офигевшая писав:
27 декабря звонила в старую налоговую, они меня уверили, что до 7 января они должны передать наше дело в новый район, еще несколько дней новая налоговая будет его принимать.... Как я поняла, все отчеты я буду сдавать уже в новую налоговую. Договор на эл. отчетность я уже отправила, т.к. ЕСВ уже плачу в новую налоговую.
Интересно как они собираются передать дело до 7.01, если у них праздники до 8.01.(3 и 6 переносятся на субботы).
В прошлом году меня тоже уверяли, что передадут наше дело в первых числах... но никто никуда не торопился... Я вынуждена была звонить буквально каждый день на что мне отвечали: мы в процессе... мы готовим дело... что вы дергаете нас каждый день... кактолько-таксразу... Поэтому отчет по РРО (срок до 15 числа) пришлось сдавать в старую ГНИ. Самые противные эти несколько дней передачи - когда предприятие уже не старой и еще не в новой ГНИ, а нужно сдавать НДС...
Возможно, это мне так "повезло", а у вас пройдет все нормально#ok# В любом случае желаю Вам терпения и спокойствия.
Мария**** писав:Плюс возникает вопрос, а что делать с эл.ключами. Ведь НДС только в электронке. У меня новый адрес. То есть надо переделать ключи на новый адрес, несмотря на налоговую??
Ключи под налоговую я не меняла. У меня были заключены договоры с 2-мя налоговыми, т.к. я сдавала 1-дф по месту нахождения подразделений в разные налоговые. Ключи платные - от Мастеркей.
Читаю Ваш ответ и задумалась. А надо ли мне вообще менять именно ключи (цифровая подпись). Ведь правильно, наверное, просто договор заключить с новой налоговой??
відповідно до п,8 ст.45 ЗУ 2456 від 08.07.10р. "у разі зміни місцезнаходження суб'єктів господарювання - платників податків сплата визначених законодавством податків і зборів (обов'язкових платежів) після реєстрації здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду".
визначення бюджетного періоду ст.3. п.1 "Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду".
за практикою по м.Київ - все що відноситься до 2013 року до тієї податкової яка була на початок року, крім ЄСВ.
Таким чином, у податкових накладних, що видаються (отримуються) платником ПДВ у період перереєстрації, що пов’язана зі зміною його місцезнаходження (місця проживання) до початку дії нового Свідоцтва, зазначаються реквізити старого Свідоцтва. У разі потреби, додатково може бути зазначене нове місцезнаходження платника ПДВ з посиланням на те, що це новий реквізит.
реквізити старого Свідоцтва такі як номер та ІПН (ІПН залишиться той самий і після заміни св-ва) до отримання нового дійсно зазначаєте старі, але податкова адреса для Податкової накладної береться відповідно до ст.45.2 "Податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".
Витяг з
ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ
Питання:
Які дані зазначаються у полях "Місцезнаходження (податкова адреса) продавця" та "Місцезнаходження (податкова адреса) покупця" податкової накладної?
Відповідь:
Підпунктом 201.1 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі - ПКУ), передбачено, що платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках обов'язкові реквізити, зокрема, місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку.
Для заповнення зазначених обов'язкових реквізитів податкової накладної її формою, що затверджена наказом ДПА України від 21.12.2010 N 969 "Про затвердження форми Податкової накладної та Порядку її заповнення", передбачені наступні поля: "Місцезнаходження (податкова адреса) продавця", та "Місцезнаходження (податкова адреса) покупця".
Відповідно до п. 45.1 ст. 45 р. II ПКУ платник податків - фізична особа зобов'язаний визначити свою податкову адресу. Податковою адресою платника податків - фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків в органі державної податкової служби. Платник податків - фізична особа може мати одночасно не більше однієї податкової адреси.
Пунктом 45.2 ст. 45 р. II ПКУ визначено, що податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України. Податковою адресою підприємства, переданого у довірче управління, є місцезнаходження довірчого власника.
Таким чином, при заповненні полів "Місцезнаходження (податкова адреса) продавця" та "Місцезнаходження (податкова адреса) покупця" податкової накладної слід зазначати податкову адресу продавця та покупця. Якщо продавець та/або покупець є фізичною особою - підприємцем, то в цих полях зазначається місце його проживання, за яким він взятий на облік як платник податків в органі державної податкової служби, якщо ж юридичною особою, то відповідно, її місцезнаходження, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України.
Мария**** писав:Плюс возникает вопрос, а что делать с эл.ключами. Ведь НДС только в электронке. У меня новый адрес. То есть надо переделать ключи на новый адрес, несмотря на налоговую??
Ключи под налоговую я не меняла. У меня были заключены договоры с 2-мя налоговыми, т.к. я сдавала 1-дф по месту нахождения подразделений в разные налоговые. Ключи платные - от Мастеркей.
Читаю Ваш ответ и задумалась. А надо ли мне вообще менять именно ключи (цифровая подпись). Ведь правильно, наверное, просто договор заключить с новой налоговой??
Я тоже так думаю. Вы прямо сейчас можете отправить договор в новую ГНИ - у вас будет два действительных договора с двумя налоговыми. Главное когда формируете сам отчет, чтобы были правильные настройки налоговой. Ну, Вы поняли - первые 4 цифры в названии файла (первые две цифры код региона, вторые 2 цифры код района).
День добрый! У меня такая же беда. Меняем область. Сегодня пришла в налоговую (старую) со всеми заявлениями к изменениям (1пдв, 1 опп и т.п.). На меня как на дурочку посмотрели и сказали, что теперь это беда новой налоговой. На мое возражение, что срок подачи 1ПДВ 10 дней (адрес изменили 30.12) ответили - свидетельство выдает с 01.01.14 регистратор. Да, но регистратор дает только ВНОВЬ зарегистрированным, а у меня изменения. И что мне делать???? Тупа отдать в приемную?? И вообще, как получается? Старая налоговая выдает новое свидетельство с новым адресом, а потом еще раз его менять в новой налоговой?
Я понимаю, что с 01.01.14 отменяют бумажный вариант свидетельства НДС, но не понимаю, что мне делать. Переживаю, чтобы не признали не действительным наш кредит. Ведь это же наша страна, в которой законы читают по-разному. Вот и прошу совета. Я правильно понимаю, если изменился адрес, в госрегистрации изменения произошли, то в налоговую я теперь все-равно подаю 1 ПДВ. Ведь это данные о плательщике НДС. ЭТО ИЗМЕНЕНИЯ. Да, свидетельство уже не будет, но внести изменения в реестр должны. Или же, после 01 января они автоматически меняются?
Помогите чайнику!! при смене юр.адреса в одном и томже городе, одном районе. Как я понимаю:
1-регистратор
2-налоговая - им нести 1ОПП и заявление для выдачи 4ОПП?
неплательщик НДС
а ФОНДы тоже как-то надо уведомить?
donata-n писав:Помогите чайнику!! при смене юр.адреса в одном и томже городе, одном районе. Как я понимаю:
1-регистратор
2-налоговая - им нести 1ОПП и заявление для выдачи 4ОПП?
неплательщик НДС
а ФОНДы тоже как-то надо уведомить?
на сколько я знаю что все фонды и ГНИ видит все от гос. регистратора и в новой выписке все регистрационные номера указаны, а если вам нужна отдельно справка 4 ОПП можете пойти с заявлением и получить
donata-n писав:Помогите чайнику!! при смене юр.адреса в одном и томже городе, одном районе. Как я понимаю:
1-регистратор
2-налоговая - им нести 1ОПП и заявление для выдачи 4ОПП?
неплательщик НДС
а ФОНДы тоже как-то надо уведомить?
неделю назад прошли эту процедуру, только регистратор, остальное все от него всем.