Державна реєстрація потужностей

Організація, зміни, створення, ліквідація бізнесу
лёля
ПрофиПрофи
Повідомлень: 44
З нами з: 23 лютого 2011, 00:53
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення лёля »

Допоможіть , будь-ласка. От дізналась що всі підприємства , що мають справу з продуктами харчування , повинні провести реєстрацію потужностей. Чи повинні це робити підприємці ФОП , та який алгоритм такої реєстрації.

gakla
УченикУченик
Повідомлень: 5
З нами з: 19 квітня 2016, 09:42

Повідомлення gakla »

Із опублікуванням в Офіційному віснику України (№ 26) 08.04.2016 наказу Мінагрополітики від 10 лютого 2016 р. № 39 "Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам", зареєстрованого в Мін'юсті 12 березня 2016 року за № 382/28512, розпочато процес державної реєстрації потужностей.
Згідно вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку харчових продуктів, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та /або обігу харчових продуктів.
Для державної реєстрації та присвоєння особистого реєстраційного номера потужності, суб’єкт господарювання/ оператор ринку зобов'язаний подати до територіального органу Держпродспоживслужби (управління держпродспоживслужби в районі/місті) заяву про державну реєстрацію потужності (зразок додається). Інформуємо, що державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку.
За роботу без державної реєстрації операторам ринку харчових продуктів передбачена адміністративна відповідальність згідно ст.64 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" п 2) виробництво, зберігання харчових продуктів на потужностях, незареєстрованих відповідно до вимог цього Закону, - тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від двадцяти трьох до тридцяти мінімальних заробітних плат, на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від восьми до п’ятнадцяти мінімальних заробітних плат.
З початку реєстрації внесено в реєстр та присвоєно особистий реєстраційний номер більше тисячі суб’єктам господарювання. Робота по державній реєстрації триває.

gakla
УченикУченик
Повідомлень: 5
З нами з: 19 квітня 2016, 09:42

Повідомлення gakla »

Обратите внимание на штрафі и поспешите с регистрацией

NATA888
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 901
З нами з: 05 грудня 2012, 07:43
Дякував (ла): 707 разів
Подякували: 352 рази

Повідомлення NATA888 »

Доброго всім дня!
Можливо не в тему но дуже терміново потрібно.
Підприємтво припинило д-сть рік назад, всіх звільнили обовязки директора взяв засновник, зараз відновлюють діяльність і приймають директора з оплатою.
В реєстратора все змінили, в податкову несем повідомлення на прийняття директора, вимагають підпис бухгалтера, або щоб директор підписався за бухгалтера.
Чи мають право вимагати підпис бухгалтера, якщо його ще немає???

-Latka-
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2781
З нами з: 26 вересня 2011, 04:18
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 1256 разів

Повідомлення -Latka- »

NATA888 писав:Доброго всім дня!
Можливо не в тему но дуже терміново потрібно.
Підприємтво припинило д-сть рік назад, всіх звільнили обовязки директора взяв засновник, зараз відновлюють діяльність і приймають директора з оплатою.
В реєстратора все змінили, в податкову несем повідомлення на прийняття директора, вимагають підпис бухгалтера, або щоб директор підписався за бухгалтера.
Чи мають право вимагати підпис бухгалтера, якщо його ще немає???
Да, пока в штате нет гл бух, в налоговой в 1 ОПП вместо бух прописываю дир.

NATA888
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 901
З нами з: 05 грудня 2012, 07:43
Дякував (ла): 707 разів
Подякували: 352 рази

Повідомлення NATA888 »

-Latka- писав:
NATA888 писав:Доброго всім дня!
Можливо не в тему но дуже терміново потрібно.
Підприємтво припинило д-сть рік назад, всіх звільнили обовязки директора взяв засновник, зараз відновлюють діяльність і приймають директора з оплатою.
В реєстратора все змінили, в податкову несем повідомлення на прийняття директора, вимагають підпис бухгалтера, або щоб директор підписався за бухгалтера.
Чи мають право вимагати підпис бухгалтера, якщо його ще немає???
Да, пока в штате нет гл бух, в налоговой в 1 ОПП вместо бух прописываю дир.
но, приймає на роботу не бухгалтер #hunter#
Розумію якщо б це звіт подавався
Тай з моменту прийняття є 10 днів на подання 1-ОПП на того ж самого бухгалтера
Чому в цій країні все по молдавськи?#g_cray#

-Latka-
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2781
З нами з: 26 вересня 2011, 04:18
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 1256 разів

Повідомлення -Latka- »

NATA888 писав:
-Latka- писав:
NATA888 писав:Доброго всім дня!
Можливо не в тему но дуже терміново потрібно.
Підприємтво припинило д-сть рік назад, всіх звільнили обовязки директора взяв засновник, зараз відновлюють діяльність і приймають директора з оплатою.
В реєстратора все змінили, в податкову несем повідомлення на прийняття директора, вимагають підпис бухгалтера, або щоб директор підписався за бухгалтера.
Чи мають право вимагати підпис бухгалтера, якщо його ще немає???
Да, пока в штате нет гл бух, в налоговой в 1 ОПП вместо бух прописываю дир.
но, приймає на роботу не бухгалтер #hunter#
Розумію якщо б це звіт подавався
Тай з моменту прийняття є 10 днів на подання 1-ОПП на того ж самого бухгалтера
Чому в цій країні все по молдавськи?#g_cray#
Вы сами себя путаете, предприятие есть один дир, он же глбух, он же кадровик, он же кассир, он же охрана труда и еще много он же. Пока на должность не принят отдельный человек - директор отвечает за все. При подаче 1 опп в налоговую в графах гл бух вписывается директор, если другого человека нет. После этого все отчеты и документы подписывает дир за директора и за глбуха. Когда будет гл бух да есть 10 дней на подачу опп, но до изменения рег данных в отчетах стоит то должностное лицо, которое значится в опп, т.е. гл.бух начинает подписывать отчеты в налоговую после подачи опп.

Відповісти

Повернутись до “Організаційні питання”