Гос тендер
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1570
- З нами з: 21 вересня 2011, 02:46
- Дякував (ла): 571 раз
- Подякували: 805 разів
Я дзвонила в Печерську ДПА, сказали, що функція електронного запиту довідки про відсутність заборгованості, не працює. Приходьте ножками спочатку з запитом, а потім за відповіддю. Тиждень тому в черговий раз дізнавалась.
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 5236
- З нами з: 04 березня 2011, 08:00
- Дякував (ла): 1291 раз
- Подякували: 1621 раз
в прошлом месяце отправляла, пришла квитанция № 1:Agatha писав:Я дзвонила в Печерську ДПА, сказали, що функція електронного запиту довідки про відсутність заборгованості, не працює. Приходьте ножками спочатку з запитом, а потім за відповіддю. Тиждень тому в черговий раз дізнавалась.
"В НАСЛІДОК ПОМИЛОК ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО І НЕ ЗБЕРЕЖЕНО.
При необхідності виправте документ та відправте його знову.
Виявлені помилки:
Помилка - операція тимчасово не підтримується.
Повторіть запит пізніше."
на прошлой неделе забирали справку, сказали, что с 01.08 будет работать. Отправила сегодня, пришло только "повідомлення"...уже понесли ножками.
Меньше рапортавали бы о своих достижениях, да больше бы делали!
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1570
- З нами з: 21 вересня 2011, 02:46
- Дякував (ла): 571 раз
- Подякували: 805 разів
Витрати по тендеру понесені в червні ( нотаріус+банківські гарантії). Сам тендер проводився в липні. Ми його виграли. Витрати на тендер відносяться на витрати в якому періоді : червень чи липень? Це витрати на збут? Напевно тоді липень... Хто як робить?
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 5236
- З нами з: 04 березня 2011, 08:00
- Дякував (ла): 1291 раз
- Подякували: 1621 раз
ну так і я ж про це...я включаю у місяці здійнення цих витрат. навіщо інші прив'язки?Agatha писав:Акцепт отримала в липні. Договір підписали в серпні. Відгрузка в жовтні планується. Оплата з держбюджету до 31.12.12. Витрати на збут не пов'язані з датою отримання доходу.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1570
- З нами з: 21 вересня 2011, 02:46
- Дякував (ла): 571 раз
- Подякували: 805 разів
Почитайте
Чи враховуються у складі витрат при обчисленні об’єкта оподаткування витрати, пов’язані з участю у конкурсних торгах (тендері) на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти?
Відповідь:
Коротка:
Платник податку може врахувати у складі витрат (витрати на оформлення заяви про участь у тендері (конкурсі), копіювання установчих документів, аудиторських висновків та посвідчення їх у нотаріуса, тощо) суму коштів, пов’язану з участю у конкурсних торгах (тендері) на закупівлю товарів, робіт послуг за державні кошти за умови їх належного документального підтвердження та відповідності предмета договору господарській діяльності платника податку.
Повна:
Відповідно до пп. 14.1.27 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-V1 зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ) витрати - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних для провадження господарської діяльності платника податку, в результаті яких відбувається зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов’язань, внаслідок чого відбувається зменшення власного капіталу (крім змін капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власником).
Згідно з п. 138.1 ст. 138 ПКУ витрати, що враховуються при обчисленні об’єкта оподаткування, складаються із витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6 - 138.9, підпунктами 138.10.2 - 138.10.4 пункту 138.10, пунктом 138.11 цієї статті та інших витрат, визначених згідно з пунктом 138.5, підпунктами 138.10.5, 138.10.6 пункту 138.10, пунктами 138.11, 138.12 цієї статті, пунктом 140.1 статті 140 і статтею 141 цього Кодексу, крім витрат, визначених у пунктах 138.3 цієї статті та у статті 139 цього Кодексу.
Витрати операційної діяльності включають, зокрема, собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг (пп. 138.1.1 п. 138.1 ст. 138 ПКУ).
Відповідно до п. 138.8 ст. 138 ПКУ собівартість виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг складається з витрат, прямо пов’язаних з виробництвом таких товарів, виконанням робіт, наданням послуг, до яких, зокрема, відносяться інші прямі витрати.
При цьому, до складу інших прямих витрат включаються всі інші виробничі витрати, які можуть бути безпосередньо віднесені на конкретний об’єкт витрат (п. 138.9 ст. 138 ПКУ).
Відповідно до п. 138.2 ст. 138 ПКУ витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
Закон України від 1 червня 2010 року № 2289-VI «Про здійснення державних закупівель» зі змінами і доповненнями (далі - Закон №2289) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт, послуг за державні кошти. Згідно зі ст.12 Закону №2289 закупівля здійснюється шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги.
Відкриті (конкурсні) торги здійснюються за процедурою, передбаченою розділом IV Закону №2289.
З урахуванням викладеного, платник податку може врахувати у складі витрат (витрати на оформлення заяви про участь у тендері (конкурсі), копіювання установчих документів, аудиторських висновків та посвідчення їх у нотаріуса, комісії і відсотки по гарантіях банку, тощо) суму коштів, пов’язану з участю у конкурсних торгах (тендері) на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за умови їх належного документального підтвердження та відповідності предмета договору господарській діяльності платника податку.
Вони вважають це іншими прямими витратами, які відносяться на с/б товару. Нема цензурних слів, щоб прокоментувати. Раніше ДПА так не думала, тільки акцентували увагу на тому, що витрати є тільки при тій умові, що тендер виграли.
Чи враховуються у складі витрат при обчисленні об’єкта оподаткування витрати, пов’язані з участю у конкурсних торгах (тендері) на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти?
Відповідь:
Коротка:
Платник податку може врахувати у складі витрат (витрати на оформлення заяви про участь у тендері (конкурсі), копіювання установчих документів, аудиторських висновків та посвідчення їх у нотаріуса, тощо) суму коштів, пов’язану з участю у конкурсних торгах (тендері) на закупівлю товарів, робіт послуг за державні кошти за умови їх належного документального підтвердження та відповідності предмета договору господарській діяльності платника податку.
Повна:
Відповідно до пп. 14.1.27 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-V1 зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ) витрати - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних для провадження господарської діяльності платника податку, в результаті яких відбувається зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов’язань, внаслідок чого відбувається зменшення власного капіталу (крім змін капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власником).
Згідно з п. 138.1 ст. 138 ПКУ витрати, що враховуються при обчисленні об’єкта оподаткування, складаються із витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6 - 138.9, підпунктами 138.10.2 - 138.10.4 пункту 138.10, пунктом 138.11 цієї статті та інших витрат, визначених згідно з пунктом 138.5, підпунктами 138.10.5, 138.10.6 пункту 138.10, пунктами 138.11, 138.12 цієї статті, пунктом 140.1 статті 140 і статтею 141 цього Кодексу, крім витрат, визначених у пунктах 138.3 цієї статті та у статті 139 цього Кодексу.
Витрати операційної діяльності включають, зокрема, собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг (пп. 138.1.1 п. 138.1 ст. 138 ПКУ).
Відповідно до п. 138.8 ст. 138 ПКУ собівартість виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг складається з витрат, прямо пов’язаних з виробництвом таких товарів, виконанням робіт, наданням послуг, до яких, зокрема, відносяться інші прямі витрати.
При цьому, до складу інших прямих витрат включаються всі інші виробничі витрати, які можуть бути безпосередньо віднесені на конкретний об’єкт витрат (п. 138.9 ст. 138 ПКУ).
Відповідно до п. 138.2 ст. 138 ПКУ витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
Закон України від 1 червня 2010 року № 2289-VI «Про здійснення державних закупівель» зі змінами і доповненнями (далі - Закон №2289) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт, послуг за державні кошти. Згідно зі ст.12 Закону №2289 закупівля здійснюється шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги.
Відкриті (конкурсні) торги здійснюються за процедурою, передбаченою розділом IV Закону №2289.
З урахуванням викладеного, платник податку може врахувати у складі витрат (витрати на оформлення заяви про участь у тендері (конкурсі), копіювання установчих документів, аудиторських висновків та посвідчення їх у нотаріуса, комісії і відсотки по гарантіях банку, тощо) суму коштів, пов’язану з участю у конкурсних торгах (тендері) на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за умови їх належного документального підтвердження та відповідності предмета договору господарській діяльності платника податку.
Вони вважають це іншими прямими витратами, які відносяться на с/б товару. Нема цензурних слів, щоб прокоментувати. Раніше ДПА так не думала, тільки акцентували увагу на тому, що витрати є тільки при тій умові, що тендер виграли.
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 5236
- З нами з: 04 березня 2011, 08:00
- Дякував (ла): 1291 раз
- Подякували: 1621 раз
Читала, раньше тоже подобное было. не согласна.
по такому принципу, в случае возврата товара от покупателя, мы должны откорректировать все расходы, связанные с доставкой и т.д. можно еще что-то распределить на товар и тоже корректировать...есть другая идея: импорт товара с последующим возвратом нерезиденту. может мне государство готово НДС импортный вернуть, который я при расстаможке заплатила?
я включаю в расходы на сбыт и уверена, что это именно расходы на сбыт. у меня справки из банкротки, например, заказывались на таком потоке, что я сама не разберусь для какого тендера...пусть они попробуют разобраться...
по такому принципу, в случае возврата товара от покупателя, мы должны откорректировать все расходы, связанные с доставкой и т.д. можно еще что-то распределить на товар и тоже корректировать...есть другая идея: импорт товара с последующим возвратом нерезиденту. может мне государство готово НДС импортный вернуть, который я при расстаможке заплатила?
я включаю в расходы на сбыт и уверена, что это именно расходы на сбыт. у меня справки из банкротки, например, заказывались на таком потоке, что я сама не разберусь для какого тендера...пусть они попробуют разобраться...
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1570
- З нами з: 21 вересня 2011, 02:46
- Дякував (ла): 571 раз
- Подякували: 805 разів
Справка з банкротки-це копійки, на які можуть і не звернути увагу. А банківські гарантії на 10000,0 ?? У мене зараз збитки, віднесу, напевно, на 39. При наявності прямої відповіді в ЄБПЗ дискусія з ДПА нагадує мені розмову моськи та слона.
-
- Профи
- Повідомлень: 42
- З нами з: 26 жовтня 2016, 21:33
- Дякував (ла): 128 разів
- Подякували: 36 разів
Доброго всем дня.Интересует вопрос тендерных закупок в системе Prozorro(мы являемся поставщиками).Впервые с этим сталкиваюсь, может кто подскажет где про это можно что-то почитать или поделится своим опытом с какого конца начинать.Заранее благодарна за внимание