❓ Питання по програмі BAS Бухгалтерія КОРП (термінові)

Продукти компанії 1С
RomenOLI
УченикУченик
Повідомлень: 9
З нами з: 25 січня 2023, 13:58
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення RomenOLI »

jao писав:
12 січня 2023, 15:55
Доброго дня. Підкажіть, якщо 2 підприємства ведуться в BAS корп, як настроїти правильно підрозділи адміністративні, щоб вони підтягували тільки того підприємства, що потрібно, а не тягнуло розділ адміністративні іншої компанії...
до кожної організації створюються свої підрозділи. тобто коли ви в документі вказуєте певну організацію то будете бачити лише її підрозділи
https://obrabotki.com.ua - Обробки для 1С/BAS

leovit3000
Гений
Гений
Повідомлень: 329
З нами з: 25 лютого 2015, 14:21
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 103 рази

Повідомлення leovit3000 »

ОленаОлега писав:
11 січня 2023, 11:51
Доброго дня! Підкажіть, якщо підприємство придбавало товари зі ставкою пдв 20%, 14%, 7% , а продаж був по ставка 20% і 14% і в Bas тепер в оборотуі по 6412 повний "разброд і шатаніє" - по кожній ставці свій залишок, десь дебетовий, десь кредитовий, чи можна якось закрити ці ставки в 1 рядок? Наприклад все закинути в субконто 20% для зручності? Чи просто ручною операцією та й все?
субконто легко закрываются через операции

leovit3000
Гений
Гений
Повідомлень: 329
З нами з: 25 лютого 2015, 14:21
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 103 рази

Повідомлення leovit3000 »

jao писав:
12 січня 2023, 15:55
Доброго дня. Підкажіть, якщо 2 підприємства ведуться в BAS корп, як настроїти правильно підрозділи адміністративні, щоб вони підтягували тільки того підприємства, що потрібно, а не тягнуло розділ адміністративні іншої компанії...
в карточке подразделения укажите организацию

IrinaIrina
УченикУченик
Повідомлень: 1
З нами з: 19 червня 2023, 13:50
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення IrinaIrina »

Добрий день. Працюємо з давальницькою сировиною, у одного підприємства може бути давальницьке по різних договорах. Як зробити оборотку в розрізі "Контрагент-договір-склад-номенклатура". Не хоче підтягуватися договір. Може хтось стикався?

One
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 159
З нами з: 22 березня 2012, 09:32
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 51 раз

Повідомлення One »

Попробуйте в карточку счёта добавить субконто "Договоры контрагентов" и провести документы прихода, расхода.

Если не поможет, тогда или доработка конфигурации или приспособление, например, указывать номер договора в наименовании номенклатуры.

Діма23
ПрофиПрофи
Повідомлень: 44
З нами з: 18 червня 2020, 18:36
Дякував (ла): 18 разів

Повідомлення Діма23 »

Доброго дня, підкажіть будь ласка колишній бухгалтер списувала запчастини на ремонт автомобілів а також паливо через складський документ списання матеріалів, це не помилка? Я тільки розбираюсь з 1с, на курсах кажуть що потрібно списувати все через вимогу накладну. Але суть цих документів різна.

One
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 159
З нами з: 22 березня 2012, 09:32
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 51 раз

Повідомлення One »

Через требование накладная следует списывать материалы в производство (231, 232 счета).

Остальные списания следует делать через списание товаров.

Діма23
ПрофиПрофи
Повідомлень: 44
З нами з: 18 червня 2020, 18:36
Дякував (ла): 18 разів

Повідомлення Діма23 »

One писав:
20 червня 2023, 17:39
Через требование накладная следует списывать материалы в производство (231, 232 счета).

Остальные списания следует делать через списание товаров.
A якщо підприємство надає послуги, і ми ремонтуємо комбайни, якими ми надаємо послуги, то ми списуємо запчастини для ремонту цих комбайнів через документ списання товарів, правильно я розумію?

One
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 159
З нами з: 22 березня 2012, 09:32
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 51 раз

Повідомлення One »

Комбайн это основное средство. Затраты на ОС могут быть списаны на текущий ремонт или на модернизацию ОС.

В обоих случаях это не производство, значит используем списание товаров. В зависимости от текущий ремонт или на модернизация счет списания в списании товаров будет разный.

Діма23
ПрофиПрофи
Повідомлень: 44
З нами з: 18 червня 2020, 18:36
Дякував (ла): 18 разів

Повідомлення Діма23 »

One писав:
20 червня 2023, 19:16
Комбайн это основное средство. Затраты на ОС могут быть списаны на текущий ремонт или на модернизацию ОС.

В обоих случаях это не производство, значит используем списание товаров. В зависимости от текущий ремонт или на модернизация счет списания в списании товаров будет разный.
Дуже вдячний за допомогу і за те, що консультуєте чайників. Хотів також почути Вашу думку на те що мені порадила одна компанія, яка займається 1с: "Це не буде помилкою використовувати документ списання товарів при списанні на витрати, якщо ми говоримо про пограму УТП, BAS Бухгалтерія чи BAS Бухгалтерія КОРП.
Однак, якщо ви списуєте на рахунок 23 чи 91, то доцільно використовувати "Вимогу-накладну", оскільки в цьому випадку це не стільки списання, скільки подальше використання ТМЦ в господарській діяльності.
В усіх решта випадках при списанні на 92,93,94 тощо, слід використовувати документ "Списання товарів". Саме так робити рекомендують і методисти розробника. Зверніть увагу, що друковані форми для цих документів різні.

Відповісти

Повернутись до “Продукти компанії 1С”