Неприбыльная организация!
Присоединяюсь к Ok,помогите а то совсем запуталась....Может кто кинуть пример заполнения этого отчета? Заранее благодарна
Відповідно до пп.16.1.6 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податків зобов’язаний подавати контролюючим органам інформацію, відомості про суми коштів, не сплачених до бюджету в зв’язку з отриманням податкових пільг (суми отриманих пільг) та напрями їх використання (щодо умовних податкових пільг – пільг, що надаються за умови використання коштів, вивільнених у суб’єкта господарювання внаслідок надання пільги, у визначеному державою порядку).
Суми податку та збору, не сплачені суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, обліковуються таким суб’єктом - платником податків. Облік зазначених коштів ведеться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (п.30.6 ст.30 ПКУ).
Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1233 (далі – Порядок №1233).
Відповідно до п.2 Порядку №1233 суб’єкт господарювання, що не сплачує податки та збори у зв’язку з отриманням податкових пільг, веде облік сум таких пільг та складає звіт про суми податкових пільг (далі – Звіт).
Розрахунок прибутку, що звільняється від оподаткування, відображається у додатку ПЗ до рядка 09 Податкової декларації з податку на прибуток підприємства (далі – Декларація ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.09.2011 №1213.
У Звіті суб’єктом господарювання зазначається сума пільги у зв’язку із звільненням прибутку від оподаткування, розрахована як прибуток від пільгової діяльності (рядок 09 додатка ПЗ до Декларації), помножений на діючу ставку податку на прибуток.
Отже, враховуючи те, що сума пільги з податку на прибуток розраховується платником податку на прибуток на підставі даних додатка ПЗ до Декларації, яка подається до контролюючого органу згідно з п.57.1 ст.57 ПКУ один раз за підсумками року, Звіт таким суб’єктом господарювання подається у строки подання річної Декларації.
Суми податку та збору, не сплачені суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, обліковуються таким суб’єктом - платником податків. Облік зазначених коштів ведеться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (п.30.6 ст.30 ПКУ).
Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1233 (далі – Порядок №1233).
Відповідно до п.2 Порядку №1233 суб’єкт господарювання, що не сплачує податки та збори у зв’язку з отриманням податкових пільг, веде облік сум таких пільг та складає звіт про суми податкових пільг (далі – Звіт).
Розрахунок прибутку, що звільняється від оподаткування, відображається у додатку ПЗ до рядка 09 Податкової декларації з податку на прибуток підприємства (далі – Декларація ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.09.2011 №1213.
У Звіті суб’єктом господарювання зазначається сума пільги у зв’язку із звільненням прибутку від оподаткування, розрахована як прибуток від пільгової діяльності (рядок 09 додатка ПЗ до Декларації), помножений на діючу ставку податку на прибуток.
Отже, враховуючи те, що сума пільги з податку на прибуток розраховується платником податку на прибуток на підставі даних додатка ПЗ до Декларації, яка подається до контролюючого органу згідно з п.57.1 ст.57 ПКУ один раз за підсумками року, Звіт таким суб’єктом господарювання подається у строки подання річної Декларації.
Девочки нашла этот ответ в ЕБПЗ...Может кто то кинуть пример заполнения этого отчета?
-
- Гений
- Повідомлень: 469
- З нами з: 27 листопада 2013, 09:18
- Дякував (ла): 169 разів
- Подякували: 152 рази
Стаття 16. ЗАКОН УКРАЇНИMr.Massa писав:Добрый день. Подскажите. Неприбыльная организация, код 0006. Сколько можно тратить на внутренние потребности организации(з/та, офис, мебель в офис, возможно будут командировки)?
Про благодійну діяльність та благодійні організації
3. Розмір адміністративних витрат благодійної організації не може перевищувати 20 відсотків доходу цієї організації у поточному році.
-
- Знаток
- Повідомлень: 15
- З нами з: 22 листопада 2013, 11:42
- Дякував (ла): 5 разів
Уважаемые коллеги!! Помогите пожалуйста! Может кто то ведет не прибыльную организацию (не бюджетную), и есть образец кошториса доходов и расходов,скиньте пожалуйста на адрес ir_kol@ukr.net. Буду очень благодарна #help#
А на общественную организацию 20% на внутренние расходы тоже распространяется??Mr.Massa писав:Стаття 16. ЗАКОН УКРАЇНИMr.Massa писав:Добрый день. Подскажите. Неприбыльная организация, код 0006. Сколько можно тратить на внутренние потребности организации(з/та, офис, мебель в офис, возможно будут командировки)?
Про благодійну діяльність та благодійні організації
3. Розмір адміністративних витрат благодійної організації не може перевищувати 20 відсотків доходу цієї організації у поточному році.
-
- Ученик
- Повідомлень: 2
- З нами з: 22 липня 2015, 20:19
Добрый день! Подскажите, пожалуйста,
у нас не прибыльная общественная организация, заключили трехсторонний договор подряда на достройку школы. В договоре указано, что заказчик 1 (министерство образования) оплачивает 100 000,00 грн, а заказчик 2 (ОО) 26000,00 грн. Акты получили на суму 126 000,00 грн. Но,оплатили мы только 26000,00. Какие проводки должны быть, чтобы не было задолженость? Заранее спасибо
у нас не прибыльная общественная организация, заключили трехсторонний договор подряда на достройку школы. В договоре указано, что заказчик 1 (министерство образования) оплачивает 100 000,00 грн, а заказчик 2 (ОО) 26000,00 грн. Акты получили на суму 126 000,00 грн. Но,оплатили мы только 26000,00. Какие проводки должны быть, чтобы не было задолженость? Заранее спасибо