Затраты прошлых периодов, неучтенные из за налоговой нагрузки

Декларація, уточнення, виправлення помилок.
О2
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 181
З нами з: 02 квітня 2012, 09:01
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 41 раз

Повідомлення О2 »

Единая база налоговых знаний
Головна » Єдина база податкових знань » Податок на прибуток підприємств » Порядок визначення витрат та їх склад: інші питання щодо витрат »
Як враховуються у складі витрат платника податку суми витрат, не віднесені до складу витрат минулих звітних періодів у зв’язку з втратою документів?
Коротка відповідь : Порядок врахування у складі витрат платника податку сум витрат, не віднесених до складу витрат минулих звітних податкових періодів у зв'язку з втратою, знищенням або зіпсуттям документів, що підтверджують здійснення витрат, та підтверджених такими документами у звітному податковому періоді, а також сум витрат, не врахованих в минулих податкових періодах у зв'язку з допущенням помилок та виявлених у звітному податковому періоді в розрахунку податкового зобов'язання, встановлено пунктом 138.11 ст.138 розділу ІІІ "Податок на прибуток підприємств" Податкового кодексу України. Зазначені витрати, здійснені в минулі звітні роки, відображаються у складі інших витрат, а ті, які здійснені у звітному податковому році, - у складі витрат відповідної групи (собівартості реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, загальновиробничих витрат, адміністративних витрат тощо).
Повна відповідь : Відповідно до пп.139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України від 2 грудня.2010 року №2755-VI (далі - ПКУ) витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку, не враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку. У разі втрати, знищення або зіпсуття зазначених документів платник податку має право письмово заявити про це органу державної податкової служби та здійснити заходи, необхідні для поновлення таких документів. Письмова заява має бути надіслана до/або разом із поданням розрахунку податкових зобов'язань за звітний податковий період. Якщо платник податку не подасть у такий строк письмову заяву та не поновить зазначених документів до закінчення податкового періоду, що настає за звітним, не підтверджені відповідними документами витрати не включаються до витрат за податковий звітний період та розрахунку об'єкта оподаткування, і на суму недосплаченого податку нараховується пеня в розмірі 120 відсотків облікової ставки Національного банку України. Якщо платник податку поновить зазначені документи в наступних податкових періодах, підтверджені витрати (з урахуванням сплаченої пені) включаються до витрат за податковий період, на який припадає таке поновлення. Пунктом 138.11 ст.138 розділу ІІІ "Податок на прибуток підприємств" Податкового кодексу України від 2 грудня.2010 року №2755-VI встановлено порядок врахування у складі витрат платника податку сум витрат, не віднесених до складу витрат минулих звітних податкових періодів у зв'язку з втратою, знищенням або зіпсуттям документів, що підтверджують здійснення витрат, установлених цим розділом, та підтверджених такими документами у звітному податковому періоді, а також сум витрат, не врахованих в минулих податкових періодах у зв'язку з допущенням помилок та виявлених у звітному податковому періоді в розрахунку податкового зобов'язання. Зазначені в цьому пункті витрати, здійснені в минулі звітні роки, відображаються у складі інших витрат, а ті, які здійснені у звітному податковому році, - у складі в итрат відповідної групи (собівартості реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, загальновиробничих витрат, адміністративних витрат тощо).
Про уточненную декларацию в этом ответе ничего не нашел#cray#

О2
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 181
З нами з: 02 квітня 2012, 09:01
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 41 раз

Повідомлення О2 »

Берса писав:если я потеряла бумажку за 3 квартал и у меня есть подтверждение (письмо с описью, уведомлением и т.д.), что расходную получила только в 1 квартале 2012 года, тогда может и можно включить в инши. Но, если нет подтверждающих документов или материалы лежали на складе, а я их по ошибке не списала, то надо делать уточненку или ВП
Декларация составляется на основании данных бухгалтерского учета.
44.2. Для обрахунку об'єкта оподаткування платник податку на
прибуток використовує дані бухгалтерського обліку щодо доходів та
витрат з врахуванням положень цього Кодексу.
Бухгалтерского!, а не налогового#g_witch#

Если декларация составлена не в соответствии с данными бухгалтерского учета - подается уточненная декларация.
Если декларация составлена в соответсвии с данными бух. учета, но из-за ошибок в бухучете составлена не правильно, то в текущем периоде в учет вносятся соответствующие исправления, декларация подается только текущая, на основании текущих данных бух. учета, с отражением в ней исправленных ошибок в порядке установленном пунктом 138.11

Берса
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8478
З нами з: 23 березня 2011, 09:48
Дякував (ла): 2195 разів
Подякували: 3439 разів

Повідомлення Берса »

Что то я совсем ничего не понимаю. Просто мне тоже надо включить не учтенные в 11 году затраты. Я решила делать додаток ВП (у меня была занижена себестоимость (т.е. списано меньше дизтоплива , чем по путевым листам)

Марина ***
Оракул
Оракул
Повідомлень: 218
З нами з: 16 березня 2011, 02:26
Дякував (ла): 17 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Марина *** »

Добрый день. Если я правильно понимаю, то отрицательное значение в декларации за 2-4 квартал 2011 года (строка 07), переносится в деку за І квартал 2012 года.#blush# #blush# ???

О2
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 181
З нами з: 02 квітня 2012, 09:01
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 41 раз

Повідомлення О2 »

Берса писав:мне тоже надо включить не учтенные в 11 году затраты. Я решила делать додаток ВП (у меня была занижена себестоимость (т.е. списано меньше дизтоплива , чем по путевым листам)
Я бы сделал так:
мартом составил бухгалтерскую справку приблизительно такого содержания:
в связи с тем, что
- по путевому листу от № следовало списать 30 литров ошибочно списано 20 литров, недосписано 10 литров
- по путевому листу от № следовало списать 35 литров ошибочно списано 23 литра, недосписано 12 литров
и т.д.
Всего недосписано 102475 литров дизтоплива
указанное колличество горючего досписывается в марте 2012 года.
подписи: гл бухгалтер, бухгалтер

На основании бух. справки списал бы топливо на затраты.
Сумму затрат отразил бы по строке 06.4.39 Декларации по налогу на прибыль

З.Ы. А досписание топлива, неважно каким способом - внесением измений в учет 2011 года, или в марте 2012 года бухгалтерской справкой, не приведет к появлению "красных" остатков по нему?

Берса
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8478
З нами з: 23 березня 2011, 09:48
Дякував (ла): 2195 разів
Подякували: 3439 разів

Повідомлення Берса »

нет не приведет. Я специально не списывала и в налоговом и в бухгалтерском учете, чтобы потом понимать на каком я свете...

О2
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 181
З нами з: 02 квітня 2012, 09:01
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 41 раз

Повідомлення О2 »

Берса писав:чтобы потом понимать на каком я свете...
#good# Все бы так...

Берса
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8478
З нами з: 23 березня 2011, 09:48
Дякував (ла): 2195 разів
Подякували: 3439 разів

Повідомлення Берса »

Позвонила в налоговую консультацию, сказали прошлые расходы в ИНШИ нельзя. Только уточненка или ВП...

Stil`ana
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 11
З нами з: 03 травня 2012, 04:40
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Stil`ana »

Ваще не могу разобраться с додатком ВП!#blush#
Помогите тупому ребенку, умоляю

Берса
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8478
З нами з: 23 березня 2011, 09:48
Дякував (ла): 2195 разів
Подякували: 3439 разів

Повідомлення Берса »

Так в чем помочь, то... Вы бы хоть вопрос озвучили.

Відповісти

Повернутись до “Звітність з податку на прибуток”