Блокировка регистрации НН/РК (частина 2️⃣)

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
meg
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 163
З нами з: 28 квітня 2016, 11:49
Дякував (ла): 50 разів
Подякували: 16 разів

Повідомлення meg »

Popen писав:
01 лютого 2023, 19:16
alicaalena писав:
01 лютого 2023, 11:43
Добрий день.
Після подання пояснень на розблокування ПН в ел.кабінеті з`явився рядок:
" Реєстрацiя ПН за рiшенням комiсiї/суду - виданої №... від...", та "Реєстрацiя перевищення ПЗ над сумою податку"
а самого рішення в Медок не надійшло і статус ПН в Медку не змінився, так і висить Реєстрація зупинена.
Як повинно бути? ПН розблокована чи ні?
Чи вірно я розумію, що рішення повинно надійти?

Зверніться до Кабінету. Во "вхідних" обовьзково є це Рішення...
Тобто, я вірно розумію, що рішення про розблокування/нерозблокування повинно бути у Вхідних в ел.кабінеті. Також має бути розблокована або ні сама податкова накладна?

IrinaR
ПрофиПрофи
Повідомлень: 46
З нами з: 15 червня 2009, 10:35
Дякував (ла): 37 разів
Подякували: 10 разів

Повідомлення IrinaR »

Добрий день.
Підкажіть будь-ласка, зараз який термін розгляду повідомлення про надання пояснень до заблокованиї податкової накладної? За законом начебто 5 робочих днів, але на практиці зараз як?

Аватар користувача
Tasa
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8512
З нами з: 19 липня 2011, 07:54
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 1885 разів
Подякували: 6484 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Tasa »

IrinaR писав:
07 лютого 2023, 11:57
Добрий день.
Підкажіть будь-ласка, зараз який термін розгляду повідомлення про надання пояснень до заблокованиї податкової накладної? За законом начебто 5 робочих днів, але на практиці зараз як?
строки на період воєнного стану не діють (
У мене в середньому було близько 10 роб днів

STO Iryna
Гений
Гений
Повідомлень: 305
З нами з: 05 червня 2020, 17:35
Дякував (ла): 73 рази
Подякували: 101 раз

Повідомлення STO Iryna »

IrinaR писав:
07 лютого 2023, 11:57
Добрий день.
Підкажіть будь-ласка, зараз який термін розгляду повідомлення про надання пояснень до заблокованиї податкової накладної? За законом начебто 5 робочих днів, але на практиці зараз як?
Очень по-разному бывает, от 2 дней до 6 у нас приходит, и то 6 это если блэкаут случился)

1111111111
Гений
Гений
Повідомлень: 490
З нами з: 16 січня 2012, 15:02
Дякував (ла): 70 разів
Подякували: 111 разів

Повідомлення 1111111111 »

Добрый день. подскажите пожалуйста не могу найти ответ. Пришло решение о регистрации НН после "Призупинення" 1. Я должна повторно отправлять на регистрацию НН

Аватар користувача
Tasa
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8512
З нами з: 19 липня 2011, 07:54
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 1885 разів
Подякували: 6484 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Tasa »

1111111111 писав:
08 лютого 2023, 12:48
Добрый день. подскажите пожалуйста не могу найти ответ. Пришло решение о регистрации НН после "Призупинення" 1. Я должна повторно отправлять на регистрацию НН
Ні, повторно не треба
Зробіть запит на неї, або витяг за той день, коли відправляли її на реєстрацію

mr.SV
Гуру
Гуру
Повідомлень: 71
З нами з: 17 грудня 2016, 12:00
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 10 разів

Повідомлення mr.SV »

Доброго дня! А якщо прийшло рішення про відмову в реєстрації по причині ненадання розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків,хоча походження товару в пояснювальній було розписано до дрібниць, надані якісні копії всіх документів,в т.ч. договорів,видаткових накладних,рахунків,доручень,виписок банків і т.д. . Я так розумію ,що в такому випадку лише можна подати тільки скаргу в якої зазначити все те, що і в цьому повідомленні, нового в неї не буде нічого. Але навіщо вони так роблять?

Аватар користувача
Tasa
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8512
З нами з: 19 липня 2011, 07:54
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 1885 разів
Подякували: 6484 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Tasa »

mr.SV писав:
08 лютого 2023, 15:41
Доброго дня! А якщо прийшло рішення про відмову в реєстрації по причині ненадання розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків,хоча походження товару в пояснювальній було розписано до дрібниць, надані якісні копії всіх документів,в т.ч. договорів,видаткових накладних,рахунків,доручень,виписок банків і т.д. . Я так розумію ,що в такому випадку лише можна подати тільки скаргу в якої зазначити все те, що і в цьому повідомленні, нового в неї не буде нічого. Але навіщо вони так роблять?
Риторичне запитання 8-) , ви ж самі знаєте...
Далі - так, тільки скарга... Просто в ній окремо винесіть (крупним шрифтом :D ) всі розрахункові доки на приход/розход...

alicaalena
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 635
З нами з: 02 жовтня 2009, 04:04
Дякував (ла): 137 разів
Подякували: 195 разів

Повідомлення alicaalena »

meg писав:
07 лютого 2023, 11:52
Popen писав:
01 лютого 2023, 19:16
alicaalena писав:
01 лютого 2023, 11:43
Добрий день.
Після подання пояснень на розблокування ПН в ел.кабінеті з`явився рядок:
" Реєстрацiя ПН за рiшенням комiсiї/суду - виданої №... від...", та "Реєстрацiя перевищення ПЗ над сумою податку"
а самого рішення в Медок не надійшло і статус ПН в Медку не змінився, так і висить Реєстрація зупинена.
Як повинно бути? ПН розблокована чи ні?
Чи вірно я розумію, що рішення повинно надійти?

Зверніться до Кабінету. Во "вхідних" обовьзково є це Рішення...
Тобто, я вірно розумію, що рішення про розблокування/нерозблокування повинно бути у Вхідних в ел.кабінеті. Також має бути розблокована або ні сама податкова накладна?
Саме так. А ще у ЄРПН з`явиться рух у колонці Перевищення

mr.SV
Гуру
Гуру
Повідомлень: 71
З нами з: 17 грудня 2016, 12:00
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 10 разів

Повідомлення mr.SV »

Tasa писав:
08 лютого 2023, 15:56
mr.SV писав:
08 лютого 2023, 15:41
Доброго дня! А якщо прийшло рішення про відмову в реєстрації по причині ненадання розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків,хоча походження товару в пояснювальній було розписано до дрібниць, надані якісні копії всіх документів,в т.ч. договорів,видаткових накладних,рахунків,доручень,виписок банків і т.д. . Я так розумію ,що в такому випадку лише можна подати тільки скаргу в якої зазначити все те, що і в цьому повідомленні, нового в неї не буде нічого. Але навіщо вони так роблять?
Риторичне запитання 8-) , ви ж самі знаєте...
Далі - так, тільки скарга... Просто в ній окремо винесіть (крупним шрифтом :D ) всі розрахункові доки на приход/розход...
Для мене це не стільки запитання, скільки крик душі через обурення :) !!!

Закрито

Повернутись до “Податкова накладна”