Доброго дня колеги!!!!
Маю списати основні засоби з балансу . Чиправильний хід думок у мене, Якщо ні поправте мене. Буду влячна за додаткову інформацію.
Інструмент. Строк корисного використання минув ще на початок 2012року. Замортизований повністю. У виробництві не використовується, оскільки не придатний став.
1. Складаю наказ в якому затверджую комісію на списання
2. Склала протокол комісії зі всіма висновками про непридатність
3. Підписала акт №03-3 на списання
4. тепер маю здати інструмент в брухт оскільки від металевий. Яким документом я маю оформити здачу інструменту в брухт?????
Це все? Чи ще щось потрібно?
Списання ОЗ з балансу
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 8478
- З нами з: 23 березня 2011, 09:48
- Дякував (ла): 2195 разів
- Подякували: 3439 разів
При сдаче в металлолом выписываете расходную накладную, в налоговой пишите причину не начисления НДС (это льготная операция). Берете доверенность от фирмы. которая у вас металлолом покупает. Подробнее можно почитать на форуме в соответствующей темке (неоднократно обсуждали)