Добрый день, вопрос связан с оптимизацией прибыли.
Предприятие на общей системе с НДС,арендует помещение у физлица.
На сегодня у предприятия вырисовывается уже огромная прибыль. Деку сдаем один раз, по итогам года.
Ищем затраты. Хотим установить в этом помещении (офисе) пластиковые окна.
Это будет считаться получением в будущем экономических выгод, т.е. улучшением объекта аренды с привлечением сторонней организации,верно?
Компенсации от физлица (арендодателя) не будет. Сможем включить в затраты отчетного периода надеюсь.
Дт 153 Кт 6852
Дт 641 Кт 6852
Дт 6852 КТ 311
Дт 153 Кт ??? Затраты на улучшение объекта аренды, какой счет взять?
Дт 117 КТ 153
Дт 92 Кт 132
Какими еще существенными затратами кроме общеизвестных можно воспользоваться?
МБП, основные, периодика, подписка, услуги юристов, семинары, субаренда, все это уже есть.
компания занимается продажей медпрепаратов частным лицам (конечный покупатель)
Спасибо огромное,именно с этой статьи я и почерпнула инфу, которую выложила в своем вопросе.
Выше прочла и запуталась, якобы не сможем в затраты включить. При коректировке фин.рез-та якобы нужно не включать в затраты,т.к.это непроизводственные фонды.Или я не поняла...
Спасибо огромное,именно с этой статьи я и почерпнула инфу, которую выложила в своем вопросе.
Выше прочла и запуталась, якобы не сможем в затраты включить. При коректировке фин.рез-та якобы нужно не включать в затраты,т.к.это непроизводственные фонды.Или я не поняла...
Вы в затраты сможете взять суммы по ремонту только в части ежемесячной амортизации созданного объекта: Щодо витрат, пов’язаних з поліпшенням (модернізація, дообладнання, капітальний ремонт тощо) об’єкта ОЗ, що призводять до збільшення майбутніх економічних вигід, то орендар зобов’язаний відображати в обліку такі витрати як капітальні інвестиції у створення інших необоротних матеріальних активів (абз. 2 п. 8 П(С)БО 14 «Оренда», п. 21 Методрекомендацій № 561).
Зазначені витрати накопичуються на Дт субрахунку 153 «Придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів» і після завершення відповідних робіт списують на субрахунок 117 «Інші необоротні матеріальні активи». Відповідно буде проведення Дт 117 Кт 153.
Як бачимо, в обліку виникне умовний ОЗ, який потрібно амортизувати упродовж строку його корисного використання, починаючи з місяця, наступного за місяцем завершення поліпшувальних робіт (введення об’єкта в експлуатацію). З огляду на приписи п.п. 23, 24, 29 П(С)БО 7 строк амортизації такого «умовного» об’єкта не може перевищувати строк дії договору оренди. https://www.pspaudit.com.ua/ru/f_a_q_/k ... /1037.html
Спасибо огромное,именно с этой статьи я и почерпнула инфу, которую выложила в своем вопросе.
Выше прочла и запуталась, якобы не сможем в затраты включить. При коректировке фин.рез-та якобы нужно не включать в затраты,т.к.это непроизводственные фонды.Или я не поняла...
Вы в затраты сможете взять суммы по ремонту только в части ежемесячной амортизации созданного объекта: Щодо витрат, пов’язаних з поліпшенням (модернізація, дообладнання, капітальний ремонт тощо) об’єкта ОЗ, що призводять до збільшення майбутніх економічних вигід, то орендар зобов’язаний відображати в обліку такі витрати як капітальні інвестиції у створення інших необоротних матеріальних активів (абз. 2 п. 8 П(С)БО 14 «Оренда», п. 21 Методрекомендацій № 561).
Зазначені витрати накопичуються на Дт субрахунку 153 «Придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів» і після завершення відповідних робіт списують на субрахунок 117 «Інші необоротні матеріальні активи». Відповідно буде проведення Дт 117 Кт 153.
Як бачимо, в обліку виникне умовний ОЗ, який потрібно амортизувати упродовж строку його корисного використання, починаючи з місяця, наступного за місяцем завершення поліпшувальних робіт (введення об’єкта в експлуатацію). З огляду на приписи п.п. 23, 24, 29 П(С)БО 7 строк амортизації такого «умовного» об’єкта не може перевищувати строк дії договору оренди. https://www.pspaudit.com.ua/ru/f_a_q_/k ... /1037.html
Усі інші витрати орендаря, здійснені у зв’язку з підтримкою об’єкта оренди в робочому стані (технічне обслуговування, ремонт), включаються до витрат звітного періоду орендаря.
Підприємство заплатило за інформаційно консультаційні послуги , ці послуги заключається у тому, що працівник підприємства буде присутнім на курсах 1 день і отримає сертифікат це пов'язано з господарською діяльностюдіяльністю підприємства так ось у мене запитання я включає суму до витрати? Ніякого додаткового блага немає в Ндфл не утримує?
Підскажіть будь ласка бо вперше таке
Дякую
Булка писав:Підприємство заплатило за інформаційно консультаційні послуги , ці послуги заключається у тому, що працівник підприємства буде присутнім на курсах 1 день і отримає сертифікат це пов'язано з господарською діяльностюдіяльністю підприємства так ось у мене запитання я включає суму до витрати? Ніякого додаткового блага немає в Ндфл не утримує?
Підскажіть будь ласка бо вперше таке
Дякую
Обязательно потребуйте акт выполненных работ. На его основании у Вас будут расходы. В форме 1-ДФ это никак не отражается, НДФЛ не удерживается.
Дівчата, дайте наводку де почитати чи може хто обліковує таке?
Вирішили купувати працівникам комплексні готові обіди, звичайно по безналу.
як це все обліковується? на витрати звичайно спишу?
можу я їх надавати працівникам без компенсації? чи теба обов*язково включати в зп? утримувати ПДФО і ВЗ?
Inna Medvetska писав:Дівчата, дайте наводку де почитати чи може хто обліковує таке?
Вирішили купувати працівникам комплексні готові обіди, звичайно по безналу.
як це все обліковується? на витрати звичайно спишу?
можу я їх надавати працівникам без компенсації? чи теба обов*язково включати в зп? утримувати ПДФО і ВЗ?