Подала вчора 20-опп і не можу зрозуміти , що зробила не так.
У нас вже було 1- орендоване приміщення, наша юридична адреса і ці дані занесені в електроному кабінеті.
Вчора подала на ще одне орендоване приміщення, де в 11 графі( взяти на облік за неосновним місцем) нічого не ставила. Залишаємося на обліку за основним місцем реєстрації. Та в мене всі дані замінилися на нове орендоване приміщення.
Зараз в мене в електроному кабінеті світиться тільки інформація про нове одне орендоване приміщення
Чи повинно відображатися два орендовані приміщення ?
У 20-опп треба прописати 2 приміщення, навіть при другому подані?
Снежынка писав:Подала вчора 20-опп і не можу зрозуміти , що зробила не так.
У нас вже було 1- орендоване приміщення, наша юридична адреса і ці дані занесені в електроному кабінеті.
Вчора подала на ще одне орендоване приміщення, де в 11 графі( взяти на облік за неосновним місцем) нічого не ставила. Залишаємося на обліку за основним місцем реєстрації. Та в мене всі дані замінилися на нове орендоване приміщення.
Зараз в мене в електроному кабінеті світиться тільки інформація про нове одне орендоване приміщення
Чи повинно відображатися два орендовані приміщення ?
У 20-опп треба прописати 2 приміщення, навіть при другому подані?
Снежынка писав:Подала вчора 20-опп і не можу зрозуміти , що зробила не так.
У нас вже було 1- орендоване приміщення, наша юридична адреса і ці дані занесені в електроному кабінеті.
Вчора подала на ще одне орендоване приміщення, де в 11 графі( взяти на облік за неосновним місцем) нічого не ставила. Залишаємося на обліку за основним місцем реєстрації. Та в мене всі дані замінилися на нове орендоване приміщення.
Зараз в мене в електроному кабінеті світиться тільки інформація про нове одне орендоване приміщення
Чи повинно відображатися два орендовані приміщення ?
У 20-опп треба прописати 2 приміщення, навіть при другому подані?
3» — змінилися відомості про існуючий об’єкт: став інакшим його тип, найменування, адреса, вид права власності або стан. У таблицю заносяться оновлені дані про нього;
невірно?
Снежынка писав:3» — змінилися відомості про існуючий об’єкт: став інакшим його тип, найменування, адреса, вид права власності або стан. У таблицю заносяться оновлені дані про нього;
невірно?
Снежынка писав:3» — змінилися відомості про існуючий об’єкт: став інакшим його тип, найменування, адреса, вид права власності або стан. У таблицю заносяться оновлені дані про нього;
невірно?
я все не правильно зрозуміла, коли читала((((
так, обєкт додався.
Я можу відправити нову 20-опп з кодом 1?
потрібно показувати два обєкта чи тільки новий?
При заповненні повідомлення за ф. № 20-ОПП з виправленою інформацією у другій графі відомостей про об’єкти оподаткування платником податків зазначається код ознаки надання інформації 3 (надання інформації щодо зміни відомостей про об’єкт оподаткування). При цьому таке повідомлення подається разом з супровідним листом, в якому зазначається факт виправлення помилок у відомостях про об’єкт оподаткування.
Перевірте мене, будь-ласка:
подаю 20-опп по двом обєктам з кодом 3, + супровідний лист, правда не знаю куди його кріпити і де взяти
Nata2015 писав:Помогите заполнить эту....очень хорошую форму 20-ОПП. Уже три раза отправляю и приходит квитанция "не принято". Юрлицо имело в собственности помещение которое 6 декабря продали.Поставила в
колонку 2 код 3 - змины ведомостей,в колонку 9 код 6 - объект видчужений,в колонку 10 код 1 - право власности . Второй раз поменяла в кол.2 код 6 поставила,не приняли.В квитанции написано
"Документ не прийнято до розгляду.Об'ект оподаткування 39800001 за даними Реєстру об'єктів оподаткування вже закрито." Что у меня не правильно ? Может в этом случае вообще не надо подавать
эту чудную форму ?
Посмотрите в кабинете есть ли там данные об это объекте
так, в мене теж 2 квитанція з Документ не прийнято до розгляду. Щодо об'єкта оподаткування "37800001" у Реєстрі об'єктів оподаткування вже є інформація з таким ідентифікатором
Я ФОП, сдаю в аренду на правах собственности нежилое помещение - под магазин, 20-ОПП была ранее подана, тип объекта - 321
30 ноября 2017г. расторгнут договор с прежним арендатором (который арендовал под магазин), 01 декабря 2017г. заключен договор с новым арендатором - только арендует под офис.
Необходимо ли мне подавать 20-ОПП? Объект как сдавался в аренду так и сдается...
Либо надо сдать двумя строками, в первой тип объекта 321 - повернений власнику (т.е. мне), и во 2-й тип объекта - 378 - офис - сдается в аренду?
Необходимо ли в графе "Наявність ліцензії..." указывать данные, если арендатор має ліцензію на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг, а саме на надання коштів у позику?
Я ФОП, сдаю в аренду на правах собственности нежилое помещение - под магазин, 20-ОПП была ранее подана, тип объекта - 321
30 ноября 2017г. расторгнут договор с прежним арендатором (который арендовал под магазин), 01 декабря 2017г. заключен договор с новым арендатором - только арендует под офис.
Необходимо ли мне подавать 20-ОПП? Объект как сдавался в аренду так и сдается...
Либо надо сдать двумя строками, в первой тип объекта 321 - повернений власнику (т.е. мне), и во 2-й тип объекта - 378 - офис - сдается в аренду?
Необходимо ли в графе "Наявність ліцензії..." указывать данные, если арендатор має ліцензію на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг, а саме на надання коштів у позику?
Благодарю за помощь...
У Вас ничего не меняется, как сдавали в аренду, так и сдаёте, не нужно подавать 20-ОПП, а тем более вспоминать там о лицензиях арендаторов #smile3#
Снежынка писав: Якщо я орендую офіс в іншому районі, мені потрібно подати 17-0ПП?
Звітуємося по місцю реєстрації?
Если этот объект связан с уплатой налогов не по месту "основной" регистрации (например: рента, туристический сбор и пр.), и в 20-ОПП не поставили отметку, то нужно