кто подскажет, если у нас сейчас (по налоговому кодексу) нормы естественной убыли.
Часть товара продана, часть пропала (хранение) . Хотим затраты поставить в расходы..
Налоговая против, говорит нет прожади, нет расхода.
подскажите
Посмотрите в НКУ ст.138.8.5 Согласно этой статьи в состав общепроизводственных расходов включаются "и) інші загальновиробничі витрати (внутрішньозаводське переміщення матеріалів, деталей, напівфабрикатів, інструментів із складів до цехів і готової продукції на склади); нестачі незавершеного виробництва, нестачі і втрати від псування матеріальних цінностей у цехах у межах норм природного убутку згідно із затвердженими центральними органами виконавчої влади та погодженими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики нормативами.
При этом учитывая то, что ограничения, установленные п. 140.3 ст. 140 Налогового кодекса, касаются только потерь, превышающих нормы естественной убыли, потери в пределах таких норм могут быть учтены плательщиком налога в налоговом учете, а потери, превышающие нормы естественной убыли, в налоговом учете предприятия не учитываются.
Сашурка писав:Доброго дня! У мене є теж витрати не включені в 2012 р. для більшого значення податкового навантаження .ЦЕ 92 рах, 93, 94 - певні сумми в різних кварталах. Я їх на 39 рах. не відносила. Якщо дивиться оборотку за рік і деку на прибуток, то суми по цих рах. не ідуть, звісно чому. Як мені для себе це оформить - бух довідкою???? чи просто для себе відмітити що, де і коли і нехай так і залишається. ДЯКУЮ!!!!
с меня тоже попросили снять по году 92 счет, ЗП. Я статистику сделала как надо. Об этом и в налоговой сказала, что прибыль сдам как им угодно (чтоб не портить их статистику). Но финотчет прикреплю правильный. И получатся несостыковки. Инспектор сказала, чтоб не переживала. Никто не обращает на нестыковки внимания. А то что не учла, можно в первом квартале учесть.
Я тоже выписала на листик, что именно не включила в прибыль. Нг сомневаюсь включать или нет эту сумму.
Альона1 писав:Я тоді напевне зроблю не так .Підвішу свої витрати на 23 у 3-ьому - , а на 90 Собівартість відправлю у 4-ому кварталі.
Підвісила я свої витрати на 23 і потім закрила на 90. так мені їх всіх ігарненько зняли. Написали що валові витрати виникають тоді коли виникають валові доходи , чи напаки непамятаю , що вони там написали. Ну тобто якщо 23 виник у 3-ьому кварталі тоді треба було їх поставити і на витрати у 4-ому кварталі, з чого вони це взяли, у мене обєкти взагалі три місяці будуються я всі витрати завішую на 23 , а коли закриваю обєкт , продаю ставлю на витрати . Вибачте , але чокнуті на всю голову. До речі добові визнаються витратами того ж періоду , коли нараховані чи коли по обєкту виникає валовий дохід?
Если суточные прямые расходы, то когда сдадите объект. А все остальное не осилил, какое отношение 23-й имеет к расходам? Это незавершенка, которая закроется на 90-й по дате акта (раз речь о строительстве), а Вы когда закрыли? Акт подписан в каком квартале?
У четвертому , я і у четвертому закрила. А відрядні прямі робітників , які задіяні на обєкті. і забула запитати, а нарахування на зарплату робітників , теж ставлять на витрати , коли обєкт закривається , чи у періоді винекниння витрат.
ЕСВ так же будет в периоде реализации, т.е. когда подпишите акт. А что они тогда вообще предъявляют, если подписан акт и закрыты расходы в одном периоде?
А вони побачили суму сальдо на 23 рахунку і написали , що я їх мала в декларації поставити тоді коли вони попали на 23 рахунок, а не коли на 90, Тобто кажуть , що це є витрати моїх попередніх періодів, а за той період у мене вже перевірка пройшла, Вони не мали це писати , коли в останій день йшли з перевірки, а коли принесли акт було написано, заставляли фантазувати на певні суми . Так і говорили , що фантазії у них хватає, тепер акти пишуться не на фактах, а на фантазіях інспекторів.