Подала вчора 20-опп і не можу зрозуміти , що зробила не так.
У нас вже було 1- орендоване приміщення, наша юридична адреса і ці дані занесені в електроному кабінеті.
Вчора подала на ще одне орендоване приміщення, де в 11 графі( взяти на облік за неосновним місцем) нічого не ставила. Залишаємося на обліку за основним місцем реєстрації. Та в мене всі дані замінилися на нове орендоване приміщення.
Зараз в мене в електроному кабінеті світиться тільки інформація про нове одне орендоване приміщення
Чи повинно відображатися два орендовані приміщення ?
У 20-опп треба прописати 2 приміщення, навіть при другому подані?
20-ОПП: що, де, коли, як?
- Tasa
- Акула НКУ

- Повідомлень: 8718
- З нами з: 19 липня 2011, 04:54
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 1936 разів
- Подякували: 6637 разів
- Контактна інформація:
Код ознаки надання інформації вірно вказали ?Снежынка писав:Подала вчора 20-опп і не можу зрозуміти , що зробила не так.
У нас вже було 1- орендоване приміщення, наша юридична адреса і ці дані занесені в електроному кабінеті.
Вчора подала на ще одне орендоване приміщення, де в 11 графі( взяти на облік за неосновним місцем) нічого не ставила. Залишаємося на обліку за основним місцем реєстрації. Та в мене всі дані замінилися на нове орендоване приміщення.
Зараз в мене в електроному кабінеті світиться тільки інформація про нове одне орендоване приміщення
Чи повинно відображатися два орендовані приміщення ?
У 20-опп треба прописати 2 приміщення, навіть при другому подані?
-
Снежынка
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1123
- З нами з: 06 травня 2014, 14:57
- Дякував (ла): 570 разів
- Подякували: 83 рази
3» — змінилися відомості про існуючий об’єкт: став інакшим його тип, найменування, адреса, вид права власності або стан. У таблицю заносяться оновлені дані про нього;Tasa писав:Код ознаки надання інформації вірно вказали ?Снежынка писав:Подала вчора 20-опп і не можу зрозуміти , що зробила не так.
У нас вже було 1- орендоване приміщення, наша юридична адреса і ці дані занесені в електроному кабінеті.
Вчора подала на ще одне орендоване приміщення, де в 11 графі( взяти на облік за неосновним місцем) нічого не ставила. Залишаємося на обліку за основним місцем реєстрації. Та в мене всі дані замінилися на нове орендоване приміщення.
Зараз в мене в електроному кабінеті світиться тільки інформація про нове одне орендоване приміщення
Чи повинно відображатися два орендовані приміщення ?
У 20-опп треба прописати 2 приміщення, навіть при другому подані?
невірно?
- Tasa
- Акула НКУ

- Повідомлень: 8718
- З нами з: 19 липня 2011, 04:54
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 1936 разів
- Подякували: 6637 разів
- Контактна інформація:
Снежынка писав:3» — змінилися відомості про існуючий об’єкт: став інакшим його тип, найменування, адреса, вид права власності або стан. У таблицю заносяться оновлені дані про нього;
невірно?
ЗІ У вас я так зрозуміла не змінилися, а додався новий обєкт...
-
Снежынка
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1123
- З нами з: 06 травня 2014, 14:57
- Дякував (ла): 570 разів
- Подякували: 83 рази
Tasa писав:Снежынка писав:3» — змінилися відомості про існуючий об’єкт: став інакшим його тип, найменування, адреса, вид права власності або стан. У таблицю заносяться оновлені дані про нього;
невірно?
ЗІ У вас я так зрозуміла не змінилися, а додався новий обєкт...
я все не правильно зрозуміла, коли читала((((
так, обєкт додався.
Я можу відправити нову 20-опп з кодом 1?
потрібно показувати два обєкта чи тільки новий?
При заповненні повідомлення за ф. № 20-ОПП з виправленою інформацією у другій графі відомостей про об’єкти оподаткування платником податків зазначається код ознаки надання інформації 3 (надання інформації щодо зміни відомостей про об’єкт оподаткування). При цьому таке повідомлення подається разом з супровідним листом, в якому зазначається факт виправлення помилок у відомостях про об’єкт оподаткування.
Перевірте мене, будь-ласка:
подаю 20-опп по двом обєктам з кодом 3, + супровідний лист, правда не знаю куди його кріпити і де взяти
-
Снежынка
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1123
- З нами з: 06 травня 2014, 14:57
- Дякував (ла): 570 разів
- Подякували: 83 рази
Ребекка писав:Посмотрите в кабинете есть ли там данные об это объектеNata2015 писав:Помогите заполнить эту....очень хорошую форму 20-ОПП. Уже три раза отправляю и приходит квитанция "не принято". Юрлицо имело в собственности помещение которое 6 декабря продали.Поставила в
колонку 2 код 3 - змины ведомостей,в колонку 9 код 6 - объект видчужений,в колонку 10 код 1 - право власности . Второй раз поменяла в кол.2 код 6 поставила,не приняли.В квитанции написано
"Документ не прийнято до розгляду.Об'ект оподаткування 39800001 за даними Реєстру об'єктів оподаткування вже закрито." Что у меня не правильно ? Может в этом случае вообще не надо подавать
эту чудную форму ?
так, в мене теж 2 квитанція з Документ не прийнято до розгляду. Щодо об'єкта оподаткування "37800001" у Реєстрі об'єктів оподаткування вже є інформація з таким ідентифікатором
може поставити 37800002?
-
Nataly Ruken
- Знаток
- Повідомлень: 17
- З нами з: 04 квітня 2016, 17:59
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 7 разів
Добрый день! Помогите, плиз...
Я ФОП, сдаю в аренду на правах собственности нежилое помещение - под магазин, 20-ОПП была ранее подана, тип объекта - 321
30 ноября 2017г. расторгнут договор с прежним арендатором (который арендовал под магазин), 01 декабря 2017г. заключен договор с новым арендатором - только арендует под офис.
Необходимо ли мне подавать 20-ОПП? Объект как сдавался в аренду так и сдается...
Либо надо сдать двумя строками, в первой тип объекта 321 - повернений власнику (т.е. мне), и во 2-й тип объекта - 378 - офис - сдается в аренду?
Необходимо ли в графе "Наявність ліцензії..." указывать данные, если арендатор має ліцензію на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг, а саме на надання коштів у позику?
Благодарю за помощь...
Я ФОП, сдаю в аренду на правах собственности нежилое помещение - под магазин, 20-ОПП была ранее подана, тип объекта - 321
30 ноября 2017г. расторгнут договор с прежним арендатором (который арендовал под магазин), 01 декабря 2017г. заключен договор с новым арендатором - только арендует под офис.
Необходимо ли мне подавать 20-ОПП? Объект как сдавался в аренду так и сдается...
Либо надо сдать двумя строками, в первой тип объекта 321 - повернений власнику (т.е. мне), и во 2-й тип объекта - 378 - офис - сдается в аренду?
Необходимо ли в графе "Наявність ліцензії..." указывать данные, если арендатор має ліцензію на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг, а саме на надання коштів у позику?
Благодарю за помощь...
-
ar4ik
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 14254
- З нами з: 07 січня 2013, 04:29
- Дякував (ла): 22126 разів
- Подякували: 40709 разів
У Вас ничего не меняется, как сдавали в аренду, так и сдаёте, не нужно подавать 20-ОПП, а тем более вспоминать там о лицензиях арендаторов #smile3#Nataly Ruken писав:Добрый день! Помогите, плиз...
Я ФОП, сдаю в аренду на правах собственности нежилое помещение - под магазин, 20-ОПП была ранее подана, тип объекта - 321
30 ноября 2017г. расторгнут договор с прежним арендатором (который арендовал под магазин), 01 декабря 2017г. заключен договор с новым арендатором - только арендует под офис.
Необходимо ли мне подавать 20-ОПП? Объект как сдавался в аренду так и сдается...
Либо надо сдать двумя строками, в первой тип объекта 321 - повернений власнику (т.е. мне), и во 2-й тип объекта - 378 - офис - сдается в аренду?
Необходимо ли в графе "Наявність ліцензії..." указывать данные, если арендатор має ліцензію на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг, а саме на надання коштів у позику?
Благодарю за помощь...
- Яков
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 13864
- З нами з: 28 жовтня 2013, 04:29
- Звідки: Одеса
- Дякував (ла): 14231 раз
- Подякували: 28060 разів
Если этот объект связан с уплатой налогов не по месту "основной" регистрации (например: рента, туристический сбор и пр.), и в 20-ОПП не поставили отметку, то нужноСнежынка писав: Якщо я орендую офіс в іншому районі, мені потрібно подати 17-0ПП?
Звітуємося по місцю реєстрації?
