Фірма надає монтажні послуги з встановлення воріт з нашими матеріалами. Не можу визначитись, як правильно оформити документи, щоб не було питань у Податкової.
1. Заключати с Замовником договір підряду и додавати калькуляцію- де вказувати ціну матеріалів та робіт. Тоді питання - Чи можу я вказувати в цій калькуляції вартість матеріалів зі своєю націнкою, чи потрібно ставити ціну за яку ми придбали у постачальника? (Ми робимо націнку на матеріали і ставити закупочну ціну нам не підходить) Чи може, цей документ назвати не калькуляцією, а якось по іншому?
2. Заключати договір Поставки і окремо договір на монтажні роботи. Які в такому випадку документи надавати в Податкову, при розблокуванні Податкових накладних на монтажні роботи? - штатний розклад и нарахування з/плати і все?
3. Чи можливо заключити договір поставки в ціну товара входить монтаж та супутні витрати. Код в податковій накладній ставити той самий, який був при закупці товара у постачальника. Як на це дивитися податкова? Я так робила багато років, і зараз заблоковано усі податкові. Чи буде у мене шанс розблокувати їх?
Монтажні роботи з нашими матеріалами
-
- Знаток
- Повідомлень: 10
- З нами з: 08 серпня 2013, 14:45
- Дякував (ла): 8 разів
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1912
- З нами з: 06 липня 2017, 15:07
- Дякував (ла): 50 разів
- Подякували: 1298 разів
По-правильному, вы относитесь со своим видом деятельности к строительным организациям, которые в своей работе пользуются программой АВК. Она формирует согласно установленным нормам сметы и акты выполненных работ по специальным формам. Туда вкладываются материалы по закупочной цене (не выше), а наценка "бьется" в конце по итогам всех работ. Но для этого надо держать специально обученного сметчика и иметь лицензионную программу.s-kontur2005 писав: ↑31 жовтня 2022, 12:37Фірма надає монтажні послуги з встановлення воріт з нашими матеріалами. Не можу визначитись, як правильно оформити документи, щоб не було питань у Податкової.
1. Заключати с Замовником договір підряду и додавати калькуляцію- де вказувати ціну матеріалів та робіт. Тоді питання - Чи можу я вказувати в цій калькуляції вартість матеріалів зі своєю націнкою, чи потрібно ставити ціну за яку ми придбали у постачальника? (Ми робимо націнку на матеріали і ставити закупочну ціну нам не підходить) Чи може, цей документ назвати не калькуляцією, а якось по іншому?
2. Заключати договір Поставки і окремо договір на монтажні роботи. Які в такому випадку документи надавати в Податкову, при розблокуванні Податкових накладних на монтажні роботи? - штатний розклад и нарахування з/плати і все?
3. Чи можливо заключити договір поставки в ціну товара входить монтаж та супутні витрати. Код в податковій накладній ставити той самий, який був при закупці товара у постачальника. Як на це дивитися податкова? Я так робила багато років, і зараз заблоковано усі податкові. Чи буде у мене шанс розблокувати їх?
Поэтому проще оформлять отдельно продажу материала и актом закрывать выполненные работы.
- Ребекка
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 4272
- З нами з: 28 лютого 2012, 07:00
- Звідки: м. Черкаси
- Дякував (ла): 7201 раз
- Подякували: 2403 рази
ми отримуємо матеріали від замовника по акту передачі в монтаж. В ньому пишуть кількість, ціну і суму (без ПДВ). А при закритті робіт в акті дописуємо: використано матеріалів замовника на суму...КамЛ писав: ↑04 листопада 2022, 10:17По-правильному, вы относитесь со своим видом деятельности к строительным организациям, которые в своей работе пользуются программой АВК. Она формирует согласно установленным нормам сметы и акты выполненных работ по специальным формам. Туда вкладываются материалы по закупочной цене (не выше), а наценка "бьется" в конце по итогам всех работ. Но для этого надо держать специально обученного сметчика и иметь лицензионную программу.s-kontur2005 писав: ↑31 жовтня 2022, 12:37Фірма надає монтажні послуги з встановлення воріт з нашими матеріалами. Не можу визначитись, як правильно оформити документи, щоб не було питань у Податкової.
1. Заключати с Замовником договір підряду и додавати калькуляцію- де вказувати ціну матеріалів та робіт. Тоді питання - Чи можу я вказувати в цій калькуляції вартість матеріалів зі своєю націнкою, чи потрібно ставити ціну за яку ми придбали у постачальника? (Ми робимо націнку на матеріали і ставити закупочну ціну нам не підходить) Чи може, цей документ назвати не калькуляцією, а якось по іншому?
2. Заключати договір Поставки і окремо договір на монтажні роботи. Які в такому випадку документи надавати в Податкову, при розблокуванні Податкових накладних на монтажні роботи? - штатний розклад и нарахування з/плати і все?
3. Чи можливо заключити договір поставки в ціну товара входить монтаж та супутні витрати. Код в податковій накладній ставити той самий, який був при закупці товара у постачальника. Як на це дивитися податкова? Я так робила багато років, і зараз заблоковано усі податкові. Чи буде у мене шанс розблокувати їх?
Поэтому проще оформлять отдельно продажу материала и актом закрывать выполненные работы.
в себе в обліку матеріали замовника ніяк не відображаємо
-
- Оракул
- Повідомлень: 216
- З нами з: 11 липня 2016, 21:22
- Дякував (ла): 25 разів
- Подякували: 49 разів
авк это для бюджета. для коммерческих организаций это по желанию, но не обязательно. можно разработать свой акт. и почему это стоимость материалов по закупке? так никто не делает. только если бюджет и будет проверка кру. в обычном коммерческом акте можно сделать перечень работ со стоимостью и перечень материалов со своей продажной стоимостью и если это подписывает заказчик - в чем проблема? списываем материалы под этот акт и все. никакой заказчик не будет покупать у монтажника материалы по расходной накладной и проводить работы отдельно.КамЛ писав: ↑04 листопада 2022, 10:17По-правильному, вы относитесь со своим видом деятельности к строительным организациям, которые в своей работе пользуются программой АВК. Она формирует согласно установленным нормам сметы и акты выполненных работ по специальным формам. Туда вкладываются материалы по закупочной цене (не выше), а наценка "бьется" в конце по итогам всех работ. Но для этого надо держать специально обученного сметчика и иметь лицензионную программу.s-kontur2005 писав: ↑31 жовтня 2022, 12:37Фірма надає монтажні послуги з встановлення воріт з нашими матеріалами. Не можу визначитись, як правильно оформити документи, щоб не було питань у Податкової.
1. Заключати с Замовником договір підряду и додавати калькуляцію- де вказувати ціну матеріалів та робіт. Тоді питання - Чи можу я вказувати в цій калькуляції вартість матеріалів зі своєю націнкою, чи потрібно ставити ціну за яку ми придбали у постачальника? (Ми робимо націнку на матеріали і ставити закупочну ціну нам не підходить) Чи може, цей документ назвати не калькуляцією, а якось по іншому?
2. Заключати договір Поставки і окремо договір на монтажні роботи. Які в такому випадку документи надавати в Податкову, при розблокуванні Податкових накладних на монтажні роботи? - штатний розклад и нарахування з/плати і все?
3. Чи можливо заключити договір поставки в ціну товара входить монтаж та супутні витрати. Код в податковій накладній ставити той самий, який був при закупці товара у постачальника. Як на це дивитися податкова? Я так робила багато років, і зараз заблоковано усі податкові. Чи буде у мене шанс розблокувати їх?
Поэтому проще оформлять отдельно продажу материала и актом закрывать выполненные работы.