Доброго дня! Колеги маю питання. Чи можна наказом на підприємстві делегувати право підпису кадрових документів та особливо трудових книжок іншому працівникові? Підприємство маленьке, тому спеціальної посади по кадрах немає. Не хотілося б вводити нову посаду заступника чи інспектора. Чи може це бути будь-який працівник цього підприємства, який наділений директором такими обов'язками?
Доброго дня! Колеги маю питання. Чи можна наказом на підприємстві делегувати право підпису кадрових документів та особливо трудових книжок іншому працівникові? Підприємство маленьке, тому спеціальної посади по кадрах немає. Не хотілося б вводити нову посаду заступника чи інспектора. Чи може це бути будь-який працівник цього підприємства, який наділений директором такими обов'язками?
Так а "ДИРЕКТОР" почему не могёт ???
There are no "state money", there are only taxpayer money.
Margaret Thatcher.
Не буває ніяких "державних грошей", бувають лиш гроші платників податків.
Маргарет Тетчер.
6.
...
Якщо виникає необхідність, завдання та обов'язки, що включені до типової кваліфікаційної характеристики тієї або іншої посади,
можуть бути розподілені між окремими виконавцями або коло завдань та обов'язків окремих працівників може бути розширене з дорученням їм робіт, передбачених для різних груп посад, рівних за складністю, виконання яких не потребує іншої спеціальності,
кваліфікації.
З повагою А.Орлов
– Коли ви вперше усвідомили, що ви бухгалтер?
– Дешева бухгалтерія дорого коштує.
- dura Lex, sed Lex (Закон суворий, але це закон)
Доброго дня! Колеги маю питання. Чи можна наказом на підприємстві делегувати право підпису кадрових документів та особливо трудових книжок іншому працівникові? Підприємство маленьке, тому спеціальної посади по кадрах немає. Не хотілося б вводити нову посаду заступника чи інспектора. Чи може це бути будь-який працівник цього підприємства, який наділений директором такими обов'язками?
Так а "ДИРЕКТОР" почему не могёт ???
Директор зараз цим займається, але через велику завантаженість іншими процесами хоче саме цю частинку своєї роботи доручити іншому працівникові підприємства. Питання чи існує така можливість і чи це не буде порушенням. І якщо можливо, яке документальне оформлення.
Виникло точно таке питання, як у Вас. Я в кадрах нова, тому взагалі нічого ще незнаю. Допоможіть і меня зробити таке деленування на право підпису всіх кадрових документів. Така ситуація як у Вас, директор не має часу піписувати кадрові документи, не хотів би відволікатись на це.
Що саме Ви робили?