Прошу допомоги:
орендуємо приміщення. ЗАплатили аванс, виставили нам акти виконаних робіт. Пн нам виставили по проплаті(перша подія) Але ми ще оплачували комунальні послуги. зараз маємо переплату в загальному по договору. В цілому у мене розрахунки по ПДВ сходяться: проплатили - на цю суму ПН, ще сума висить по К-т 6441, бо маємо переплату. Але насторожує один момент: я отримала акт на послуги від 30. 11, а ПН нема, тому що як пояснює бухгалтер - вона виписує по договору в цілому і в загальному у нас переплата. Це правильно?
Виписка ПН по договору
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7529
- З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
- Дякував (ла): 1061 раз
- Подякували: 4945 разів
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7904
- З нами з: 03 листопада 2011, 03:49
- Дякував (ла): 2170 разів
- Подякували: 4361 раз
Если у вас выписаны все налоговые по дате оплаты (у вас же это - первое событие), то все в порядке, акт тут ни при чем.
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7529
- З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
- Дякував (ла): 1061 раз
- Подякували: 4945 разів
Добре. Але у мене є акт 30. 11 по комуналці , рахунок і проплата 03.12 - це яким чином піде на ПК? по проплаті теж? неправильно, бо перша подія - акт. Або я заплуталась. Допоможіть, не кидайтесам на сам з такими головоломками!
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7529
- З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
- Дякував (ла): 1061 раз
- Подякували: 4945 разів
комуналка передбачена в договорі. Договір один. В номенклатурі пише: оренда( бо оплачували оренду)
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7904
- З нами з: 03 листопада 2011, 03:49
- Дякував (ла): 2170 разів
- Подякували: 4361 раз
Из ваших слов я поняла, что по коммуналке вам выписывают налоговую отдельно? Пусть выпишут согласно акта от 30.11, а остальную сумму оплаты - на арендную плату. Если нет, то чего вы тогда паникуете?оляля писав:Добре. Але у мене є акт 30. 11 по комуналці , рахунок і проплата 03.12 - це яким чином піде на ПК? по проплаті теж? неправильно, бо перша подія - акт. Або я заплуталась. Допоможіть, не кидайтесам на сам з такими головоломками!
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7529
- З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
- Дякував (ла): 1061 раз
- Подякували: 4945 разів
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7904
- З нами з: 03 листопада 2011, 03:49
- Дякував (ла): 2170 разів
- Подякували: 4361 раз
У меня в налоговой накладной арендатор всегда расписывает: аренда, вода, отопление и т.д, хотя акт подписываем один - аренда за месяц.
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7529
- З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
- Дякував (ла): 1061 раз
- Подякували: 4945 разів
Щоб Ви порадили зробити в такій ситуації? Доставати, хай виписує нову? Але як? ми проплатили 24.11 за жовтень листопад грудень, за жовтень листопад - акти + акти по комуналці за жовтень листопад.
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7904
- З нами з: 03 листопада 2011, 03:49
- Дякував (ла): 2170 разів
- Подякували: 4361 раз
Ну если есть отдельные акты по коммуналке, то пусть отражают эти суммы в налоговых в полном объеме + сумма аренды, а на сумму предоплаты за декабрь - арендный платеж.
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7529
- З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
- Дякував (ла): 1061 раз
- Подякували: 4945 разів