Питання стосовно фізичної особи - нерезедента? чи підприємства?
Якщо у фізичній особі нерезедента є таке бажання- купити та безоплатно передати підприємству, треба спитати у них, як будуть оформлювати.
Підприємства бувають різні, є такі які утримуваються за рахунок держави, а є комерційні. Якому підприємству планує передати?
Так, фізична особа неоезидент яка є засновником іноземної компанії, яка засновник української компанії
Українське підприємство комерційне, компанія нерезидент також
Він може від себе передати ОС, а не як від компанії засновника? Він же кінцевий бенефіциар і прибуток усіх компаній і його інтересах
Вартість на демонтаж старого кондиціонера ми включаємо до первинної вартості нового? Чи це поточні витрати? А до первинної вартості нового включаємо тільки витрати на монтаж нового кондиціонера?
Вартість на демонтаж старого кондиціонера ми включаємо до первинної вартості нового? Чи це поточні витрати? А до первинної вартості нового включаємо тільки витрати на монтаж нового кондиціонера?
демонтаж-поточні, монтаж нового-на первинну вартість нового
Податки-це зло, неохідне, але все-таки зло, і чим менше їх у нас, тим краще. У. Черчилль 1907р
Доброго дня, будь ласка допоможіть розібратися в такій ситуації. Підприємство проводило ремонт власного автомобіля, ремонт здійснила стороння організація і надала акт наданих послуг, через те що сума ремонту велика бухгалтер вирішила збільшити первісну вартість основного засобу на суму ремонту, тобто провести модернізацію основного засобу. Ремонт був проведений 1 жовтня, автомобіль не виводили з експлуатації, тому в жовтні бухгалтер збільшила первісну вартість на суму ремонту і розрахувала нову суму амортизації за жовтень, це все відбулось в рамках одного місяця. Чи це було правомірно? Завчасно дякую за допомогу.
Доброго дня, будь ласка допоможіть розібратися в такій ситуації. Підприємство проводило ремонт власного автомобіля, ремонт здійснила стороння організація і надала акт наданих послуг, через те що сума ремонту велика бухгалтер вирішила збільшити первісну вартість основного засобу на суму ремонту, тобто провести модернізацію основного засобу. Ремонт був проведений 1 жовтня, автомобіль не виводили з експлуатації, тому в жовтні бухгалтер збільшила первісну вартість на суму ремонту і розрахувала нову суму амортизації за жовтень, це все відбулось в рамках одного місяця. Чи це було правомірно? Завчасно дякую за допомогу.
Доброго дня, будь ласка допоможіть розібратися в такій ситуації. Підприємство проводило ремонт власного автомобіля, ремонт здійснила стороння організація і надала акт наданих послуг, через те що сума ремонту велика бухгалтер вирішила збільшити первісну вартість основного засобу на суму ремонту, тобто провести модернізацію основного засобу. Ремонт був проведений 1 жовтня, автомобіль не виводили з експлуатації, тому в жовтні бухгалтер збільшила первісну вартість на суму ремонту і розрахувала нову суму амортизації за жовтень, це все відбулось в рамках одного місяця. Чи це було правомірно? Завчасно дякую за допомогу.
Так ви праві, амортизація по новому нараховується з листопада, я вже розібрався. Але виводити з експлуатації не обов'язково якщо ремонт один день, або декілька в рамках одного місяця. Дякую.
Доброго дня, потрібна допомога в такому питанні, на підприємстві виявлені так звані основні засоби, які не числяться в обліку, наприклад два комп'ютерні монітори, кондиціонер, купувались вони ще в 2019 році, я так розумію, що їх ціна на момент купівлі була нижча за 6000 грн, і їх не поставили на основі засоби, але і не віднесли до МНМА. Як краще вийти з даної ситуації? Чи залишити так? Завчасно дякую за допомогу.
Доброго дня, потрібна допомога в такому питанні, на підприємстві виявлені так звані основні засоби, які не числяться в обліку, наприклад два комп'ютерні монітори, кондиціонер, купувались вони ще в 2019 році, я так розумію, що їх ціна на момент купівлі була нижча за 6000 грн, і їх не поставили на основі засоби, але і не віднесли до МНМА. Як краще вийти з даної ситуації? Чи залишити так? Завчасно дякую за допомогу.
Я б ввела в експлуатацію з 01.01.2023 по ціні придбання. Це якщо ви «малиші» і не здавали квартальну звітність. Ні - тоді вже з 01.07
А що? Лежали на складі…
Доброго дня, потрібна допомога в такому питанні, на підприємстві виявлені так звані основні засоби, які не числяться в обліку, наприклад два комп'ютерні монітори, кондиціонер, купувались вони ще в 2019 році, я так розумію, що їх ціна на момент купівлі була нижча за 6000 грн, і їх не поставили на основі засоби, але і не віднесли до МНМА. Як краще вийти з даної ситуації? Чи залишити так? Завчасно дякую за допомогу.
Я б ввела в експлуатацію з 01.01.2023 по ціні придбання. Це якщо ви «малиші» і не здавали квартальну звітність. Ні - тоді вже з 01.07
А що? Лежали на складі…
Ні вони не складі, вони були в офісі, і експлуатувались весь час, просто колишній бухгалтер не відобразила їх в обліку, хоча були документи на купівлю. Також в офісі всі меблі не відображені в обліку, але вони купувались за готівку і без документів.
Ні вони не складі, вони були в офісі, і експлуатувались весь час, просто колишній бухгалтер не відобразила їх в обліку, хоча були документи на купівлю. Також в офісі всі меблі не відображені в обліку, але вони купувались за готівку і без документів.
Ок. Лежали в офісі) «не експлуатувались»)))зараз вводяться в експлуатацію.
Лишнього нічого не оприбутковуйте!
Якщо так вже захочеться собі на шию повісити ті меблі, то «купіть»у фіз особи в поточному періоді (засновника, директора), оформіть акт прийому-передачі, установіть ціни, прийміть на баланс, сплатіть ПДФО та ВЗ, не забудьте відобразити ці суми в 4-дф. Повірте, воно вам не треба. Запамятайте, бухгалтер сам не розпоряджається куди потратити кошти. Захоче п-во збільшити ОС, то нехай купують меблі в магазині.