Орендоване приміщення треба відображати ,а пральки ні
20-ОПП: що, де, коли, як?
Гарно дякую Вам. А можна документ, на якій підставі ми не повинні відображати в 20-ОПП пральні машини. Дякую
-
- Мастер
- Повідомлень: 55
- З нами з: 11 березня 2021, 14:09
- Дякував (ла): 19 разів
- Подякували: 2 рази
Доброго дня.
Вантажний транспорт надано в оренду за договором безоплатного користування!
Питання як показати транспорт у графі 9 стан обєкта- 8 орендується????
Та графі 10 вид права на обєкт - 7(право довгострокового користування або оренди)?????
Надано на 5 років.
Дякую
Вантажний транспорт надано в оренду за договором безоплатного користування!
Питання як показати транспорт у графі 9 стан обєкта- 8 орендується????
Та графі 10 вид права на обєкт - 7(право довгострокового користування або оренди)?????
Надано на 5 років.
Дякую
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1729
- З нами з: 31 травня 2015, 13:16
- Дякував (ла): 399 разів
- Подякували: 905 разів
)))
Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.
Початком перебігу 10-денного строку є дата набуття права платником щодо об’єкту оподаткування відповідно до правовстановлюючих документів чи документів, що підтверджують право користування, розпорядження об’єктом оподаткування.
-
- Просвещенный
- Повідомлень: 154
- З нами з: 30 травня 2014, 13:19
- Дякував (ла): 31 раз
- Подякували: 1 раз
Добрий вечір, в нас ТОВ( 10 років вже, імпортували товари і продавали їх до 2020( свого складу не було, вся логістика була на логістичному складі, з 2021 надаємо послуги маркетингу нерезиденту на території україни) в кабінеті платника податків, данні про юрадресу і фактичну(оренда офісів) є. Підкажіть:
1.Чи потрібно данні про склад подавати, з яким фактично в листопаді 2021 завершуємо співпрацю.?
2. На підприємстві числиться 4 легкових авто, купили п'яте, для менеджерів, директора ( для службових поїздок), чи потрібно 20 опп їх вказувати. Як бути з тими авто , що колись купувались і продавались в 2020 році.?
1.Чи потрібно данні про склад подавати, з яким фактично в листопаді 2021 завершуємо співпрацю.?
2. На підприємстві числиться 4 легкових авто, купили п'яте, для менеджерів, директора ( для службових поїздок), чи потрібно 20 опп їх вказувати. Як бути з тими авто , що колись купувались і продавались в 2020 році.?
-
- Профи
- Повідомлень: 45
- З нами з: 12 лютого 2020, 19:24
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 13 разів
Добрий день. Як подавати нову форму 20-опп при зміні адміністративного устрою. Було м.Боярка, києво-святошинський район став Фастівський. Код міста за новим кодифікатром інший, чи ще діє старий КОАТУУ. Читала у поясненнях податкової, що на перехідний період діє КОАТУУ. Але вказати Боярка, Фастівський район та код міста за старим КОАТУУ - якось дивно. Податкова чіткої відповіді не надала. Хочу зареєструвати ПРРО, а адреса в 20-опп з раойном якого вже нема. Може хтось був утакій ситуації.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 23 серпня 2016, 11:48
- Дякував (ла): 842 рази
- Подякували: 586 разів
А де найти нову 20-опп,якщо у елкабінеті не відкривається і в сонаті немає?Янтик писав: ↑02 грудня 2021, 12:07Добрий день. Як подавати нову форму 20-опп при зміні адміністративного устрою. Було м.Боярка, києво-святошинський район став Фастівський. Код міста за новим кодифікатром інший, чи ще діє старий КОАТУУ. Читала у поясненнях податкової, що на перехідний період діє КОАТУУ. Але вказати Боярка, Фастівський район та код міста за старим КОАТУУ - якось дивно. Податкова чіткої відповіді не надала. Хочу зареєструвати ПРРО, а адреса в 20-опп з раойном якого вже нема. Може хтось був утакій ситуації.
у меня сегодня 20-ОПП не приняли. Новая форма с декабря 2021. В Медке новой формы еще нет (