На жаль ви накоїли біди. Система приймання звітності приблизно таким чином сприймає 2 однакових отриманих документи: вірним вважається отриманий останнім.Енни писав:Все є в медку,протокол. пн відправлено 13.06.19 за два дні нічого не приходило ні відмови ні прийняття . і повторно був відправлений 26.06.19Скрытый текст
buhgalter1974 писав:Для відстоювання своєї правоти, потрібно підтвердити факт відпраки електронного документа/звіта до ДПС, а не те, що їх сервер не працював.Енни писав:Подскажите а никто на форуме не ведет учет когда не работает сервер ДПС
интересует с 13.06.19 по 1.06.19
Незнаю в какую тему написать!!!! помогите незаконный штраф!!
ну звичайно вже штраф.... Просто як пояснити керівництву чому не приходили квитанції.не можу пригадати що тоді було,от і звернулась до форумчан,може хтось пригадає.
Таким чином, незалежно від того, чи отримала ДПС перший документ, чи ні, вірним вважається той, що вони отримали із порушенням термінів. Тому і маєте штраф.
Погодьте із вашим інспектором можливість скасування/визнання помилковим документу, надісланного із запізненням, наприклад, через письмовий запит, та скасування нарахованих санкцій.
Та доводьте вчасне надсилання документу.
Стосовно пояснень, чому не приходили квитанції: при наявності підтвердження про надсилання звіту без помилок при відправленні, спрямуйте запитуючого до відповідних спеціалістів, у компетенціїї яких налагодження, обслуговування та підтримка фунціонування засобів електронної комунікації. Вони більше знають про роботу серверів та роботу засобів електронної комунікації.
З.І. Податківці ніколи не визнають, що з боку роботи їх систем, які вони запровадили, існують проблеми, навіть, якщо їх притиснути до стінки. Самі ви можете поритися в розділі новин на сайті ДПС. Якщо вони визнали проблему, якесь повідомлення має бути там.