Форма 1-ОПП: смена главного бухгалтера

Організація, зміни, створення, ліквідація бізнесу
Seebea
ПрофиПрофи
Повідомлень: 34
З нами з: 28 липня 2022, 19:19
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 19 разів

Повідомлення Seebea »

buh_vika писав:
30 липня 2022, 08:22
КамЛ писав:
20 липня 2022, 10:23
buh_vika писав:
19 липня 2022, 18:25
У формі 1ОПП вказати дату звільнення гол.буха 2020р.?
В форме 1-ОПП заполняются сведения на нового бухгалтера. Эти сведения заменяют старого. И всё.
Главбух уволилась в 2020году, обязанности взял на себя директор. Как правильно подать 1ОПП и какой датой?
У правому верхньому кутку ставиться позначка «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку».
Заповнюються розділи 1, 2, 4 та 10 заяви. Інформація про засновників не подається (примітка до заяви за ф. № 1-ОПП). Особою, відповідальною за бухгалтерський облік, вказуєте директора.
Дата призначення - хх.хх.2020

Розмір штрафу за неподання заяв та документів для взяття на облік у контролюючих органах, до яких належить і форма № 1-ОПП, становить:
1020 грн;
2040 грн, якщо порушення вчинили повторно або не усунули протягом року (п. 117.1 ПК).

mironol
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 23
З нами з: 04 липня 2018, 14:45
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення mironol »

Доброго дня, на ТОВ звільнився єдиний бухгалтер. Нового немає.
Планується, що бухоблік на підприємстві буде вести заступник директора.
Але якщо наказом покласти на нього обов'язки єдиного бухгалтера, то буде внутрішнє сумісництво і потрібно буде доплачувати йому.
Чи можливо наказом так би мовити "розподілити" - обов'язки:
ведення бухобліку покласти на заступника, в т.ч. реєстрація податкових накладних, а ведення податкового обліку тта подання податкової звітності залишити за директором?
І як тоді в цьому випадку заповнювати 1ОПП - вказати директора в графі 10?

Оля-ля777
Гений
Гений
Повідомлень: 357
З нами з: 17 лютого 2021, 09:00
Дякував (ла): 113 разів
Подякували: 202 рази

Повідомлення Оля-ля777 »

mironol писав:
06 листопада 2023, 16:53
Доброго дня, на ТОВ звільнився єдиний бухгалтер. Нового немає.
Планується, що бухоблік на підприємстві буде вести заступник директора.
Але якщо наказом покласти на нього обов'язки єдиного бухгалтера, то буде внутрішнє сумісництво і потрібно буде доплачувати йому.
Чи можливо наказом так би мовити "розподілити" - обов'язки:
ведення бухобліку покласти на заступника, в т.ч. реєстрація податкових накладних, а ведення податкового обліку тта подання податкової звітності залишити за директором?
І як тоді в цьому випадку заповнювати 1ОПП - вказати директора в графі 10?
Краще покласти обов'язок вести бухгалтерський облік на директора + він реєструє податкові накладні.
Згідно закону про бухгалтерський облік існує декілька способів ведення бухгалтерського обліку, ось одне з них: "самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства." Тому, якщо ви розпорядженням по підприємству покладете ведення обліку самостійно керівником, то доплачувати саме керівнику нічого не потрібно. Ще можна в посадовій інструкції (контракті) директора вказати, що за відсутності в штатному розкладі посади бухгалтера, вести бухгалтерський та податковий облік самостійно.
А із заступником керівника інша справа, це буде сумісництво, за яке треба доплачувати, навіть якщо тільки податкові накладні він реєструє.

mironol
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 23
З нами з: 04 липня 2018, 14:45
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення mironol »

Оля-ля777 писав:
06 листопада 2023, 20:00
mironol писав:
06 листопада 2023, 16:53
Доброго дня, на ТОВ звільнився єдиний бухгалтер. Нового немає.
Планується, що бухоблік на підприємстві буде вести заступник директора.
Але якщо наказом покласти на нього обов'язки єдиного бухгалтера, то буде внутрішнє сумісництво і потрібно буде доплачувати йому.
Чи можливо наказом так би мовити "розподілити" - обов'язки:
ведення бухобліку покласти на заступника, в т.ч. реєстрація податкових накладних, а ведення податкового обліку тта подання податкової звітності залишити за директором?
І як тоді в цьому випадку заповнювати 1ОПП - вказати директора в графі 10?
Краще покласти обов'язок вести бухгалтерський облік на директора + він реєструє податкові накладні.
Згідно закону про бухгалтерський облік існує декілька способів ведення бухгалтерського обліку, ось одне з них: "самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства." Тому, якщо ви розпорядженням по підприємству покладете ведення обліку самостійно керівником, то доплачувати саме керівнику нічого не потрібно. Ще можна в посадовій інструкції (контракті) директора вказати, що за відсутності в штатному розкладі посади бухгалтера, вести бухгалтерський та податковий облік самостійно.
А із заступником керівника інша справа, це буде сумісництво, за яке треба доплачувати, навіть якщо тільки податкові накладні він реєструє.
А якщо в посадовій інструкції заступника прописати обов'язок рееструвати ПН у випадку відсутності у штаті бухгалтера?

Capitoshechka
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 883
З нами з: 02 липня 2013, 21:47
Дякував (ла): 70 разів
Подякували: 524 рази

Повідомлення Capitoshechka »

Чи доводилось комусь вже оновлену 1-ОПП здати?
Ось що податкова в другій квитанції пише:

Зображення
Колись ще в Київській русі
На віче предки говорили:
Якщо зустрінеш десь, колись
Одразу бий кацапа в рило!
Кацапа звідусіль жени!
Хай здохне в ямі при дорозі!
Ти подаєш йому води
А він вже сере на порозі

Відповісти

Повернутись до “Організаційні питання”