Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


17.10.13
2402 29 Друкувати

Несколько разъяснений по ф. N 1ДФ

   Підготовлено експертами Компанії «Дінай», www.dinai.com
   
   Автор: Ольга Шара
   
   Столичні податківці надали деякі роз’яснення щодо податкового розрахунку за формою N 1ДФ (далі - ф. N 1ДФ):
   
   1) у разі якщо нарахування та виплату суми відпускних було здійснено у I кварталі за період нарахувань II кварталу, то суму відпускних слід зараховувати до податкового періоду I кварталу, тобто до періоду, в якому проведено нарахування та виплату.
   
   Хочемо відмітити, що це роз’яснення є спірним. Якщо звернутися до ЄБПЗ, то там викладено думку, аналогічну наведеній вище, а також протилежну – суми таких нарахувань слід відносити до відповідних податкових періодів, за які проводяться нарахування.
   
   Скажемо так: перший варіант простіший та відповідає нормам Порядку N 1020 від 24.12.2010 р. щодо заповнення графи 3а. Але другий варіант більш логічний, і до нього схиляється значна кількість експертів. Аргументи такі:
   
   - відповідно до пп. 169.4.1 ПКУ, якщо платник податку отримує доходи у вигляді заробітної плати за період її збереження згідно із законодавством, у тому числі за час відпустки або перебування платника податку на лікарняному, то з метою визначення граничної суми доходу, що дає право на отримання податкової соціальної пільги, та в інших випадках їх оподаткування, такі доходи (їх частина) відносяться до відповідних податкових періодів їх нарахування;
   
   - відповідно до пп. 1.6.1 Інструкції N 5 від 13.01.2004 р. нарахування відображаються за календарний місяць (з першого до останнього числа місяця). Наприклад, суми нарахувань за час відпусток, на відміну від порядку їхньої фактичної виплати, розподіляються пропорційно часу, що припадає на дні відпустки у відповідному місяці;
   
   2) сума заробітної плати, яку не одержав померлий працівник, і яка виплачується його спадкоємцям, відображається в ф. N 1ДФ під ознакою доходу "101" із зазначенням ідентифікаційного номера такого померлого працівника. При цьому отримання заробітної плати у вигляді спадщини спадкоємцями відображається нотаріусом у ф. N 1ДФ під ознаками доходів "113", "114" або "115" залежно від ступеня споріднення;
   
   3) ф. N 1ДФ подають податкові агенти зі штатною чисельністю працівників до 1000 осіб єдиним документом на всіх, що працюють, з обов'язковим заповненням їхніх податкових номерів або серії та номера паспорта (для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку та повідомили про це відповідний орган ДПС і мають відмітку в паспорті) - однією порцією;
   
   4) аліменти, що виплачуються платникові податку згідно з рішенням суду або за добровільним рішенням сторін, відображаються у ф. N 1ДФ під ознакою доходу "140".
   
   Дані твердження не викликають ніяких заперечень, і з ними можна цілком погодитися.
   ----------------------
   
   Роз’яснення Державної податкової інспекції у Печерському районі м. Києва Головного управління Міністерства доходів і зборів України у м. Києві від 12.10.2013 р.
   
   Відтворення матеріалу у будь-якій формі повністю або частково можливо лише з письмового дозволу Компанії "Дінай"
   

Рубрика:
Теги:
Коментарі
  • eMelya
18.10.13 01:08

Не понял пункт первий. Кто с кем не согласен: Ольга Шара с налоговиками или налоговики сами с собой? Давайте ещё в 1ДФ порядки поменяем, толку ноль зато бухгалтеров понасилуем...

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Iehbr
18.10.13 07:05

Инструкция статистики N 5 від 13.01.2004 туалетная бумажка перед Законом-ПКУ.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • :)
18.10.13 07:13

Всё будет зависить от настроения проверяющего (или от его зняний) т.к. они сами проверяя не всегда знают НКУ, т.к. обыкновенные клерки на мизирных зп из налоговых с мизирными знаниями!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ольга
18.10.13 07:35

Действующее законодаткльство не запрещает выдать отпускные следующего месяца авансом без начисления этих сумм. Как в таком случае отразить такую выплату в 1ДФ никто не отвечает. Подавала индивидуальный запрос в обгастную администрацию - отписались, процитировав ИДД. Никто не потрудился понять вопрос или не захотел???

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • аса
18.10.13 10:15

Сами путаются и других путают, это чтобы выплата не дай бог опережала начисления в 1ДФ, а если в жизни так бывает! и не только так!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Инна
18.10.13 10:43

Ольга, а зачем выдавать отпускные следующего месяца авансом без начисления этих сумм. От чего это спасает? По ЕСВ база - это действительно начисленная з/п, но вряд ли налоговикам Вы сможете доказать, что могли без удержания ЕСВ выдать аванс по отпускным. По НДФЛ при выдаче такого аванса (даже без начисления в бух/учете) нужно удержать налог.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • яяя
18.10.13 10:55

ой только не нужно сюда еще и мнение экспертов приплетать, а то налоговая точно захочет, чтобы еще и отпускные разбивать по кварталам не зависимо от их месяца начисления. Только тогда вопрос, а больничные, которые начислены, напрмер, в 3-м квартале за месяца 2-го квартала, как отразить в 1ДФ при таком подходе? А премии за год или месяца прошлых кварталов? Уточненками.? и здравствуй, штраф!? Люди, давайте, не будем подбрасывать им дополнительные идеи, как помучить бухгалтера еще больше! Мне нравится так: что начислено, то и отразили, при проверке объяснили, что там еще и отпускные за будущий период силят. Все.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • eMelya
18.10.13 11:28

В 1ДФ невозможно определить граничную сумму для ПСП, поэтому и разбивка отпусков роли не сыграет. Хотя несовпадения годового перерасчета с формаю 1ДФ как была тупиковой ветвью так и будет.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ирина
18.10.13 12:30

" ой только не нужно сюда еще и мнение экспертов приплетать, а то налоговая точно захочет, чтобы еще и отпускные разбивать по кварталам не зависимо от их месяца начисления. " Конечно захочет. Кроме 1ДФ у налоговиков теперь есть таблица 6 по ЕСВ. Там все указано с разбивкой по месяцам. Осталось только сверить по факту.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • pva
18.10.13 12:48

Вся разбивка отпускных и больничных есть в ЕСВ, которую давно обещали объединить с 1ДФ.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Наташа
18.10.13 13:32

Коллеги, помогите: как отражать в 1-ДФ несвоевременную выплату больничных за счет ФСС? Если начисленные больничные за август и сентябрь 2013 не будут выплачены до 01 ноября??В колонке 3 и 4 формы 1-ДФ за 3 квартал их не показывать??И вообще неизвестно будут ли они выплачены до конца года....Печаль и головняк бухгалтерам!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Кати
18.10.13 13:40

Я думаю, что отображать невыплаченные больничные и ндфл в колонке 3 и 4 не стоит. Будет несоответствие отчета с фактическим перечислением налога в бюджет. И по отчету получится, что больничные выплатили, а налог не уплатили, вот вам и штраф.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • eMelya
18.10.13 13:50

Возвращаются времена задержек по выплатам, когда с этими колонками была сплошная головная боль. Тут пишу, тут в уме держу...

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ТРМ
18.10.13 13:54

Для Наташа 18.10.2013 14:32:33 Як що зарплата виплачується вчасно, тобто до кінця наступного місяця, тоді не виникає заборгованості 1ДФ колонка 3а і 3 одинакові колонка 4а і 4 одинакові Ви не можете на перед знати пройде виплата чи ні інше питання коли не виплачено за 08 міс ПРИКЛАД Тоді 3а вся нарахована, а колонка 3 виплачена///==Вся нарахована колонка 3а за мінусом нарахованих (а не що підлягає виплаті) лікарняних за рах ФСС ==Береться сума з "Заява-розрахунок продовження додатку" ФССзТВП так само колонки 4а і 4 Приємної роботи

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ТРМ
18.10.13 14:02

Для Кати 18.10.2013 14:40:37 До відома Для Наташа 18.10.2013 14:32:33 Це поточна заборгованість а не прострочена єсв і прибутковий сплачується з спецрахуну 2604.... штрафних санкцій не буває

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Кати
18.10.13 14:04

Для ТРМ в том то и дело, что речь идет о выплатах за август 2013года. А это уже просроченная задолженность

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Кати
18.10.13 14:11

И еще, срок подачи отчета 1-ДФ в течение 40 дней с даты окончания отчетного периода. Если подяется отчет после 10 дня, то уже понятно выплачена зарплата за весь отчетный период или нет

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ТРМ
18.10.13 14:17

Для Кати 18.10.2013 15:04:47 нарахування за 08 і 09 напевне провелені і нараховані в 09 місяці з тексту НАТАША очікує поступлення коштів в 10 місяці Витяг з тексту ====не будут выплачены до 01 ноября?? Див моє повідомлення ТРМ 18.10.2013 14:54:10

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ТРМ
18.10.13 14:21

Кати 18.10.2013 15:11:46 Опрацьовуються документи станом на звітній період, а не не час подання звітності.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Кати
18.10.13 14:35

Правильно, я же Вам о чем и говорю: если Вы в отчете за 3 квартал покажете в строке 3 больничные, которые по факту не выплачены и ндфл, который по факту не уплочен, то у Вас будет недоимка по налогу. В бюджет эти деньги не поступили. По закону уплата ндфл в день выплаты дохода. То есть, если в грфе 3 вы показали, что эти больничные Вы уже выплатили, то и налог Вы так же обязаны уплатить. Отчет Вы подаете уже после выплаты заработной платы за сентябрь 2013 года, по факту, у Вас уже всё выплачено (если нет больничных ФСС) и все графы - 3а и 3, 4а и 4 соответственно равны. Если есть больничные и они не выплачены, и Вы не знаете когда будут эти выплаты, то соответственно Вы и не можете показать их в графе 3.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Кати
18.10.13 14:38

ТРМ коментарий 18.10.2013 14:54:10, здесь я с Вами согласна.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ТРМ
18.10.13 15:03

Для Кати 18.10.2013 15:35:44 Знаємо чи не знаємо є інструкція по заповненню 1ДФ такий випадок як ви описали може бути в заповненні 1 ДФ коли дійсно станом на 1 число місяця ( в межах кварталу) виникла прострочена заборгованість, а не поточна. в іншому разі колонка 3, 3а, 4, 4а відповідають одна одній

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Наташа
18.10.13 15:12

Всем спасибо!)но форма 1-ДФ потому и сдается до 9 ноября, чтобы предприятие могло знать есть просроченная задолженность на 01 ноября или нет. Б/листы начисленные в сентябре должны быть выплачены в октябре? так ведь? а если они не выплачены до конца месяца то возникает задолженность на 01 ноября и ее мы показываем в строке 2040 формы 1-ПВ отчета по труду...

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Наташа
18.10.13 15:17

И еще хотелось бы узнать, кто-нибудь показывает в 1-ДФ выплаты ФОПам, которые были осуществлены работником, а затем он отчитался по авансовому отчету??

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ТРМ
18.10.13 15:33

Для Наташа 18.10.2013 16:17:31 Особисто не відображаю В 1ДФ показуються нарахування і виплата, тільки в тому випадку коли операції робіт, послуг від СПД (Підприємців), а також фізичних осіб (договір ЦПХ) здійснюється за рахунок коштів підприємства. =готівка з каси, перерахунок= документи з авансових звітів від працівників не вкючаюся в 1ДФ Є роз’яснення по можливості знайду і дам ссилку Приємної роботи

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ТРМ
18.10.13 15:52

Для Наташа 18.10.2013 16:12:23 Ще раз див мій коментар 18.10.2013 14:54:10 як що заборгованість виникла за 08 місяць тоді обов’зково показувати в 1дф Це не прострочена заборгованість станом на звітній період тобто на 30.09.13р звіт 1дф можна здати 01.10.13 1 пв здаєте 10 міс тобто станом на 31.10.13 Як що буде заборгованість (не виплата) до 31.10.13 то відображаєте у р.2040 і зі звітом надаєте пояснення причини виникнення заборгованості, щоб Вас не дьоргало управління праці (Вони дані беруть з статистики, ПФ До 1 дф немає нічого спільного

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ТВ
21.10.13 11:04

Подскажите, пожалуйста. У меня сотрудник с которого удерживаются алименты, я, что должна найти идентиф.номер бывшей жены сотрудника и показать алименты с кодом 140 или это она сама где работает должна подавать такие данные. Спасибо

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • k.
21.10.13 11:45

ТВ- связывайтесь с бывшей женой ,просите код и показывайте в своем отчете

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ТВ
21.10.13 12:18

Спасибо

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
Коментування новини вимкнено
У фокусі фото автора
Ушакова Лілія Форма № 1ДФ за 3 квартал: оренда, позики, ФОП, штрафи…...
3399 3
Календар бухгалтера
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Додаток
Курси валют
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд