Ремонт

Лапочка
УченикУченик
Повідомлень: 7
З нами з: 12 вересня 2012, 05:17
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Лапочка »

Купили стройматериалы для ремонта здания. Подписан с другими контрагентами договор подрядя для выполнения данных работ, часть стройматериалов идет наших, которые числятся на 205 счете. Как документально правильно оформить передачу материалов подрядчику и какие будут проводки по предоставлению Акта выполненных работ? Большое спасибо.

to_be
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1535
З нами з: 24 січня 2013, 12:11
Дякував (ла): 1018 разів
Подякували: 351 раз

Повідомлення to_be »

Лапочка писав:Купили стройматериалы для ремонта здания. Подписан с другими контрагентами договор подрядя для выполнения данных работ, часть стройматериалов идет наших, которые числятся на 205 счете. Как документально правильно оформить передачу материалов подрядчику и какие будут проводки по предоставлению Акта выполненных работ? Большое спасибо.
Вам нужно в раздел учета активов и ТМЦ. Посмотрите здесь http://www.buhgalter911.com/yaf/yaf_postst19599.aspx

Альона1
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2849
З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
Дякував (ла): 789 разів
Подякували: 1308 разів

Повідомлення Альона1 »

Підкажіть , будь ласка,якщо у приміщені згоріла електропроводка і її поміняли , кабеля на суму 12 тис грн. кількість196 метрів . Брати відразу на витрати чи на ремонт приміщення, тобто основного засобу, чи оформляти як передавальний пристрій, що аж ніяк не хочеться новий основний засіб вводити.

А_нна
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 503
З нами з: 24 травня 2013, 03:30
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 196 разів

Повідомлення А_нна »

если только кабеля, то это текущий ремонт - на расходы.

Альона1
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2849
З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
Дякував (ла): 789 разів
Подякували: 1308 разів

Повідомлення Альона1 »

А_нна писав:если только кабеля, то это текущий ремонт - на расходы.
На ремонт основного засобу , тобто приміщення в межах 10 % ліміту???

aj2vkf3qy5
Мастер
Мастер
Повідомлень: 57
З нами з: 06 березня 2013, 07:15
Дякував (ла): 12 разів

Повідомлення aj2vkf3qy5 »

Помогите найти логику, рядок декларации по прибыли 06.4.38 Сума витрат на ремонт та поліпшення необоротних активів, що надані в оперативну оренду відповідно до пункту 146.12 статті 146 розділу III Податкового кодексу України и пункт 146.12:Сума витрат, що пов'язана з ремонтом та поліпшенням об'єктів основних засобів, у тому числі орендованих або отриманих у концесію чи створених (збудованих) концесіонером у розмірі, що не перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів на початок звітного року, відноситься платником податку до складу витрат.
Так каие затраты идут в этот рядок: понесенные на полученные в оренду ОС или предоставленные в аренду ОС??


Marlboro
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 12590
З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
Дякував (ла): 252 рази
Подякували: 4095 разів

Повідомлення Marlboro »

И первых, и вторых - учет ремонта будет аналогичен как и в случае с полученными, так и сданными в аренду.

aj2vkf3qy5
Мастер
Мастер
Повідомлень: 57
З нами з: 06 березня 2013, 07:15
Дякував (ла): 12 разів

Повідомлення aj2vkf3qy5 »

т.е. все ремонтные затраты связанные с орендой, не зависимо сдалая в аренду или получила, правильно?

Marlboro
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 12590
З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
Дякував (ла): 252 рази
Подякували: 4095 разів

Повідомлення Marlboro »

Ну да, как видите разделения по признаку сданные/полученные там нет.

Відповісти

Повернутись до “Витрати”