Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


20.08.13
2110 16 Друкувати

Работник неправомерно воспользовался правом на НСЛ: корректируем ф. 1ДФ

   Підготовлено експертами Компанії «Дінай», www.dinai.com
   
   Автор: Ольга Шара
   
   Працедавець повинен провести коригування ф. N 1ДФ та подати уточнюючий розрахунок у випадку, якщо за звітний період було зазначено ознаку ПСП, неправомірно надану працівнику та відображено занижену суму податку.
   
   Коригування проводиться наступним чином. В уточнюючому розрахунку зазначаються два рядки:
   - рядок, який підлягає вилученню з попереднього розрахунку (у гр. 8 такого рядка у попередньому розрахунку відображалась ознака неправомірно наданої ПСП);
   - новий рядок, який підлягає введенню. У новому рядку у гр. 3а та гр. 3 відображаються суми нарахованого та виплаченого доходу (дорівнюють сумам, відображеним у цих же графах рядка на вилучення), у гр. 4а сума вірно нарахованого податку (без застосування податкової соціальної пільги), у гр. 4 - сума перерахованого податку (дорівнює сумі, відображеній у гр. 4 рядка на вилучення), у гр. 5 - ознака доходу "101", у гр. 8 - прочерк, у гр. 9 - проставляється "0" (ознака рядка на введення).
   
   Сума утриманої недоплати, перерахованої до бюджету, відображається у податковому розрахунку за звітний період, в якому це перерахування фактично відбулось.
   
   Щодо запитання: "Чи відображається у податковому розрахунку за ф. N 1ДФ сума штрафу, нарахованого в результаті неправомірного застосування платником податку ПСП?", то контролери відмічають, що нормами Порядку N 1020 від 24.12.2010 р. не передбачено відображення у ф. N 1ДФ штрафних санкцій, які застосовуються до платника податку у разі порушення ним норм застосування ПСП.
   _______________
   
   За інформацією з Єдиної бази податкових знань

   
   Відтворення матеріалу у будь-якій формі повністю або частково можливо лише з письмового дозволу Компанії "Дінай"
Рубрика:

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Лана
21.08.13 08:23

Работник написал заявление на применение социальной льготы у двух работодателей, т.е. вина работника! Почему работодатель должен сдавать уточненки и за каждую платить штраф в 510,00 грн. Это консультация не аудитора, а налогового инспектора... по сути... Налоговая сама должна разбираться с таким работником, взимать с него сумму недоимки и штрафные санкции. А если работник уже не работает на предприятии, с кого вызимать недоимку и штраф? В случае, если работодатель неправомерно применил льготу, то с данной консультацией я согласна.

Відповісти
  • Volyn
21.08.13 08:51

Взагалі, якщо працівник працює у двох роботодавців тоді другому він має принести довідку з роботи де вже працює про те, що там не користується ПСП, і тоді ви застосовуєте пільгу, якщо такої довідки немає пільгу не застосовуєте.

Відповісти
  • Марі
21.08.13 09:42

Volyn 21.08.2013 09:51:31 Взагалі, якщо працівник працює у двох роботодавців тоді другому він має принести довідку з роботи де вже працює про те, що там не користується ПСП, і тоді ви застосовуєте пільгу, якщо такої довідки немає пільгу не застосовуєте. Чудово. Ситуація: До Вас влаштувався працівник (за сумісництвом). Ви попросили, і він надав довідку з основного місця роботи, що він не користується пільгою, так як він нею не користувався. Пройшло 3,5 місяців, рік.., і цей працівник пише заяву на пільгу за основним місцем роботи і починає користуватися пільгою там. Хто і як проконтролює, доки не виявиться по 1-ДФ? А на основному місці роботи далеко не завжди знають про роботу за сумісництвом.

Відповісти
  • ХИ ХИ
21.08.13 09:53

Работник не обязан никаких справок никому носить. Прошли те времена.

Відповісти
  • Анна
21.08.13 10:28

Согласна с Ланой

Відповісти
  • Оля
21.08.13 12:17

зачем корректировать, самостоятельно показывать недоплату + штраф? И я согласна с Ланой. документы у нас есть, ПСП применяем правомерно. "Сума утриманої недоплати, перерахованої до бюджету, відображається у податковому розрахунку за звітний період, в якому це перерахування фактично відбулось." И все. Еще штраф с работника 100% недоплаты и тоже, конечно, в бюджет п. 169.2.4 ПКУ

Відповісти
  • Тамара
21.08.13 14:46

Согласна с ЛАНОЙ! Только и только работник несёт ответственность за то, что написал Заяву о применении льготы. У моего ФОПа тоже появился совместитель и я ему сразу сказала, что скорее всего льготу мы не будем применять, так как у него вероятно льгота применяется по основному месту работы. Но, он меня уверил, что там не применяется льгота и написал Заяву. Теперь применяю льготу. Но, если вдруг окажется,что не нужно было применять , то я ничего не собираюсь корректировать. Да. и в 1-ДФ корректировки обходятся очень дорого. Если даже с работника и удержать недостающий НДФЛ, то его нужно включить в тот отчётный период, в котором производились доначисления и перечисления в бюджет. И всё.Ведь работник не заплатит за работодателя штраф за уточнёнку по 1-ДФ.

Відповісти
  • бух
21.08.13 14:55

а у меня ни у кого нет льгот. чтобы потом не оказалось "случайно" что мой работник предприниматель. а некоторые работают по двум трудовым... как быть в такой ситуации?

Відповісти
  • Mery
21.08.13 16:00

Работник сам принимает решение о применении социальной льготы и несет ответственность самостоятельно. В Кодексе (п.169.2) все понятно описано...

Відповісти
  • аса
21.08.13 16:16

Когда принимали решение о социальной льготе, надо было продумать как ее контролировать, а сейчас как всегда кто виноват?

Відповісти
  • ООО
21.08.13 17:01

Здравствуйте, для того,чтоб применить соц.льготу мне от всех наемных сотрудников нужно потребовать аписать заявы?

Відповісти
  • Серж
21.08.13 21:24

Нет, но от вновь принятых можно потребовать.

Відповісти
  • Марі
22.08.13 08:32

ООО 21.08.2013 18:01:43 Здравствуйте, для того,чтоб применить соц.льготу мне от всех наемных сотрудников нужно потребовать аписать заявы? Заяву пише працівник, при прийнятті на роботу, або пізніше, тобто, якщо при прийнятті на роботу не писали, а ви хочете застосовувати пільгу - то так, з усіх.

Відповісти
  • таня
22.08.13 12:47

Здравствуйте, если соц. льгота была один месяц, а в другом нет, как показываль в 1дф

Відповісти
  • Марі
22.08.13 13:10

Якщо пільга була хоча б в одному звітному місяці - показуєте ознаку пільги, якщо не було - ні.

Відповісти
  • таня
23.08.13 11:10

дякую

Відповісти
Коментування новини вимкнено
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам