Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


18.11.13
8870 26 Друкувати

Доходы, которые не облагается НДФЛ, отражаются в форме № 1ДФ

   Лист МДЗ від 18.09.2013 № 11298/6/99-99-17-02-01-15
   
   Міндоходів у листі розглянуло питання щодо оподаткування ПДФО та відображення у формі № 1ДФ отриманих аліментів та спецодягу.
   
   Щодо аліментів.
   
   Відповідно до підпункту 165.1.14 Податкового кодексу України (ПК) до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються аліменти, що виплачуються платнику податку згідно з рішенням суду або за добровільним рішенням сторін у сумах, визначених відповідно до Сімейного кодексу України, за винятком виплати аліментів нерезидентом незалежно від їх розміру, якщо інше не встановлено міжнародними договорами.
   
   Аліменти, що виплачуються платнику податків згідно з рішенням суду або за згодою сторін, відображаються в податковому розрахунку ф. № 1ДФ за ознакою доходу «140».
   
   Щодо спецодягу.
   
   Відповідно до підпункту 165.1.9 ПК до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту, якими роботодавець забезпечує платника податку відповідно до Закону України «Про охорону праці», спеціальним одягом та взуттям, які надаються роботодавцем у тимчасове користування платнику податку, що знаходиться з ним у трудових відносинах.
   
   У податковому розрахунку ф. № 1ДФ видача спеціального одягу відображається за ознакою доходу «136».
   
   Якщо працівник, якому був виданий спецодяг, звільняється і не повертає спеціальний одяг, граничний строк використання якого ще не минув, вартість такого одягу вважається додатковим благом платника податків і після застосування підвищувального коефіцієнта включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку. У податковому розрахунку ф. № 1ДФ вартість такого неповерненого спецодягу відображається за ознакою доходу «126».

За матеріалами Головбух24
Рубрика:
Теги:
Коментарі
  • аааа
19.11.13 07:42

не пойму о каких алиментах идет речь? я получаю алименты от мужа, он работает на другом предприятии... я как бух должна показывать что мне платит бывший муж ? какое это имеет отношение к предприятию на котором я работаю????

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • 1
19.11.13 07:44

Другое предприятие, на котором работает Ваш муж, показывает в 1ДФ выплаченные Вам алименты. Не Вы это показываете...

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Я
19.11.13 08:21

Спецодяг виданий ніколи не показували в 1ДФ, якщо не повернутий - згодна. Що скажете, колеги?

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Радуга
19.11.13 08:28

Никогда спецодежду в 1ДФ не отражала, это не выгода и не дополнительное благо. Кстати, алименты тоже.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Я
19.11.13 08:33

аліменти потрібно показувати, вони вважають, що це інший дохід жінки.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Кузя
19.11.13 08:34

Я спецодежду не отражаю тоже. Алименты -да.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Кузя
19.11.13 08:39

Если уж спецодежду в 1-ДФ, то почему тогда не компьютер, на котором работает сотрудник, мебель, канцтовары? Чем спецодежда отличается от перечисленного? Та же производственная необходимость.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Окси
19.11.13 08:47

А вдруг,в спецодежде сотрудник будет ходить на работу,таким образом экономить на покупке одежды :)))мало ли ,подумали законотворители

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • главбушка
19.11.13 08:50

Еще кто то ..алименты и спецодежду отражают в 1ДФ-е.. какие молодцы... согласна с Кузей..алименты..-возможно..но спецодежда..- .. можно развить эту тему косвенного дохода до абсурда.... ..если не является объектом..-какой смысл... мусорить отчет...

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Догадливая
19.11.13 09:15

Коллеги ! Написано: "У податковому розрахунку ф. № 1ДФ вартість такого НЕПОВЕРНЕНОГО спецодягу відображається за ознакою доходу «126»" Только если выдали, а работник рассчитался и одежду забрал (или компьютер, ха-ха)

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • л
19.11.13 09:22

Догадливой. У податковому розрахунку ф. № 1ДФ видача спеціального одягу відображається за ознакою доходу «136». Они тепрь хотят видеть в каких портках люди работают и как часто меняют их, а то по охране труда мало штрафуют!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Леночка
19.11.13 09:59

Вот, а где я должна взять код, чтобы отразить алименты в 1-ДФ. Есть у меня такая дамочка, которая считает, что код нельзя давать. И как быть? У исполнителей только рученьками разводят. Пригрозила ей, что не буду отсылать алименты и всё. Думает. Посмотрим, как дальше будет.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • лелик
19.11.13 10:19

Для Леночки, скажите своей даме, что вынуждены будете обратиться с запросом в налоговую.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марта для Леночки
19.11.13 10:37

Я такой "дамочке" заказным с уведомлением и описью вложения выслала письмо с объяснением обстоятельств. Копию в исп. службу, чтобы себя прикрыть. Помогло. Да, я сразу завела табличку, куда записывала когда, за какой период и сколько перечислила, очень пригодилось, когда сотрудник сначала ушел на больничный на полгода, потом уволился.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Шрек
19.11.13 11:30

Щодо аліментів. а де взяти код ІПН особи, якій переводяться кошти по пошті? якщо є тільки адреса і П.І.Б.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Анна
19.11.13 11:31

Я бы отражала алименты, спецодежду только невозвращенную, что есть доп.благом... Почему спецодежда?-т.к. выдается по нормам-соответственно про затраты не забудьте...

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Злой бух
19.11.13 11:56

Не собираюсь я никакую спецодежду отражать.При выдаче.Только при "невозврате".

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марі
19.11.13 12:44

Шрек 19.11.2013 13:30:52 Щодо аліментів. а де взяти код ІПН особи, якій переводяться кошти по пошті? якщо є тільки адреса і П.І.Б. Всі засоби гарні, слізне прохання до тата зв'язатися з дружиною і дізнатися код, брати телефон і телефонувати самому, виходити на виконавчу службу, більш радикальні заходи вже описані.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • *****
19.11.13 14:51

а ще треба відобразити в 1-ДФ скільки працівник води очищеної за квартал видудлив

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марі
19.11.13 15:08

***** Смішно, якби не було так сумно. Аліменти, новорічні подарунки... А ЄСВ та видатки на відрядження, спецодяг, вода, туалений папір - взагалі окрема тема.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Кирпулька
19.11.13 15:22

А с каких это пор алименты являются доходом опекуна, если это средства на содержание нетрудоспособного (ребенка или старика)

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марі
19.11.13 16:34

Не завжди, якщо один з подружжя безробітний, то можуть виплачуватися аліменти і на нього, і отримувач - один з подружжя, а що це на утримання неповнолітньої дитини, питання третє. І це вже давно діє, ще до введення ПКУ.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • gafi
19.11.13 16:50

А использованная туалетная бумага - разве не благо для работника(невозвращенная)??? Её каким кодом показать?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Для Леночки
20.11.13 21:13

У меня такая же ситуация была, я попросила продиктовать код в исполнительной службе, откуда прислали исполнительный лист.

Відповісти