забули, про виправлення назви доходу для коду № 118 теж не подумали. Жодна з проблем, про які вже два роки всі говорять, не вирішена. Стабільність досягнуто!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Bhbyf
19.11.12 04:34

Лучше бы придумали строку Количество работающих совместителей, а то все не знаешь куда их втулить: налоговая пишет что МОЖНО писать в ЦПХ, а какой же это ЦПХ ,если работают они по трудовым договорам. короче было бы потом к чему приколебаться нашим "стражам закона и а-ля порядка ".

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Bhbyf
19.11.12 04:38

Стабильности здесь мы не дождемся наверное. пока власть маячит перед народом своими Бентли и виллами в Конче-Заспе. А простые миряне не в состоянии себе на малосемейку за полжизни заработать!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Анна
19.11.12 05:35

Я в шоке.................." Державна податкова служба України замовила капітальний ремонт свого приміщення на 35,4 мільйони гривень" . Там шо усё облезло"!!!!!?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Талла
19.11.12 05:39

А какое ваше мнение, включать в 1-ДФ зворотню фін. допомогу или все-же нет?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Талла
19.11.12 05:40

В случае, если предоставляет юр.лицо своему сотруднику и она возвращена вовремя.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • V
19.11.12 06:16

На сайті ДПА 2755 Чи відображається у податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за ф.1ДФ, сума поворотної фінансової допомоги, яка надається ФО ЮО або повертається ЮО ФО (ознака доходу "153"? Коротка відповідь : Так, відображається. Повна відповідь : Відповідно до пп. 14.1.257 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-IV із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) поворотна фінансова допомога - це сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов’язковою до повернення. Згідно із пп. 165.1.31 п. 165.1 ст. 165 розділу IV ПКУ до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається основна сума поворотної фінансової допомоги, наданої платником податку іншим особам, яка повертається йому, основна сума поворотної фінансової допомоги, що отримується платником податку. Відповідно до Довідника ознак доходів, наведеного у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.10 № 1020, основна сума поворотної фінансової допомоги, наданої платником податку іншим особам, яка повертається йому, основна сума поворотної фінансової допомоги, що отримується платником податку відображається у податковому розрахунку за ф. № 1ДФ під ознакою доходу "153". При цьому, у разі отримання поворотної фінансової допомоги фізичною особою від юридичної особи, у податковому розрахунку за ф. № 1ДФ відображається уся сума отриманої допомоги. Якщо поворотну фінансову допомогу отримує юридична особа від фізичної особи та відповідно до термінів, які зазначаються у договорі позики, юридична особа повертає частину отриманої допомоги фізичній особі, то у податковому розрахунку за ф. № 1ДФ відображається лише частина повернутої допомоги.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Алиса
19.11.12 06:26

Я финпомощь не включаю,надоело заниматься ерундой -выдали-получили.А что на проверке будет-жизнь покажет.Может это не профессиональный подход-но за 17 лет надоело разгребать этот бред сумащедших.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • V
19.11.12 07:49

Да я бы тоже не показывал, но учитывая вывернутое больное сознание наших налоговиков, боюсь им может прийти мысль: вы не показали, значит это не возвратная фин.помощь а доход. Я, честно говоря, не удивлюсь. Если они умудряются назвать доходом средства частного предпроинимателя, временно внесенные им на расчетный счет. От греха подальше, тем более часто спорим с налоговой

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Петр
19.11.12 10:00

Изучайте Кодексы. Договор, это главнее, чем 1-ДФ

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Петр
19.11.12 10:00

Изучайте Кодексы. Договор, это главнее, чем 1-ДФ

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • V
19.11.12 10:06

А налоговая знает кодекс? Но это я так, просто по мелочем не хзочется заводиться с ними: проказал - не показал в 1-ДФ, тем более, у меня это редкая операция

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • елена
19.11.12 23:54

Н-да, мартышкин труд. Опять обновлять программу! При этом не решена проблема совместителей, доходы которых налоговики на местах божились, что подали запрос, чтобы ставили с кодом 102, чтобы не попадали в расчет средней з/п, за которую всем мозги выносят. И опять будут пустышки. Им не доходит, снова хотят очередей в налоговой. Умилили цели и задачи этого постановления: сбор данных о доходах для анализа, а без принятия этого документа, придется все делать способом опроса! Оказывается, то что 1-ДФ сейчас - это опрос, и налоговики совсем не в курсе о доходах граждан и их структуре. Кстати, мы с вами не понесем никаких расходов в связи с введением сего законодательного акта (обновление программы, похоже, не в счет). Такое впечатление, что программистам 1С не на что жить. поэтому понадобилось срочно подкинуть им работку.

Відповісти